Krysser fingreneDa har jeg blitt ruger nok engang. Satser på en rolig og avslappende jul med en liten spire i magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreneDa har jeg blitt ruger nok engang. Satser på en rolig og avslappende jul med en liten spire i magen![]()
Skal du teste før julaften da? SpennendeTusen takkJa, blasto som ble satt inn. Så veldig bra ut sa de, så da får man bare tenke gode tanker og håpe på det beste.
Tenker første testen ryker 10 dpo, om 4 dagerSkal du teste før julaften da? Spennende![]()
Om det er noe antydning til positiv test før julaften så tar jeg en digital på julaften. Om den blir positiv så pakker jeg den inn og legger i julestrømpa til gubben Så koseligTenker første testen ryker 10 dpo, om 4 dagerOm det er noe antydning til positiv test før julaften så tar jeg en digital på julaften. Om den blir positiv så pakker jeg den inn og legger i julestrømpa til gubben
![]()
3 dpo. Denne runden har jeg bestemt meg for å være superoptimistisk og tolke alt i riktig retningSist runde var jeg veldig pessimistisk og lei meg hele veien fordi jeg var så sikker fra dag 1 på at det ikke hadde gått. Det var kjempetungt, så denne gangen vil jeg prøve å være positivt innstilt for å gjøre det lettere for psyken. Er testen negativ så er den det, men da har jeg i hvert fall hatt det greit i ventetiden
![]()
Men 8 er kjempe bra, håper på mange gode egg. Jeg slet også med egguttak, legen trodde jeg ikke hadde satt den helt ut, men det vet vi at jeg gjorde. Når er det evt innsett?Hei dere
Da har jeg hatt egguttak i dag, fikk 8 egg ut. Det var endel tomme eggposer. Prøvde en ny smertestillende denne gangen, det burde jeg ikke gjort. Hadde store smerter hele uttaket. Blødde også mye. Må gå på antibiotika i dag som forebyggende behandling.
Mtp på at gynekologen strevde slik med å få ut eggene i dag, er jeg innstilt på mange umodne egg. Lurer på om jeg har hatt dårlig effekt av ovitrellen. De to forrige forsøkene fikk jeg gonapeptyl sammen med ovitrelle, og det funket bra. Blir noen nervepirrende timer til telefonen i morgen.
Da har jeg blitt ruger nok engang. Satser på en rolig og avslappende jul med en liten spire i magen![]()
Men 8 er kjempe bra, håper på mange gode egg. Jeg slet også med egguttak, legen trodde jeg ikke hadde satt den helt ut, men det vet vi at jeg gjorde. Når er det evt innsett?
Vi satser på blasto! Hadde vært en fin førjulsgaveJa, får bare håpe de er modne og at eggkvaliteten er sånn noenlunde
Innsett mandag, hvis det blir noen blasto!!
Hvordan går det med deg?
Jeg krysser fingrene for dereVi satser på blasto! Hadde vært en fin førjulsgavejeg har ny UL i morgen, tatt hcg i dag som kommer svar på i morgen. Er det ikke normalt får jeg vell noen medisiner eller utskrapning. Vet ikke hva som er «best». Gleder meg bare til et svar, for dette her i julen er ikke noe godt å bære på.
Vi satser på blasto! Hadde vært en fin førjulsgavejeg har ny UL i morgen, tatt hcg i dag som kommer svar på i morgen. Er det ikke normalt får jeg vell noen medisiner eller utskrapning. Vet ikke hva som er «best». Gleder meg bare til et svar, for dette her i julen er ikke noe godt å bære på.
Ny runde med spotting idag. Hater at kroppen skal skremme meg slik. Bare 4+2 så vet at det for tidlig å føle seg «trygg», men hadde håpet kunne slappe av og kose meg i førjulstiden. Ikke gå og bekymre meg hver dag![]()
Krysser fingrene for degDa er jeg ruger på en fin blastofikk ikke med meg bilde, men det får gå
![]()
Skjønner at det er tøft med spotting. Håper og krysser fingrene for at dette går veien, og du blir kvitt spottingenNy runde med spotting idag. Hater at kroppen skal skremme meg slik. Bare 4+2 så vet at det for tidlig å føle seg «trygg», men hadde håpet kunne slappe av og kose meg i førjulstiden. Ikke gå og bekymre meg hver dag![]()
Tusen takk, og gratulerer som ruger. Håper den sitter i 9 mndDa er jeg ruger på en fin blastofikk ikke med meg bilde, men det får gå
![]()
Hei dere
Da har jeg hatt egguttak i dag, fikk 8 egg ut. Det var endel tomme eggposer. Prøvde en ny smertestillende denne gangen, det burde jeg ikke gjort. Hadde store smerter hele uttaket. Blødde også mye. Må gå på antibiotika i dag som forebyggende behandling.
Mtp på at gynekologen strevde slik med å få ut eggene i dag, er jeg innstilt på mange umodne egg. Lurer på om jeg har hatt dårlig effekt av ovitrellen. De to forrige forsøkene fikk jeg gonapeptyl sammen med ovitrelle, og det funket bra. Blir noen nervepirrende timer til telefonen i morgen.