Hei!
Begynner å nærme seg termin med stormskritt, så lurte på om dere som har født før har lyst til å dele litt rundt deres tidligere fødsler?
Merket dere noe før fødsel var i gang, modningstegn, slimpropp, vannavgang eller hvordan startet det?
Og fødte dere før/etter termin?
Er førstegangsfødende selv, så ta gjerne med om dere hadde noen spesielle opplevelser i de ulike fødslene
Begynner å nærme seg termin med stormskritt, så lurte på om dere som har født før har lyst til å dele litt rundt deres tidligere fødsler?
Merket dere noe før fødsel var i gang, modningstegn, slimpropp, vannavgang eller hvordan startet det?
Og fødte dere før/etter termin?Er førstegangsfødende selv, så ta gjerne med om dere hadde noen spesielle opplevelser i de ulike fødslene

Født 39+2
Er litt logistikk når man har to barn fra før, og jeg må i tillegg rekke å få antibiotika under fødselen. Spørs om ikke vi ringer ambulanse så får mannen vente på barnevakt. Må innrømme jeg gjerne skulle hatt igangsettelse denne gangen
Det er 5 dager etter de andre to ble født, så spørs om jeg går så lenge, men håper veldig på det
er 37+4 nå. Trooor kanskje den berømte slimproppen gikk på torsdag. Eller deler av den. Med min flaks blir det sikkert overtid denne gangen