Ja set er vanskelig å se.. tok en ny nå for litt siden og ser fortsatt en skygge men det kommer dårligere fram herSå strek på det redigerte bildet. Vanskelig når det er så uklart bilde...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja set er vanskelig å se.. tok en ny nå for litt siden og ser fortsatt en skygge men det kommer dårligere fram herSå strek på det redigerte bildet. Vanskelig når det er så uklart bilde...
Haha! Jeg gjorde det helt i starten jeg også. Men jeg var bare helt nødt til å kutte det ut for å skåne meg selv for unødvendig håpÅh, det skulle jeg lært meg også. Her snakker vi ørten bilder, redigering av kontrast og lysstyrke, mysing, lommelykt, holde opp mot vinduet i dagslys osv.![]()
Skal jeg sette deg på gravid?Ja set er vanskelig å se.. tok en ny nå for litt siden og ser fortsatt en skygge men det kommer dårligere fram her![]()

Det tenkte jeg faktisk ikke påSkal prøve å få tatt ett
![]()
Skal jeg sette deg på gravid?Åh, Er så spent nåJeg ser![]()
Håper det ikke er skygge eller ny kjemisk. Er vel for tidlig med en CB test Tusen takkGratulerer![]()

Ja takk, gjerne detGratulerer så mye med spirenSkal jeg sette deg på gravid?

Oi, her kom mange hyggelige meldinger, tuuusen hjertelig takk alle sammen
Vet jeg hadde sen eggløsning, men vet ikke hvor mange dpo
Ja takk, gjerne det![]()

Jeg klarte ikke holde meg!!1,5 time siden jeg tissa så veldig utvannet urin! 10 dpo!

Jeg klarte ikke holde meg!!1,5 time siden jeg tissa så veldig utvannet urin! 10 dpo!
Skal jeg sette deg på gravid?Tusen takkGratulerer så myeSkal jeg sette deg på gravid?
ja det kan du vel sikkert nå 
HurraJeg klarte ikke holde meg!!1,5 time siden jeg tissa så veldig utvannet urin! 10 dpo!

Tusen takkja det kan du vel sikkert nå
![]()
![]()

Hurraaaa! GratulererJeg klarte ikke holde meg!!1,5 time siden jeg tissa så veldig utvannet urin! 10 dpo!
HerligJeg klarte ikke holde meg!!1,5 time siden jeg tissa så veldig utvannet urin! 10 dpo!
gratulerer