Desember 2020❤️

Kan fjernes fra gravid. Hcg fra 37 på mandag til 26 idag:(❤️
Hopper ut av formuet fram til nytt forsøk i januar/februar:sorry:

Er 7 dpo i dag. Pleier som regel å være ganske håpefull, men kjenner at jeg ikke klarer å være håpefull dette forsøket. Vil så gjerne, men har blitt altfor vant med å teste negativt... Forventer negativt nå.

Håper dere andre rugere har det greit. Spennende, men samtidig skikkelig kjip tid!

Er 7 dpo i dag. Pleier som regel å være ganske håpefull, men kjenner at jeg ikke klarer å være håpefull dette forsøket. Vil så gjerne, men har blitt altfor vant med å teste negativt... Forventer negativt nå.

Håper dere andre rugere har det greit. Spennende, men samtidig skikkelig kjip tid!
Sender positiv energi og gode tanker din vei :)
Forstår at du har det tøft, det er mye man skal igjennom :(

Mange som kan kjenne seg igjen i den tankegangen :Heartred
Sender deg masse styrkeklemmer og et håp om positiv test

4 dpo. 6 dager igjen til første test ryker :woot: Føler meg veldig rolig denne gang i motsetning til sist. Tenker ikke så mye på hva som kanskje skjer inni kroppen, sist klarte jeg jo ikke å tenke på noe annet! Det var kjempeslitsomt.

I morgen er siste arbeidsdag før 2 uker ferie, det skal bli så godt etter et helt grusomt arbeidsår. Håper ferien blir enda triveligere med en positiv test ❤

Håper og tror at blødningen igår skyldes Lutinus. Den kom akkurat i det jeg satte inn den ene pillen, og det kom bare litt friskt blod. Ikke noe mer blod siden da.
Idag tok jeg en vanlig test fra Babyplan, og den var ihvertfall tydelig positiv:happy:
Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning:dummy:
Hei . Hvordan går med deg? Og gratuleterer med Positivt gravid test :Heartred
SKU bare si at jeg måtte bytte ut Lutinus med Utrogestan pgv bivirkninger . Slimhinnene blir veldig irriterte hos meg Lutinus. Endå jeg brukte kun finger for å få den inn.:scared001

Jau. 5 dpo, 9 dager igjen til mensen. I dag våknet jeg til mensensmerter. Innser at løpet sikkert er kjørt denne gangen også. MEN prøver å tenke at det ikke trenger å være mensen. Kan godt være at noe driver og fester seg nedi der :D

Kjenner godt den følelsen! Krysser fingrene for at det går veien :-)

Jau. 5 dpo, 9 dager igjen til mensen. I dag våknet jeg til mensensmerter. Innser at løpet sikkert er kjørt denne gangen også. MEN prøver å tenke at det ikke trenger å være mensen. Kan godt være at noe driver og fester seg nedi der :D

Er vel litt tidlig med menssmerter 5 dpo? Håper heller det er noe som fester seg :-)

Da er jeg ruger. Har satt inn 2 fine to- dagers. Var to egg til som de skal følge med på frem til mandag mtp frys, men så langt hadde de utviklet seg unormalt.

Embryologen sa at det var de fineste embryoene mine så langt (4 forsøk) så det gjorde meg glad! Nå skal jeg nyte julen med god mat og drikke, så håper jeg på positiv test på nyttårsaften!!

Shit! Tok en test i dag 10 dpo! Hva tror dere? :O

Vedlegg

• FC4CF44D-A6C0-4BA8-85EB-82411FBDCEA8.jpeg
    FC4CF44D-A6C0-4BA8-85EB-82411FBDCEA8.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 117
Da er jeg ruger. Har satt inn 2 fine to- dagers. Var to egg til som de skal følge med på frem til mandag mtp frys, men så langt hadde de utviklet seg unormalt.

Embryologen sa at det var de fineste embryoene mine så langt (4 forsøk) så det gjorde meg glad! Nå skal jeg nyte julen med god mat og drikke, så håper jeg på positiv test på nyttårsaften!!

Åååh, så kjekt å få den beskjeden da! Masse lykke til ❤

Back
Topp