IKM uke 50 <3

Jaaaa:wav:hello2:dance011Gleder meg sånn til å roe ned i dpoland:happy119 Har du hatt EL ennå?

Så deilig! Ja, dpo-land er spennande :Heartpink
Ja, eller nei ... positiv test på morgenen i dag, så heiv meg inn i gruppa :D:D Tenker å teste igjen i kveld :p
Er ikkje så god på sånn testing enda, så vet ikkje om eg får rett svar ut av testen i kveld - må eg holde meg i noen timer eller bare ta når det måtte passe liksom :rolleyes::rolleyes:

Men EL er rett rundt hjørnet i hvertfall :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Nei, blir jo heilt tullete av dette :wtf: så eg får berre fortsette testinga å satse på at den ikkje er altfor langt unna :yuck: kort syklus sist, så da blir det lang syklus denne gangen da.

Huff, sorry jeg ler, men kjenner så til de grader litt for godt til den frustrasjonen der:arghh: Fortsett å test, å legg inn aksjer, så er du på den sikre siden. Så håper jeg EL får ræva i gir og tropper opp på døren ila de neste dagene:smiley-angelic001:Heartred Akkurat som meg det, da. Kort syklus forrige pp og lang denne gang:shifty:

Så deilig! Ja, dpo-land er spennande :Heartpink
Ja, eller nei ... positiv test på morgenen i dag, så heiv meg inn i gruppa :D:D Tenker å teste igjen i kveld :p
Er ikkje så god på sånn testing enda, så vet ikkje om eg får rett svar ut av testen i kveld - må eg holde meg i noen timer eller bare ta når det måtte passe liksom :rolleyes::rolleyes:

Men EL er rett rundt hjørnet i hvertfall :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Skal helst holde deg 4 timer før du tisser, ig de siste to timene ikke drukket noe. Er litt vanskelig til tider, men:rolleyes: Siden du har fått positiv test, så er det bare å hoppe i høyet:joyful: Happy humpings, tuts:talk017

Skal helst holde deg 4 timer før du tisser, ig de siste to timene ikke drukket noe. Er litt vanskelig til tider, men:rolleyes: Siden du har fått positiv test, så er det bare å hoppe i høyet:joyful: Happy humpings, tuts:talk017

Thanks - humping it is :wav

Kanskje like greit å teste i morgen tidlig igjen da :rolleyes: Tror ikkje eg klarer å verken holde meg eller ikkje drikke :D
Eg blir ikkje klok på når eg skal rekne EL for å være heller da - i morgen? :rolleyes:

Huff, sorry jeg ler, men kjenner så til de grader litt for godt til den frustrasjonen der:arghh: Fortsett å test, å legg inn aksjer, så er du på den sikre siden. Så håper jeg EL får ræva i gir og tropper opp på døren ila de neste dagene:smiley-angelic001:Heartred Akkurat som meg det, da. Kort syklus forrige pp og lang denne gang:shifty:
Ja, eg må nesten le sjølv, for det er så utrulig frustrerande :arghh: får iallefall brukt opp testane da, støva ikkje ned dei :)

Thanks - humping it is :wav

Kanskje like greit å teste i morgen tidlig igjen da :rolleyes: Tror ikkje eg klarer å verken holde meg eller ikkje drikke :D
Eg blir ikkje klok på når eg skal rekne EL for å være heller da - i morgen? :rolleyes:

El kan komme 0-48 timer etter en positiv test, så er ingen andre som vet det, enn kroppen din:hilarious: hvis man temper, så ser man det. Tempen stiger etter EL:joyful:

Ja, eg må nesten le sjølv, for det er så utrulig frustrerande :arghh: får iallefall brukt opp testane da, støva ikkje ned dei :)

Man blir så innmari frustrert å ikke minst lei når man bare går å venter, og bmir enda mer frustrert for hver dag EL ikke kommer:arghh: Yup, el-tester får fort bein å gå på:oops: Brukt 50 tester denne pp:oops: for hadde nesten positive tester i 10 dager:bored: Så da testa jeg ofte for å se om den var blitt positiv:yuck:

Man blir så innmari frustrert å ikke minst lei når man bare går å venter, og bmir enda mer frustrert for hver dag EL ikke kommer:arghh: Yup, el-tester får fort bein å gå på:oops: Brukt 50 tester denne pp:oops: for hadde nesten positive tester i 10 dager:bored: Så da testa jeg ofte for å se om den var blitt positiv:yuck:
O.o 50 tester!

Ja, må nok sikkert kjøpe fleire skal eg teste 2 ganger for dagen i fleire dagar til :oops: blir jo testing fram til positiv test her og, har nokon digitale også, som eg sparar til testane blir sterkare ;)

Jippi. Da ser det ut som om jeg har fått min første el i dag på CD 27 etter MA 30 oktober! Håper det holder at jeg har lagt inn aksjer CD 24 og 26..? :p

Vedlegg

• 36177C27-F7BD-4BEE-B72D-A73FF1E7DDB3.png
    36177C27-F7BD-4BEE-B72D-A73FF1E7DDB3.png
    107,2 KB · Visninger: 79
Oppdaga nettopp litt ELslim, woooop :D håpar noko er på gang no, såååå utålmodig ;)
La inn aksjer 23., så da får eg nok mannen med på meir moro no :p;)

Oppdaga nettopp litt ELslim, woooop :D håpar noko er på gang no, såååå utålmodig ;)
Krysser fingrene! Kos dere :p

Jaaa, da er det snart EL:wav

Fortsatt positiv test:rolleyes: Tror jaggu meg EL var igår, for kjenner ingen murringer eller noe idag, og er bra tørt nedentil nå:p Hadde så vondt igår ettermiddag, så tipper EL var da:D
20201125_195820.jpg

Ja, eg ser hva EL-testen viser i morgen, så må eg jo bare sette en dag. I morgen eller fredag da :D
Veldige smerter som eg tenker er EL smerter nå da, så kanskje det allerede er i dag :p

Jada, er ikke utenkelig at du har EL idag. Noen har EL samme dag som første positive test:) Jeg har gjerne det:joyful: Så kjenn etter kroppens signaler. Straks er vi i dpoland:wav

Back
Topp