LUTINUS

Jeg fikk beskjed om å teste 14 dpo og slutte med progesteron dersom testen var negativ. :)

(Beklager, så ikke at dette var assistert forum før nå, jeg har ikke IVF, bare hormonstøtte).

Skjønner. Jeg har heller ikke ivf. Bare hormonbehandling. Uten at det er bare bare. Sprøyter 11 dager på rad også lutnis 3 ganger om dagen i 14 dager.

Fikk du negativ test kelsey? Og når kom mensen når du slutta med lutinus? Min gyn sa aldri noe om at dette kunne skje, at lutinus utsatte mensen mye.. Så har såå mange spm.

Skjønner. Jeg har heller ikke ivf. Bare hormonbehandling. Uten at det er bare bare. Sprøyter 11 dager på rad også lutnis 3 ganger om dagen i 14 dager.

Fikk du negativ test kelsey? Og når kom mensen når du slutta med lutinus? Min gyn sa aldri noe om at dette kunne skje, at lutinus utsatte mensen mye.. Så har såå mange spm.

Er på min første syklus med det nå, og har testedag på mandag (forventer mensen på tirsdag), så vet ikke enda hvordan det evt påvirker meg. :)

Hvis det hjelper noen så ringte jeg Hausken den første mnd jeg forsøkte Lutinus da jeg var 14dpo og ikke hadde fått mens enda, men hadde negativ test. Som flere andre opplevde jeg «graviditetssymptomer» som Lutinus ofte gir pga progesteron, så jeg var redd for å slutte. Da sa Hausken at hvis testen er negativ så kan jeg bare slutte med Lutinus, og skulle det være at mensen ikke kommer og det skulle vise seg at jeg var gravid likevel med positiv test en dag eller to (eller flere) senere så kunne jeg bare starte på Lutinus igjen.

En liten lifehack når det gjelder lutinus-gris; bruk Tena truseinnlegg i stedet for vanlig. Mye nedre absorbering og mindre klamt :)
Skikkelig sammentreff at du skriver det nå, for testet det samme i dag sånn helt tilfeldig. Hadde ikke igjen bind, men hadde noen tena liggende fra etter fødselen med datteren. Det er jo en verden av forskjell! Så skriver under på den altså!

Takk for at dere deler
Jeg teste negativ idag. Både på billigstrinmel og clearblue. Fikk beskjed av gyn om å fortsette med lutinus selv om negativ test så lenge mens uteblir. Så da gjør jeg det. Han er en av de flinkeste gyn i Oslo, men Skal ringe han mandag og høre om hvorfor og litt mer. Og hvorfor han gjør det slik. Om han vil ta blodprøve kanskej? Ikke vet jeg.

Jeg hadde litt lys lys rosa blod på papiret idag morges. Har ikke rukket å ta en lutinus idag for var tom, skal hente me rpå apoteket.
Kanksje det var derfor det kom litt blod pleier å sette den 07. Får ikke satt den før kl 16. kanskje mensen kommer idag, håper den kommer uansett. Fælt at den utsettes pga medisinene. Da går man jo med et lite håp. Er 16 dager siden jeg satte ovitrelle.

Blir jo helt forvirra av dette. Kan jeg være gravid liksom selvom testen var negativ eller er det lutinusen som kløner det til. Også lurer jeg sånn på hva som er vanligst å få mens med lutnis, at den utsettes noen dager eller at den ikke kommer før man slutte rpå det. Den er allerede 4 dager ( i snitt )forsinka ref min vanlige syklus. Men nå har jeg ikke tatt noen pille på 19 timer fordi jeg er tom og ingen mens heller prøvde å spørre på apoteket men farmasøyter sa det ikke sto entydig at det var normalt at menstruasjon ble utsatt, men så har jo veldig mange opplevd det her inne. Men hva er vanligst liksom? Skjønner det ikke er noen fasit.
Men del gjerne deres tanker

Og god lørdag til alle ty

takk for alle som deler erfaringer ❤️❤️

Back
Topp