~Skravetråd for Desember ~

Vært PG levert julegaver til svigerfamilien , godt med alt som er gjort. Resten får vi levere i morgen

Kom opp i stuen etter å ha hentet en pakke te nede.
Mannen stod midt i stuen stod mannen og jeg sa "Kjære, nå du er på kontoret i morgen, kan ikke du se om du finner en passende stor eske slik at jeg kan pakke i julegaven til eldste uten at den ligner på en snømann?"
Så hører jeg et utbrudd fra eldste fra kjøkkener ved siden av, og jeg "Oi, trodde du satt oppe og spilte fremdeles" hvorav han begynte å ro og på stå han ikke hadde hørt alt....
Vel, gaven til han ligner på alt annet enn en snømann, var bare hu mor som ikke klarte å dy seg og viste utmerket godt at han hadde kommet ned for å spise kveldsmat :P

Okey, bare for å ha sagt det, IKKE se "american murder: the family next door" hvis en er følsom og tar ting lett innover seg. Den var forferdelig, satt og gråt meg gjennom mesteparten :( fatter ikke hva slags mennesker som finnes der ute!

Ohoi, gjøremålslista er temmelig lang idag :wideyed: 9 forskjellige steder jeg må innom for å ordne diverse:shy:

Her er planen jobb i ca 3 timer til, så handling, hente unger, så er det trolig juleferie for meg og ungene. Litt hjemmekontor her og der for min del, men ikke noe mye.

Lage julegaver, pakke julegaver, vaske hus og pynte hus.

Så blir det jul

Ohh, ja, og bake. Pepperkakedeigen står og venter på oss hjemme.

Juhu, jeg tar juleferie om ikke så lenge!

Alt som MÅ gjøres før jul på jobb er gjort, bittelitt hjemmekontor i romjula blir det, men jeg KAN faktisk gå llrede. JEg sitter litt til og får unna noe som ellers må gjøres i januar, og går sent kl 14, for handle på obs til jul, hente ungene og så er det hjem og lage jul :)

Her er planen jobb i ca 3 timer til, så handling, hente unger, så er det trolig juleferie for meg og ungene. Litt hjemmekontor her og der for min del, men ikke noe mye.

Lage julegaver, pakke julegaver, vaske hus og pynte hus.

Så blir det jul
Lykke til med det som lå gjøres

Back
Topp