Desember 2020❤️

Jeg var på ultralyd kontroll i går, sprøytedag 11. Må stimuleres noen dager til da eggene bare var rundt 10 mm. Ny kontroll på mandag. Håper ikke slimhinnen blir alt for tykk. Den var 13 mm nå.

Første forsøk med lang protokoll, tar helt sykt lang tid. Holdt på en mnd nå, og er lenge igjen!!

Takk, det hjelper å høre at andre også ville gjort sånn! Håper på at testen kl 11 er sterkere, for da drar vi garantert. I verste fall blir det to netter på hotell, men det gjør egentlig ingenting i det store og hele. Bruker jo flerfoldige tusen på forsøket uansett.

Huff, skjønner det er sårt å måtte dra alene :( Men det er jo ingen andre måter å gjøre det på nå dessverre... Håper dere får skaffet barnevakt og at dere begge får med dere innsett ❤ Når skal du nedover?
Krysser fingrene for sterkere test kl 11 ❤️ Jeg hadde nok gjort det samme, og tenkt som du - i verste fall blir det en ekstra natt borte, for det å 'miste' et forsøk er bare så kjedelig.

Ja, det er litt kjedelig, men hvis vi får dratt sammen på innsett er det en liten trøst! Jeg reiser tidlig i morgen :nailbiting: har gamblet på at jeg orker å fly hjem ganske raskt etterpå, men i verste fall får jeg ordne meg hotellrom og fly dagen etterpå!

Fikk heldigvis ikke tlf fra sykehuset. Så i dag satt jeg inn 2 egg❤️ Det ene var ikke godt nok til å fryses, så fikk tilbud om å sette inn begge. Så krysser fingrene! Testdato 23 des! Håper dagene går fort :)

Fantastisk! Gratulerer med innsett, blir spennende frem mot jul da

Jeg var på ultralyd kontroll i går, sprøytedag 11. Må stimuleres noen dager til da eggene bare var rundt 10 mm. Ny kontroll på mandag. Håper ikke slimhinnen blir alt for tykk. Den var 13 mm nå.

Første forsøk med lang protokoll, tar helt sykt lang tid. Holdt på en mnd nå, og er lenge igjen!!
Hvilken dose Menopur tar du? Hos meg var noen få som var blitt ganske store. Jeg hadde håpet på et par dager ekstra stimulering for å få meg meg fler, men sånn gikk det ikke her.. Får satse alt på de få som har vokst i rekordfart!

Veldig hyggelig å følge med deg, ønsker deg med alt jeg har lykke til. Håper du lykkes og får en positiv test (kanskje på nyttårsaften ).

Krysser fingrene for sterkere test kl 11 ❤️ Jeg hadde nok gjort det samme, og tenkt som du - i verste fall blir det en ekstra natt borte, for det å 'miste' et forsøk er bare så kjedelig.

Ja, det er litt kjedelig, men hvis vi får dratt sammen på innsett er det en liten trøst! Jeg reiser tidlig i morgen :nailbiting: har gamblet på at jeg orker å fly hjem ganske raskt etterpå, men i verste fall får jeg ordne meg hotellrom og fly dagen etterpå!

Svigers ringte nå nettopp og lurte på hvordan dagens test så ut, og når jeg forklarte greia spanderte de hele helga på hotell og sa at vi skulle ta det som en miniferie ❤ Så da drar vi når Husets Hersker er klar for en dupp. Skal selvfølgelig bare holde oss på hotellrommet pga korona, men tar med yttertøy sånn at vi kan kjøre en eller annen plass og gå tur :) Takknemlig for rause og forståelsesfulle svigerforeldre!!!!

Wææææh, så spennende! :woot: Håper du kommer deg greit gjennom uttaket og at du får reist hjem så fort som mulig ❤

Hvilken dose Menopur tar du? Hos meg var noen få som var blitt ganske store. Jeg hadde håpet på et par dager ekstra stimulering for å få meg meg fler, men sånn gikk det ikke her.. Får satse alt på de få som har vokst i rekordfart!

Har 350 E nå. På kort protokoll brukte jeg 375 E og da holdt det med 11 stimuleringsdager. Blir spennende å se på mandag, heldigvis vokser eggposene ganske likt.

Hvor stor dose har du og hvor lenge måtte du stimuleres? Sa de noe om hvor mange egg de tror de får ut?

Veldig hyggelig å følge med deg, ønsker deg med alt jeg har lykke til. Håper du lykkes og får en positiv test (kanskje på nyttårsaften ).

Takk for det. Det hadde blitt en fin nyttårsgave. Har fulgt historien din. Høres ut som om du har vært gjennom en Berg og dalbane i det siste. Kan ikke annet enn å krysse alt av fingre og tær for at det går fint med tvillingene dine!! Veldig kjekt å følge deg også!!

Svigers ringte nå nettopp og lurte på hvordan dagens test så ut, og når jeg forklarte greia spanderte de hele helga på hotell og sa at vi skulle ta det som en miniferie ❤ Så da drar vi når Husets Hersker er klar for en dupp. Skal selvfølgelig bare holde oss på hotellrommet pga korona, men tar med yttertøy sånn at vi kan kjøre en eller annen plass og gå tur :) Takknemlig for rause og forståelsesfulle svigerforeldre!!!!

Wææææh, så spennende! :woot: Håper du kommer deg greit gjennom uttaket og at du får reist hjem så fort som mulig ❤
Hurra! ❤️ Og for noen fine svigerforeldre du har ❤️ Det MÅ bety lykke! :smiley-bounce012

JADDA :smiley-bounce016

20201212_111632.jpg

Har 350 E nå. På kort protokoll brukte jeg 375 E og da holdt det med 11 stimuleringsdager. Blir spennende å se på mandag, heldigvis vokser eggposene ganske likt.

Hvor stor dose har du og hvor lenge måtte du stimuleres? Sa de noe om hvor mange egg de tror de får ut?
Jeg står på 225, og ble bare 8 dager med Menopur. Syns det var kort, men dette er jo en ny verden for meg, så vet ikke helt hva som er vanlig. Han antok jeg fikk ut 6 egg, men hadde jo 20 folikler på første kontroll (CD2). Får håpe det i det minste er god kvalitet på de jeg får ut. Vet du hvor mange de håper å få med hos deg?

Og da rakk du det før kl 12 også! Hurra!

Ja, veldig letta over å få vite i dag! Måtte få kona til å gå inn på badet og sjekke testene for meg for jeg var så stressa :hilarious: Nå slipper vi å stresse oppover, og kan ta en rolig kveld på hotellet med håndballkamp og kos :D

Jeg står på 225, og ble bare 8 dager med Menopur. Syns det var kort, men dette er jo en ny verden for meg, så vet ikke helt hva som er vanlig. Han antok jeg fikk ut 6 egg, men hadde jo 20 folikler på første kontroll (CD2). Får håpe det i det minste er god kvalitet på de jeg får ut. Vet du hvor mange de håper å få med hos deg?

Jeg har sluttet å spørre på kontroll, for det stemmer aldri med hva jeg faktisk får ut. Blir bare lei meg, for ingen grunn. Men hun sa det var ca 10 folikler på ca 10 mm. Så da spørs det hvor mange som vokser videre :-)

Er det første forsøket ditt?

Var i tvil på om jeg skulle slenge meg på denne gang, men pytt pytt her er jeg.

Fjellgeita92 - 28 år - forsøk 4 - første barn - hausken - prednisolon, menopur, ovitrelle cyclogest og fyremadel - innsett 11.12 - testdato 23.12(24.12).

Jeg har sluttet å spørre på kontroll, for det stemmer aldri med hva jeg faktisk får ut. Blir bare lei meg, for ingen grunn. Men hun sa det var ca 10 folikler på ca 10 mm. Så da spørs det hvor mange som vokser videre :)

Er det første forsøket ditt?
Åh, er det sant? Visste ikke det var vanlig at det sprikte så veldig. Hos meg målte han bare de 6, så jeg aner ikke hvor store de andre er. Ble ikke direkte lei meg, men bittelitt skuffet kanskje. Ja, det er mitt første IVF-forsøk. Har hatt 3 inseminasjoner før vi gikk over på IVF. Ble gravid på første forsøk, men mistet dessverre. Så dette er en litt ny verden for meg denne gang :joyful: hvor mange runder har du hatt?

Back
Topp