Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ikke bry deg. Jeg gikk opp 26 kg sist og jordmor kommenterte det aldri. Alt forsvant få mnd etterpå, samme startvekt som deg og 168 høy. Har en annen jordmor denne gang og er vel litt «føre var» denne gang og fortalte på første timen at jeg gikk opp så mye sist, jeg prøver å unngå det denne gang men at det ikke er sikkert jeg klarer. Håper du klarer å ikke ta deg nær av det. Så lenge du gjør så godt du kan ifht å spise sunn mat og aktivitet kan du ikke gjøre mer. Jeg klarer ikke være særlig aktiv pga låst bekken og spiser så sunt jeg greier, men koser meg og. Og er fornøyd fordi jeg gjør så godt jeg kan det må du og være!
10 kilo er jo ikke mye når du er normalvektig da. Og noen legger på seg mer i begynnelsen, mens andre gjerne legger på seg mest på slutten så det er da ikke noe å måtte passe på så lenge du er frisk ellers jeg fikk beskjed av legen om at noen ekstra kilo er bare bra til ammingen dersom man skal det, og jeg er litt overvektig og har fått svangerskapsdiabetes begge svangerskapene.. tror det er veldig avgjørende hvem du møter på kontroller, men det var kanskje ikke helt god formulering av jordmoren..Uke 21 her, gått opp litt over 10 kg. Fikk kommentar fra jordmor at jeg kanskje burde passe på litt. Normalvektig før graviditeten(høyde 165, veide ca. 64-65kg). Kjenner jeg ble litt lei meg, ser jo at jeg har blitt litt større, men det stakk litt. Trives veldig dårlig med vektoppgangen, så det kjentes ikke så mye bedre ut da hun kommenterte det. Var mye sulten i første trimester + jula, så det er nok derfor. Men har holdt meg i aktivitet og spiser sunt ellers utenom endel godis på kveldene...
SnikerUke 21 her, gått opp litt over 10 kg. Fikk kommentar fra jordmor at jeg kanskje burde passe på litt. Normalvektig før graviditeten(høyde 165, veide ca. 64-65kg). Kjenner jeg ble litt lei meg, ser jo at jeg har blitt litt større, men det stakk litt. Trives veldig dårlig med vektoppgangen, så det kjentes ikke så mye bedre ut da hun kommenterte det. Var mye sulten i første trimester + jula, så det er nok derfor. Men har holdt meg i aktivitet og spiser sunt ellers utenom endel godis på kveldene...