7 dpo! Blir snart gaaal, dagene går så sakte! Hvilken dpo starter dere å teste? Tenker jeg må klare å holde meg noen dager til ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet og fikk svaaaak positiv 11dpo7 dpo! Blir snart gaaal, dagene går så sakte! Hvilken dpo starter dere å teste? Tenker jeg må klare å holde meg noen dager til ;p
7 dpo! Blir snart gaaal, dagene går så sakte! Hvilken dpo starter dere å teste? Tenker jeg må klare å holde meg noen dager til ;p
Jeg har alltid holdt meg til 12 dpo med å teste, men tenker å begynne 10 dpo denne gang Jeg er 13dpo i dag, testet meg på søndag når jeg var 11dpo, da tok jeg tre negative tester, og en svaaak positiv. Tenkte å ta en ny test i morgen på 14dpo, for da har jeg fri fra jobb så jeg slepper å gå deppet på jobb om testen blir negativ.7 dpo! Blir snart gaaal, dagene går så sakte! Hvilken dpo starter dere å teste? Tenker jeg må klare å holde meg noen dager til ;p

GratulererHcg på 16 på fredag, og 37 igår. Så kan settes på gravid![]()
Lykke til med testing i morgen! Krysser fingreneJeg er 13dpo i dag, testet meg på søndag når jeg var 11dpo, da tok jeg tre negative tester, og en svaaak positiv. Tenkte å ta en ny test i morgen på 14dpo, for da har jeg fri fra jobb så jeg slepper å gå deppet på jobb om testen blir negativ.![]()
Jeg er 13dpo i dag, testet meg på søndag når jeg var 11dpo, da tok jeg tre negative tester, og en svaaak positiv. Tenkte å ta en ny test i morgen på 14dpo, for da har jeg fri fra jobb så jeg slepper å gå deppet på jobb om testen blir negativ.![]()
Hcg på 16 på fredag, og 37 igår. Så kan settes på gravid![]()
I feel you, bare 2 dpo her og jeg skjønner ikke hvordan dette skal gåJeg har alltid holdt meg til 12 dpo med å teste, men tenker å begynne 10 dpo denne gang
Mest for å spre skuffelsen utover og ikke bygge opp så mye forventninger til 12 dpo.
Så spennende! Krysser alt!Jeg er 13dpo i dag, testet meg på søndag når jeg var 11dpo, da tok jeg tre negative tester, og en svaaak positiv. Tenkte å ta en ny test i morgen på 14dpo, for da har jeg fri fra jobb så jeg slepper å gå deppet på jobb om testen blir negativ.![]()
Ja er ikke dumt det. Er bare redd hvis jeg først starter med testinga så tar jeg helt avFår se hvor lenge jeg klarer
![]()

Da nærmer vi oss siste måned Desember 2020.
Vi er nok flere så er klare for å komme i gang!
Jeg lager en gruppe for oss
Skriv inn nick - alder - forsøk nr - hvilket barn i rekken dere prøver på - klinikk - medisin - oppstart/uttak
Venter på oppstart/innsett/inseminering
Appelsin12, 32 år, forsøk 2, Barn 2, Haugesund, Pergoveris, Lutinus, Klexane, Synaerla, Oppstart uke 50!
Mini_S - 31år - 1.forsøk (frys) - barn 2 - Rikshospitalet - Progynova & Crinone - oppstart uke 52
Casso - 33 år- 4. forsøk- barn 1- Hausken- Synarela, menopur, Cyclogest, klexane
Dipsy - 37 år - 1.forsøk ivf - barn 2 - Danmark - Menopur, fyremadel, ovitrelle, lutinus (og evt crinone og albyl-e hvis gravid) - oppstart uke 49
Matisse51 - 30 år - 1. forsøk (ICSI)- første barn - St.Olavs - Gonal F- Fyremadel - Otrivelle, Lutinus - Oppstart i dag (21/11), UL 27/11, uttak estimert uke 49
Spire - 29år - 1. forsøk (fer) - B2 - Fertilitetssenteret - Cyclogest (tror jeg) - Innsett ca uke 49
Babywish, 35 år barn: 1, nesespray synarella, menopur 450, ovitrelle.
Lemox, 27 år. 1.ICSI, 4.fryseforsøk. 1. barn. Rikshospitalet, Progynova og Crinone/Lutinus, innsett ca uke 51
HåpeSpire - 26 år - 2. søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 51
Lykke25 - 27 år - forsøk nr 1 (FER) - B2 - Medicus - ovitrelle - oppstart uke 49
Cibby - 32 - fersk forsøk nr 7 - barn nr 2 - st Olavs - Rekovelle, Menopur, Fyremadel - uttak uke 49
Litjmora - 40år - B2 - FER#3 (fra IVF #3) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51
Høsteple - 30 år - b1 - fer 4 (fra ivf nr 3) - st Olavs - letrozol og cyclogest - innsett uke 51
Rea25 - 25 år - B3 - 2, forsøk FER2 - Porsgrunn - naturlig syklus - Lutinus
Sunny_8- 32 - fryseforsøk nr.2 - B1 - St. Olav - Cyklogest - innsett 07/12
Sofia87 - 33 år - 2 forsøk inseminering (gravid 1. forsøk men SA i uke 7) - første barn - Porsgrunn -Letrozol+ Lutinus - ny inseminering uke 51
riskornet88 - 32 - 1. forsøk - barn nr 1 - riksen - gonal f og fyremadel - uttak forhåpentligvis i uke 51
Fjellgeita92 - 28 år - forsøk 4 - første barn - hausken - prednisolon, menopur, ovitrelle cyclogest og fyremadel - innsett 11.12 - testdato 23.12(24.12).
Gravid
Lavendel81- 39år - B3 - FER#3 - Medicus - naturlig syklus - ovitrelle og Cyclogest - innsett 27november- testdato 7 desember
Kristin90 - 30år - fryseforsøk #1 - b2 - St. Olavs - Lutinus etter innsett - innsett 4 desember
Avbrutt/ikke gravid
Statistikern - 33 år - IVF#1 (etter 5 x IUI) - B1 - Riksen - Synarela/? - uttak planlagt i uke 50
Lillelottoventer - 35 år - B2 - fer 2 - estradot og cyclogest- innsett 1 desember (hvis blastoen overlever opptining) fertilitetssenteret
Villemo1 - 40år - forsøk10 - barn2 - St. olavs- Prednisolon, cyclogest og ovitrelle - innsett ule 50/51
Norri - 29 år - B1 - FER#4 (fra IVF#1) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51
Da nærmer vi oss siste måned Desember 2020.
Vi er nok flere så er klare for å komme i gang!
Jeg lager en gruppe for oss
Skriv inn nick - alder - forsøk nr - hvilket barn i rekken dere prøver på - klinikk - medisin - oppstart/uttak
Venter på oppstart/innsett/inseminering
Appelsin12, 32 år, forsøk 2, Barn 2, Haugesund, Pergoveris, Lutinus, Klexane, Synaerla, Oppstart uke 50!
Mini_S - 31år - 1.forsøk (frys) - barn 2 - Rikshospitalet - Progynova & Crinone - oppstart uke 52
Casso - 33 år- 4. forsøk- barn 1- Hausken- Synarela, menopur, Cyclogest, klexane
Dipsy - 37 år - 1.forsøk ivf - barn 2 - Danmark - Menopur, fyremadel, ovitrelle, lutinus (og evt crinone og albyl-e hvis gravid) - oppstart uke 49
Matisse51 - 30 år - 1. forsøk (ICSI)- første barn - St.Olavs - Gonal F- Fyremadel - Otrivelle, Lutinus - Oppstart i dag (21/11), UL 27/11, uttak estimert uke 49
Spire - 29år - 1. forsøk (fer) - B2 - Fertilitetssenteret - Cyclogest (tror jeg) - Innsett ca uke 49
Babywish, 35 år barn: 1, nesespray synarella, menopur 450, ovitrelle.
Lemox, 27 år. 1.ICSI, 4.fryseforsøk. 1. barn. Rikshospitalet, Progynova og Crinone/Lutinus, innsett ca uke 51
HåpeSpire - 26 år - 2. søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 51
Lykke25 - 27 år - forsøk nr 1 (FER) - B2 - Medicus - ovitrelle - oppstart uke 49
Cibby - 32 - fersk forsøk nr 7 - barn nr 2 - st Olavs - Rekovelle, Menopur, Fyremadel - uttak uke 49
Litjmora - 40år - B2 - FER#3 (fra IVF #3) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51
Høsteple - 30 år - b1 - fer 4 (fra ivf nr 3) - st Olavs - letrozol og cyclogest - innsett uke 51
Rea25 - 25 år - B3 - 2, forsøk FER2 - Porsgrunn - naturlig syklus - Lutinus
Sunny_8- 32 - fryseforsøk nr.2 - B1 - St. Olav - Cyklogest - innsett 07/12
Sofia87 - 33 år - 2 forsøk inseminering (gravid 1. forsøk men SA i uke 7) - første barn - Porsgrunn -Letrozol+ Lutinus - ny inseminering uke 51
riskornet88 - 32 - 1. forsøk - barn nr 1 - riksen - gonal f og fyremadel - uttak forhåpentligvis i uke 51
Fjellgeita92 - 28 år - forsøk 4 - første barn - hausken - prednisolon, menopur, ovitrelle cyclogest og fyremadel - innsett 11.12 - testdato 23.12(24.12).
Gravid
Lavendel81- 39år - B3 - FER#3 - Medicus - naturlig syklus - ovitrelle og Cyclogest - innsett 27november- testdato 7 desember
Kristin90 - 30år - fryseforsøk #1 - b2 - St. Olavs - Lutinus etter innsett - innsett 4 desember
Avbrutt/ikke gravid
Statistikern - 33 år - IVF#1 (etter 5 x IUI) - B1 - Riksen - Synarela/? - uttak planlagt i uke 50
Lillelottoventer - 35 år - B2 - fer 2 - estradot og cyclogest- innsett 1 desember (hvis blastoen overlever opptining) fertilitetssenteret
Villemo1 - 40år - forsøk10 - barn2 - St. olavs- Prednisolon, cyclogest og ovitrelle - innsett ule 50/51
Norri - 29 år - B1 - FER#4 (fra IVF#1) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51
Da har jeg blitt ruger nok engang. Satser på en rolig og avslappende jul med en liten spire i magen![]()
Krysser fingre og tær for degDa har jeg blitt ruger nok engang. Satser på en rolig og avslappende jul med en liten spire i magen![]()
Gratulerer så mye kjære deg. Blasto ?Da har jeg blitt ruger nok engang. Satser på en rolig og avslappende jul med en liten spire i magen![]()
Tusen takkGratulerer så mye kjære deg. Blasto ?
Ja, blasto som ble satt inn. Så veldig bra ut sa de, så da får man bare tenke gode tanker og håpe på det beste.Det er jo helt umulig vite hvordan det blir å gå denne gangen. Ting endrer seg etter hvert som tiden går. Spørsmålet er jo om dere har råd til en eventuell runde nr.2 og muligens flere om dere ikke velger pakken. Hva sier magefølelsen?Trenger litt råd.. skal igang med stimuleringsrunde i januar.. forrige gang kjøpte vi ett forsøk som resulterte i 15 befruktede egg. sønnen vår ble til på innsett nr 2 fra det forsøket.. og 2 blastoer på frys. Det første søskenforsøk ble negativt og der andre overlevde ikke tining.. nå er jeg usikker på om vi skal kjøpe pakke eller bare ett forsøk. Det er to pr siden det uttaket og jeg EE nå akkurat blitt 36 år. Hva hadde dere gjort???