Hva er dine cravings i graviditeten?

Larsi

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Her går det i lakris (spiser ikke mye), cocopops og oliven i glass :hungry:

Hva har du skikkelig cravings på??
 
Chili cheese tops fra McDonald’s :hilarious: Godt det er langt å reise til McDonald’s fra her jeg bor nå:bag: men MÅ ha det hver gang jeg er i nærheten
 
Melk og leverpostei! :woot: Drikker aldri melk til vanlig, men nå kan jeg lett sluke en liter om dagen :hilarious:
 
Skjer med at dere har cravings på sunne ting? Det vil jeg også ha :hilarious: Har fått noen sånne innfall av må-ha-oliven da. Men er SÅ snopesyk! Har lyst til å leve på karamell og skumnisser :p Meeen fornuften seirer heldigvis. Unner meg på lørdagene!
 
Jeg har sååå lyst på kjeks og blåmuggost, men får vente et halvår til :shifty:
 
Sylteagurk og mandariner :p
 
Har ingen konkrete cravings... Men har fått avsmak på mange ting. Helt avhengig av kaffe men nå takler jeg ikke lyden av kaffetrakteren engang :hungover:
Og jeg eeelsker egentlig junkfood men nå er det mest fristende med potetmiddager:hilarious:
 
Skjer med at dere har cravings på sunne ting? Det vil jeg også ha :hilarious: Har fått noen sånne innfall av må-ha-oliven da. Men er SÅ snopesyk! Har lyst til å leve på karamell og skumnisser :p Meeen fornuften seirer heldigvis. Unner meg på lørdagene!

Godt at vi er flere som craver på det usunne, skulle ønske jeg var like flink til å holde meg til lørdager:facepalm:
 
Ikke direkte cravings enda, men har noen sterke lyster som melder seg litt for ofte: Sjokomelk, appelsinjuice, majones, sushi og makrell i tomat :joyful:
 
Ingen spesifikke cravings, egentlig. Men mye avsmak på ting.. Min største bekymring nå er at jeg ikke takler ribbelukta i butikkene som har varmdisk.. TENK om jeg ikke vil ha ribbe på julaften :nailbiting:

Ellers har jeg virkelig fått øynene opp for miniberliner med sjokolade :hilarious:
 
Godt at vi er flere som craver på det usunne, skulle ønske jeg var like flink til å holde meg til lørdager:facepalm:

Hihi, må nok innrømme at jeg ikke aaalltid klarer å holde meg til kun lørdager, men jeg prøver hardt! Boblevann med smak hjelper veldig om jeg får lyst på brus ihvertfall :p For julebrus.. sukk :rolleyes:
 
Hihi, må nok innrømme at jeg ikke aaalltid klarer å holde meg til kun lørdager, men jeg prøver hardt! Boblevann med smak hjelper veldig om jeg får lyst på brus ihvertfall :p For julebrus.. sukk :rolleyes:

Boblevann er ofte redningen her og:p
 
Julebrus.. fikk akkurat mld om at Ringnes tilbakekaller julebrusene:sorry: akkurat åpnet min når jeg fikk mld fra Trumf:hilarious::inpain:
 
Back
Topp