Jeg gleder meg sånn til JUL!

heihå

Blir kjent med forumet
JuniJubel2021
Er det flere enn meg, eller? Jeg gleder meg så mye at jeg holder på å sprekke :dance018 Litt fordi jeg elsker jul, men også fordi jeg tror nervøsiteten vil ha sluppet taket litt mer da.

Hvor tidlig er det innafor å pynte? Og er det noen som har tips til gode julefilmer å se på netflix eller HBO, for å få tida til å gå bittelitt fortere? :happy::santa
 
Jeg gleder meg også masse :happy::greet008 Elsker jul! Jeg synes ikke Netflix og HBO har de beste julefilmene, men hvis du derimot skaffer deg Disney+, så har de alle go’bitene:happy093
De siste to årene har vi satt opp juletreet 1.desember, men det må vi slutte med. For treet blir grått en uke før julaften :cool01 Men annen type julepynt tenker jeg vi setter litt opp fra 1.desember :dance011Neste helg skal vi bake pepperkaker!
 
Jeg og gleder meg ekstra masse i år! Har også lyst å begynne å pynte. Neste helg setter jeg opp belysningen i buskene ute. Helgen etter er det advent så da kommer adventspynten opp. Nisser og juletre kommer opp i midten av desember :santa

Polarekspressen, alene hjemme 1 og 2 er filmene jeg må se hvert år! Synes serien hjem til jul på netflix var koselig og i år kommer sesong 2 :rendeer
 
Jeg og gleder meg ekstra masse i år! Har også lyst å begynne å pynte. Neste helg setter jeg opp belysningen i buskene ute. Helgen etter er det advent så da kommer adventspynten opp. Nisser og juletre kommer opp i midten av desember :santa

Polarekspressen, alene hjemme 1 og 2 er filmene jeg må se hvert år! Synes serien hjem til jul på netflix var koselig og i år kommer sesong 2 :rendeer
Ja, Hjem til jul er hyggelig:happy: Men den kom så sent i desember synes jeg, skulle ønske den kom tidligere :happy:
 
Jeg og gleder meg masse!

usikker på om vi får feiret jul slik som før grunnet corona, men uansett hva som skjer gjør vi det beste ut av det.

skal pynte til jul første søndag i advent!

siden vi flyttet fra 30kvm til 150 trenger vi litt mer julepynt (skulle kjøpt i januar for da er jo alt på salg)

vi håper også på å få vite kjønn før jul!

gleder meg masse til julefilmer og så pleier jeg å laste ned serier jeg liker å se juleepisodene :smiley-bounce012

vanligvis baker jeg masse julekjeks å sånt også, men får se hvordan formen er.
 
Gleder meg masse til jul! Men avventer med julebrus, julekaker og julebaking fram til 1/12. Dette gjør jeg hvert år og synes det er fint. Blir litt pynting til 1. Søndag i advent og så gradvis pynting etter det.
Håper formen og kvalmen/oppkast er bedre innen desember. Lyst til å kunne spise julemat og julekaker, og håper det smaker og ikke kommer i retur..:hungover:
 
Har begynt å tenne røkelse da:)
Håper kvalmen roer seg, sånn at det blir pinnekjøtt på menyen snart:D:D
 
Gleder meg helt vilt! Hengte opp lyslenke ute nå i stad, faktisk! Skal nok på en hemmelig tur ned i boden om et par uker for å hente frem pynt.. Samboer er ikke helt enig med den tidlige pyntingen, men det er så grått og trist og når man sitter på hjemmekontor hele dagen er det jo hyggelig med julepynten :) Så blir tidlig pynting i år!! (Tidligere enn vanlig :p)
 
Jeg og gleder meg ekstra masse i år! Har også lyst å begynne å pynte. Neste helg setter jeg opp belysningen i buskene ute. Helgen etter er det advent så da kommer adventspynten opp. Nisser og juletre kommer opp i midten av desember :santa

Polarekspressen, alene hjemme 1 og 2 er filmene jeg må se hvert år! Synes serien hjem til jul på netflix var koselig og i år kommer sesong 2 :rendeer
Ja, Hjem til jul er hyggelig:happy: Men den kom så sent i desember synes jeg, skulle ønske den kom tidligere :happy:
Hjem til jul er superkoselig! Synes det er litt dårlig gjort å slippe den nye sesongen så sent :smiley-bounce012
 
Jaaa, glede meg enormt!:cool05 hadde første pinnakjøttmiddag idag :gen014 NAM! Trur aldri pinnakjøtt har smakt så godt :happy093

Tenker at i disse tider e de veldig lov å henge opp lys, stjerne, staker osv nå :happy: her pynter me heila huset til jul, til advent. Julatre hentes i midten av Desember og pyntes då :)
Også julabaksten e de berre å hiva seg igang med, får SÅ god julestemning av det, og dei fleste kakene holder til jul uansett ❤❤
 
Jaaa gleder meg veldig til jul ❤ Håper så inderlig at vi får slått ned korona såpass at vi får vært med vår nærmeste familie! Her pyntes det i begynnelsen av desember. Har hatt fake juletre (men sånn med formstøpte nåler da) i flere år. Elsker lukten av gran i huset, så pynter alltid bordet med granbar for å kompensere :) i år var planen egentlig å feire jul i nytt hus, og kjøpte derfor nytt og større juletre for å matche den store stuen. Dessverre blir vi neppe ferdig med oppussingen innen jul, og har utsatt innflytting til januar for å slippe stress i førjulstiden. Men skal jammen meg pynte til jul utenfor der alikevel :p og skal lage kranser og pynte med lys utenfor på hytten allerede denne uken tenker jeg. Vanligvis venter jeg med bakingen til nærmere jul, men pga formen tenker jeg å ta det litt når jeg orker. Fløtekarameller MÅ jeg lage hvert år! :p
 
Jeg også gleder meg så syyyykt :love017:greet008 Har alltid hatt regel om å pynte 1. desember eller første søndag i advent, alt etter som hva som kommer først, men i år har jeg hatt lyst å pynte siden midten av oktober :hilarious: Synes vi fortjener litt ekstra lang juletid etter dette merkelige året, med mye dugnadsarbeid! Sambo har sagt det er altfor tidlig, men nå begynner jeg å vaske ned, og pynte etter det. Klarer ikke vente lengre!! :angelic::woot: Juletreet blir utsatt litt!
 
ELSKER JUL! Det er en så fin tid med familien, vi har masse selskaper og koser oss glugg på barnas premisser. Pynter alt utenom juletre om to helger (første søndag i advent), og juletreet kommer ca 1 uke før julaften. Har starta med litt vask, gleder meg til å bake og julemusikk (har smugbegynt litt). Håper energien og overskuddet kommer med desember :D
 
Eeelsker Jul!:excited001 Har allerede bakt pepperkaker vi skal pynte senere og de skal henge på juletre :santa
Har også begynt med planlegging av julegaver, vi har ganske mange vi skal kjøpe gaver til, så eg pleier å skrive en liste og handler alle gaver i en helg før jul:santa
 
Gleder meg ekstra til jul i år, har aldri hatt særlig julestemning før nå, dette er første graviditet ❤️
Jeg liker å bake, så kommer til å tjuvstarte julebaksten i år.

jeg har endelig julestemning inni meg, er så rart å føle på det må være fordi jeg er gravid nå, har jo ønsket oss egen familie i mange, mange år

Neste jul sitter man med en liten enn på fanget
 
Jul med barn når er såpass de forstår det er magisk.. eldste synger og nynner når vi pynter til jul og synger aldri ellers
 
Gleder meg ekstra til jul i år, har aldri hatt særlig julestemning før nå, dette er første graviditet ❤️
Jeg liker å bake, så kommer til å tjuvstarte julebaksten i år.

jeg har endelig julestemning inni meg, er så rart å føle på det må være fordi jeg er gravid nå, har jo ønsket oss egen familie i mange, mange år

Neste jul sitter man med en liten enn på fanget

Samme her :greet008 første graviditet og gleder meg til neste år, da småen kommer til å bli med:greet008
 
Gleder meg så mye, og kjenner på hvor mye jeg gleder meg til neste jul også da vi har en liten knott til i familien!! Det blir så koselig. Har begynt med julepynten, kjøper juletre og litt fine busker til å ha på balkongen med lys i løpet av uka.

Jeg elsker hamar julebrus og marsipansjokolade, så med en gang butikkene begynner å selge det så er jeg i gang! Er så godt:joyful::joyful:

Tips til en søt julefilm er den nye på Netflix: Jingle, jangle. Den var utrolig skjønn, både jeg og typen gråt :p
Ellers så gleder jeg meg til hjem til jul sesong to kommer på Netflix! :Heartpink
 
Gleder meg så mye, og kjenner på hvor mye jeg gleder meg til neste jul også da vi har en liten knott til i familien!! Det blir så koselig. Har begynt med julepynten, kjøper juletre og litt fine busker til å ha på balkongen med lys i løpet av uka.

Jeg elsker hamar julebrus og marsipansjokolade, så med en gang butikkene begynner å selge det så er jeg i gang! Er så godt:joyful::joyful:

Tips til en søt julefilm er den nye på Netflix: Jingle, jangle. Den var utrolig skjønn, både jeg og typen gråt :p
Ellers så gleder jeg meg til hjem til jul sesong to kommer på Netflix! :Heartpink
Så enig! :) Jeg så Jingle Jangle forrige helg. Tror jeg gråt happy tears minst fem ganger i løpet av filmen, den var så fin! Og i dag ble det Jul i Flåklypa ❤️
 
Gleder meg så mye, og kjenner på hvor mye jeg gleder meg til neste jul også da vi har en liten knott til i familien!! Det blir så koselig. Har begynt med julepynten, kjøper juletre og litt fine busker til å ha på balkongen med lys i løpet av uka.

Jeg elsker hamar julebrus og marsipansjokolade, så med en gang butikkene begynner å selge det så er jeg i gang! Er så godt:joyful::joyful:

Tips til en søt julefilm er den nye på Netflix: Jingle, jangle. Den var utrolig skjønn, både jeg og typen gråt :p
Ellers så gleder jeg meg til hjem til jul sesong to kommer på Netflix! :Heartpink
Så enig! :) Jeg så Jingle Jangle forrige helg. Tror jeg gråt happy tears minst fem ganger i løpet av filmen, den var så fin! Og i dag ble det Jul i Flåklypa ❤️

Åå, gleder meg til å se den filmen, den ser så søt ut:happy::happy::happy:
 
Back
Topp