Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk ned 20 kg på lavkarbo... Så raser opp i vekt nå fordi jeg ikke kan spise lavkarbo Godt å se det er flere som har gått opp "mye".Jeg har gått opp 6 kgGikk ned 20 kg på lavkarbo... Så raser opp i vekt nå fordi jeg ikke kan spise lavkarbo
![]()
spiser mye sunnere nå en før jeg ble gravid men føler kiloene bare øker.. Håper det stabiliserer seg litt snart!Det er jo naturlig å øke litt vekt nå da. Får trøste oss med detGodt å se det er flere som har gått opp "mye".spiser mye sunnere nå en før jeg ble gravid men føler kiloene bare øker.. Håper det stabiliserer seg litt snart!
Første trimester ville eg ha mat konstant. No er apetitten meir normal, sjølv om eg nok et litt meir enn før. 

Joda. Men jeg gikk opp nesten 30kg sist og jobbet meg tilbake til startvekt på 1 år så hadde ett mål om å ikke gå opp like mye denne gangen- ser litt mørkt på det akkurat når jeg ser vekta skyter fart alleredeDet er jo naturlig å øke litt vekt nå da. Får trøste oss med det![]()
Men det viktigste er jo at lille i magen vokser og trives.
Bruker fortsatt vanlig bukser, og ikke såå synlig for andre, men går jeg dermed med inntilsittende topper (f.eks treningstskjorter) er magen synlig for andre.
Klarte akkurat å gå ned til normalvekt før jeg ble gravid igjen
Har spist MYE mer enn jeg pleier, men også spist litt sunnere enn jeg pleier. Er sulten nesten hele tiden... Spiser nok så ofte som annen hver time!