Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dager med høy på monitoren, men ikke lh stigning enda.. er blitt forkjølet igjen, så kan jo være årsaken til at det ikke skjer noe mer.. er så lei ustabile sykluser..
og vet hvordan du har det. Har sykluser på alt fra 29-35 dager.Haff, føler med degog vet hvordan du har det. Har sykluser på alt fra 29-35 dager.

Fjellgeiti - 25 år - PP3 etter MA - B1 - EL 16/11 - IKM 30/11
Slenger meg på med dere, jeg!Hadde utskrapning etter MA i juni og etter det har syklusene mine vært helt på tur og 42-51 dager lange. Ikke tenkt så mye på prøving pga dette og fått Letrozol til neste syklus. Men nå kan det jammen virke som om jeg plutselig fikk EL til normal tid denne måneden!
![]()
![]()
Masse lykke til
Ja!Nais EL kom til vanlig tidLei meg for at du har mista, er så vondt å gå gjennom
Masse lykke til
![]()
Ikke fått EL bekrefta da, men symptomene tilsier at den har vært. Hadde også sterke el-tester på søndag, som er eneste dagen jeg har testa. Tusen takk og i like måte! Måtte vi få positive tester hele gjengen etterhvert Kjent på det samme. Er ikke så aktiv nå, og det er litt godt å bare leve litt også.Lykke til!

Tror denne ble feil
Jeg har nok hatt EL i går ettersom tempen hadde steget i dag, så da hører jeg plutselig til herPå CD 4 idag og venter på at tanta skal dra igjen, hu er nok på besøk noen dager tilDette blir min andre PP med Lady-comp og temping, utrolig moro å følge med på tempen. Første pp viste temping at jeg har EL samme dag som positiv El-test. Bruker også Clearblue advanced monitor, så skal være godt dekket
![]()
Da blir det en lang syklus denne gang

Kommer dere til å vente helt til ikm før å ta testen eller kommer dere til å ta før tror ikke jeg klarer å vente helt til da men skal prøve
Håper dette er gullegget som slipper. Aldri fått så høy før![]()