Hva er dine cravings i graviditeten?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Larsi, 12 Des 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Her går det i lakris (spiser ikke mye), cocopops og oliven i glass :hungry:

Hva har du skikkelig cravings på??

2. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Chili cheese tops fra McDonald’s :hilarious: Godt det er langt å reise til McDonald’s fra her jeg bor nå:bag: men MÅ ha det hver gang jeg er i nærheten

• Liker Liker x 1
  3. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

de er gode ja:nailbiting:

4. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Cherrytomater og gulrøtter :smug:

• Liker Liker x 1
  5. Juniivfspire Flørter med forumet JuniJubel2021

Grovt horn med karbonader, salat og majones fra bakeren... :happy: eventuelt hjemmelaget.

• Liker ikke Liker ikke x 1
  6. heihå Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Melk og leverpostei! :woot: Drikker aldri melk til vanlig, men nå kan jeg lett sluke en liter om dagen :hilarious:

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  7. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Var helt avhengig av epler og druer frem til uke 11, men det har gått over :)

• Liker Liker x 1
  8. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Skjer med at dere har cravings på sunne ting? Det vil jeg også ha :hilarious: Har fått noen sånne innfall av må-ha-oliven da. Men er SÅ snopesyk! Har lyst til å leve på karamell og skumnisser :p Meeen fornuften seirer heldigvis. Unner meg på lørdagene!

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  9. Nightfall Flørter med forumet JuniJubel2021

Jeg har sååå lyst på kjeks og blåmuggost, men får vente et halvår til :shifty:

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Reana Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Sylteagurk og mandariner :p

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  11. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Har ingen konkrete cravings... Men har fått avsmak på mange ting. Helt avhengig av kaffe men nå takler jeg ikke lyden av kaffetrakteren engang :hungover:
    Og jeg eeelsker egentlig junkfood men nå er det mest fristende med potetmiddager:hilarious:

• Liker Liker x 1
  12. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Ingen cravings :)

13. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Godt at vi er flere som craver på det usunne, skulle ønske jeg var like flink til å holde meg til lørdager:facepalm:

14. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Den er lei! Craver på spekemat også, men det må nok vente :hungover:

15. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Heldig:happy:

16. skjor Flørter med forumet JuniJubel2021

Ikke direkte cravings enda, men har noen sterke lyster som melder seg litt for ofte: Sjokomelk, appelsinjuice, majones, sushi og makrell i tomat :joyful:

• Liker Liker x 1
  17. LilleLunsj Betatt av forumet Marsboerne 20 18 JuniJubel2021

Ingen spesifikke cravings, egentlig. Men mye avsmak på ting.. Min største bekymring nå er at jeg ikke takler ribbelukta i butikkene som har varmdisk.. TENK om jeg ikke vil ha ribbe på julaften :nailbiting:

Ellers har jeg virkelig fått øynene opp for miniberliner med sjokolade :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Hihi, må nok innrømme at jeg ikke aaalltid klarer å holde meg til kun lørdager, men jeg prøver hardt! Boblevann med smak hjelper veldig om jeg får lyst på brus ihvertfall :p For julebrus.. sukk :rolleyes:

• Enig Enig x 1
  19. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Boblevann er ofte redningen her og:p

• Liker Liker x 1
  20. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Julebrus.. fikk akkurat mld om at Ringnes tilbakekaller julebrusene:sorry: akkurat åpnet min når jeg fikk mld fra Trumf:hilarious::inpain:

Del denne siden