Maimamma95
Andre møte med forumet
Jeg er 18+3 og har allerede gått opp 5 kg. Jeg er så redd for å gå opp for mye.. Føler jeg bare leser om folk som går ned i vekt eller har gått opp betydelig mye mindre enn meg.
Hva er normalt? Jeg er glad i søtsaker, men er nokså aktiv utover dagene, går mye, så skjønner ikke hvorfor jeg går så fort opp i vekt.
Hadde veldig stabil vekt før jeg ble gravid så det er så uvandt og skummelt.
Babyen er jo viktigs, men jeg synes det er skikkelig kjipt å legge på meg om det er lov å si..
Hva er normalt? Jeg er glad i søtsaker, men er nokså aktiv utover dagene, går mye, så skjønner ikke hvorfor jeg går så fort opp i vekt.
Hadde veldig stabil vekt før jeg ble gravid så det er så uvandt og skummelt.
Babyen er jo viktigs, men jeg synes det er skikkelig kjipt å legge på meg om det er lov å si..
Og det er ikke sånn at kiloene bare ramler av her. Må gjøre en innsats. Det suger, men men 
Har gått opp veldig mye de siste ukene. Er kanskje snakk om 1 kg minst i uka. Men pytt, jeg spiser ikke så mye at jeg kan skjønne det bare er maten, og med dobbelt av alt, så må jeg vel regne med at det blir en del kg.
etter uke 12 når kvalmen hadde gitt seg. Har prøvd å spise oftere/mere uten at jeg vet om vekta har gått opp, er i uke 20 i morgen. Skal sies at det er nermest ekkelt med mat når man ikke har lyst på noe, men er skikkelig sulten
Det varierer veldig mye fra person til person, og svangerskap for svangerskap. Gikk opp 20 kg første gangen, 10 av kiloene kom før uke 12
Det er visst ikke noe fasit på dette