Et lite dilemma

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Har jordmorkontroll klokken 11 i dag, så trenger raske svar. Termin i morgen og jm tilbyr stripping i dag. Sist ble jeg satt i gang på overtid, og jeg har såå lyst til at fødsel skal starte selv nå, så vil bli strippet om det går (fikk ikke til sist). MEN storesøster på 2 er syk. Feber og oppkast. Vært hjemme siden onsdag. Vil jo ikke plassere henne hos barnevakt når hun er syk, og hun trenger oss jo nå. Fødsel gikk svært fort sist, og pappaen får bare vere med på aktiv del + 2t besøkstid. Så han blir jo uansett mye hjemme og tar seg av henne.
Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Det kan jo ta dager før det skjer noe likevel, og ingen garanti for at noe som helst skjer. Vil bare unngå fødsel i dag og gjerne i morgen..
 
Kan du ikke avtale å dra innom jm for stripping på mandag? :) så slipper du å stresse med det! Veldig vanskelig for man ønsker jo å få ut baby, men samtidig passe på søsken.
 
Kan du ikke avtale å dra innom jm for stripping på mandag? :) så slipper du å stresse med det! Veldig vanskelig for man ønsker jo å få ut baby, men samtidig passe på søsken.
Det hadde vært ideelt, men det er nok lite sannsynlig at det går da hun er eneste jordmor på helsestasjonen og derfor er veldig fullbooket:sorry: Men kan jo selvsagt høre!
 
Back
Topp