Januar 2021

Mini_S

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Det nærmer det seg et nytt år og maaange nye muligheter :woot:
Regner med at det er flere som skal i gang med forsøk over nyttår, så tenkte det var bare å opprette en ny gruppe for oss :joyful:

Skriv dere opp med:
Nick - alder - forsøk - barn dere prøver på - klinikk - medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart/innsett/inseminering

Salamander- 28år- stolavs- b1-Ivf forsøk nr 2- Bemfola og fyremadel. Oppstart ca uke 2

Villemo1 - 40 år - FER10 (3. IVF) - barn 2 - St Olavs - prednisolon, cyclogest og ovitrelle - innsett mnd skiftet jan/feb

Maseguri - 37 - IVF #4 - B1 - Riksen - Synarela, Gonal-F. Sprøytestart 8. januar

Jakten på kirsebæret- 37 år, 1. IVF, 1. FER hos Medicus Oslo.
Letrozol og ovitrelle

Sjøfruen, 30 år, barn nr 1, første forsøk, st olavs, medisin: menopur

Stimulerer

Smuta - 39 - IVF#4, #1 med PGT-A (kun stimulering og uttak) - Barn#2 - OLGA Fertility Clinic - DHEA, P-piller, Synarela, Gonal-F, Menopur, Ovitrelle.

Ruger

Ullteppe90 - 30 - ICSI #1 - B1 - Spiren - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Oppstart Bemfola 31/12, sannsynligvis innsett uke 2

Gravid:dummy1::dummy:

Lillafrosk - 28 år - FER#1 (fra icsi#1) - B3 - St Olavs- progynova/Lutinus - forventet innsett ca uke 2-3

Lillelottoventer - 35 år- barn2. Icsi . Fertilitetssenteret. Uttak 15/1

Micron - 30 år - ivf #2 - B1 - Porsgrunn - menopur, fyremadel og lutinus - forventet mens i morgen (28/12) med sprøytestart dag 3

Engelskleksa - 38 år - forsøk nr 2 (+1 avbrutt) barn nr.2 - Porsgrunn - lutinus - innsett av fersk blasto 27/1

MilaS- 36år - IVF #1 - B2 - Gonal-F, Fyremadel og Lutinus. Sprøytestart 16 januar

Avbrutt / TR:sad010
Lemox - 27 år. 1.IVF, 5.fryseforsøk - Rikshospitalet. Progynova og Lutinus

Mini_S - 31 år - FER#1 (fra ICSI#1) - B2 - Rikshospitalet - Progynova / Crinone - innsett 4.1.

HåpeSpire - 26 år - forsøk nr 3 - barn 2 - Spiren - ingen medisiner - inseminering uke 2

Sol.i.hjertet - 27 år - FER#1 (fra IVF#1) - B1 - St. Olavs - Lutinus - el ca uke 3 og innsett ca uke 4

NALA85 - 35 - Førsøk 9 - B1 - Hausken Bergen - Naturlig syklus/fryseforsøk - usikker på innsett enda men håper på uke 3

Norri - 30 år - innsett #4 (fra ivf #1) - B1 - unn - progynova & lutinus - innsett ca uke 2-3

TP - 30 år - FER#2 (fra IVF#1) - B1 - Klinikk Hausken Oslo - Cyclogest - El ca 22/1 og innsett ca 25/1

Ønskerbarn24 - 25år - IUI#1- B1 - Hausken,Haugesund - letrozol og cyclogest - IUI 27.02

Snøblomst - 30år - 1.forsøk IVF - B2 - spiren trondheim - Bemfola, fyremadel, ovitrelle. Cyclogest - oppstart sprøyter 19.01

Lysi - 40 år - 1. IVF kort protokoll med Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut - 3 befruktet og delte seg - 2 eggs inn på dag 3 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center

Last edited:
Ååå, så spennende altså! Venter litt med å føre meg opp, for syklusen tuller litt etter OHSS. Men tror det blir innsett ila januar:D

Så spennende, håper syklusen kommer seg snart! Har du fått noen på frys eller skal du i gang med nytt uttak? :happy:

Ja, satser på det. Skal i gang med frys i naturlig syklus, så er utrolig spent:nailbiting: På St Olavs blir det avbrutt hvis positiv el-test kommer på en mandag eller tirsdag... Det hadde vært SÅ typisk om den kom da:hilarious: Men får bare vente og se! Har fem blasto på frys etter uttak i november:hello2

Yooo!:D
Endelig en januar tråd!❤️

Salamander- 28år- stolavs- b1-Ivf forsøk nr 2- Bemfola og fyremadel. Oppstart ca uke 2:D:D:D

Lillafrosk - 28 år - FER#1 (fra icsi#1) - B3 - St Olavs- progynova/Lutinus - forventet innsett ca uke 2-3.

Starter på progynova når mens kommer, forventet om en uke. (Forhåpentligvis starter den ikke før..! Satser på at lutealfasen er normal..)

Her kom mensen i går, så jeg har akkurat begynt med Progynova :happy: blir spennende å se om jeg får noen bivirkninger, lest så mye forskjellig :nailbiting:

Fått time til UL kontroll neste onsdag, 30.12. Spennende med første fryseforsøk!:joyful:

Her vil jeg være med :D

Norri - 30 år - innsett #4 (fra ivf #1) - B1 - unn - progynova & lutinus - innsett ca uke 2-3

Ja, satser på det. Skal i gang med frys i naturlig syklus, så er utrolig spent:nailbiting: På St Olavs blir det avbrutt hvis positiv el-test kommer på en mandag eller tirsdag... Det hadde vært SÅ typisk om den kom da:hilarious: Men får bare vente og se! Har fem blasto på frys etter uttak i november:hello2
Kjenner jeg er litt glad for at det blir styrt syklus her, vet at jeg bare hadde stresset med EL-testene og vært redd for at det blir avbrudd. Men samtidig litt godt å slippe medisiner, så fordeler og ulemper begge deler. Fem blasto høres jo ut som et perfekt utgangspunkt.
Hvor i syklusen er du nå, og når forventer du EL og evt. innsett dersom syklusen samarbeider sånn noenlunde? :joyful:

Kjenner jeg er litt glad for at det blir styrt syklus her, vet at jeg bare hadde stresset med EL-testene og vært redd for at det blir avbrudd. Men samtidig litt godt å slippe medisiner, så fordeler og ulemper begge deler. Fem blasto høres jo ut som et perfekt utgangspunkt.
Hvor i syklusen er du nå, og når forventer du EL og evt. innsett dersom syklusen samarbeider sånn noenlunde? :joyful:

Det forstår jeg! Jeg er på cd14, pleier å få positiv test cd10-13 vanligvis... Såå, vi får se når den bestemmer seg for å komme. I utgangspunktet trodde jeg innsett ville bli i uke 3, men får se nå:rolleyes:

Jeg skal også ha frys i naturlig syklus i januar. Når venter du mens?

Villemo1 - 40 år - FER10 (3. IVF) - barn 2 - St Olavs - prednisolon, cyclogest og ovitrelle - innsett mnd skiftet jan/feb

Enig der :P
Jeg er også glad jeg fikk styrt syklus denne gang. Da MÅ det jo bli innsett i alle fall! Så lenge tr ikke kommer før mandag :p

Enig der :p
Jeg er også glad jeg fikk styrt syklus denne gang. Da MÅ det jo bli innsett i alle fall! Så lenge tr ikke kommer før mandag :p
Riksen hadde frist for mens tidligst 20.12. Begynte å spotte dagen før og ble såå nervøs for at mensen skal ødelegge, men den holdt seg heldigvis unna til litt utpå dagen den 20.12. :D krysser fingrene for at kroppen din er like samarbeidsvillig :)

Riksen hadde frist for mens tidligst 20.12. Begynte å spotte dagen før og ble såå nervøs for at mensen skal ødelegge, men den holdt seg heldigvis unna til litt utpå dagen den 20.12. :D krysser fingrene for at kroppen din er like samarbeidsvillig :)

Julestengt her, så St. Olavs åpner ikke før 4. Januar (hadde siste dag i dag).
Min forventet mens var ifg dem ca 20.12, og da måtte vi hoppe over denne runden.. men så ble EL forsinket veldig, og mens er nå forventet 28-30. Fikk heldigvis lov av St. Olavs å starte om mens kom mot årsskiftet; hvis ikke måtte jeg ha ventet til februar :p

Jeg skal også ha frys i naturlig syklus i januar. Når venter du mens?

Aner ikke egentlig. El denne mnd er forsinket, så alt blir litt kluss nå. Hadde egentlig forventet tr 4. jan:dance018

Hopper inn her etter enda en negativ test i dag 11 dpo. Blir nok stille fra meg mens jeg venter på neste forsøk, har det litt tungt...

HåpeSpire - 26 år - forsøk nr 3 - barn 2 - Spiren - ingen medisiner - inseminering uke 2

Nå har jeg vært livredd, etter litt spotting natt til i går, for å få tr for tidlig.. :P skal helst ikke ha før i morgen. 29. Hadde passet aller best, egentlig. Men er ikke begynt å blø enda i alle fall :)
Og nå begynner det å bli OK. Selv om jeg synes tr kan vente til 29. :)

Nå har jeg vært livredd, etter litt spotting natt til i går, for å få tr for tidlig.. :p skal helst ikke ha før i morgen. 29. Hadde passet aller best, egentlig. Men er ikke begynt å blø enda i alle fall :)
Og nå begynner det å bli OK. Selv om jeg synes tr kan vente til 29. :)
Kan bare sette igang etter 18:00 si:hilarious:

Back
Topp