Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dere som kjenner etter den, hvordan i huleste kjenner dere den da?Åssen skal det kjennes ut ved en evnt graviditet?
![]()
OkDet må du egentlig kjenne etter litt selv. Jeg har «tafset» i godt over et år nå, og blir fortsatt fort usikker
Når tr nærmer seg, er den ofte lav og begynner å åpne seg. Ved en graviditet vil den være helt lukket. Jeg pleier også å kjenne etter rundt eggløsning. Da er den veldig høy, glatt og åpen
og om jeg skal svare på hvordan: setter meg på huk![]()
har prøvd å kjenne etter, kjenner en slags klump men ikke noe som er åpent her, heller hard og helt lukket. Men vet helt ærlig ikke hva jeg kjenner etter så 

Tja, det kan jo kjennes ut som en sprekk. Det er nok det nærmeste jeg klarer å beskrive det. Lykke tilOkhar prøvd å kjenne etter, kjenner en slags klump men ikke noe som er åpent her, heller hard og helt lukket. Men vet helt ærlig ikke hva jeg kjenner etter så
![]()

Haha takkTja, det kan jo kjennes ut som en sprekk. Det er nok det nærmeste jeg klarer å beskrive det. Lykke til![]()
tror jeg gir opp det forsøket, kjenner ingenting utenom en slags klump 
Da kan det hende den er litt bakovervendt! Det hender etter en eggløsningHaha takktror jeg gir opp det forsøket, kjenner ingenting utenom en slags klump
![]()
Okhar prøvd å kjenne etter, kjenner en slags klump men ikke noe som er åpent her, heller hard og helt lukket. Men vet helt ærlig ikke hva jeg kjenner etter så
![]()
Ja jeg får prøve igjen etter mens, men forhåpentligvis kommer ikke mensPrøv å kjenne rundt eggløsningda kjenner du gjerne åpningen, og det blir på en måte lettere å kjenne senere og (for da vet du mer hva du kjenner etter).

Ja jeg får prøve igjen etter mens, men forhåpentligvis kommer ikke mens![]()
Jeg har tappetafset en god stund. For min del er jeg ganske godt kjent med den fra før siden jeg også bruker menskopp, og er vant til å sjekke at koppen sitter fint plassert ift tappen.
) for min del.