Forslag til pålegg på brødskiva?

Mirasi

Forelsket i forumet
Jeg er kvalm og uvel dagen lang, og synes det er vanskelig å komme på pålegg som frister. Noen forslag? :-)

Hos meg går det faktisk i miniatyrmengde med skinkeost fra tube. Og så har jeg porsjonspakket leverpostei hvor én liten pakke holder for to skiver.

Sist gang likte jeg veldig godt makrell i tomat på knekkebrød, men det tror jeg funker dårlig denne gangen hvor jeg er mer kvalm

Hos meg går det faktisk i miniatyrmengde med skinkeost fra tube. Og så har jeg porsjonspakket leverpostei hvor én liten pakke holder for to skiver.

Sist gang likte jeg veldig godt makrell i tomat på knekkebrød, men det tror jeg funker dårlig denne gangen hvor jeg er mer kvalm

Høres digg ut med porsjonspakker. Blir litt mer innbydende med nyåpnet pakke nå om dagen. Takk for tips :-) Tror jeg også venter litt med makrell :p

Kylling- og kalkunpålegg er det som går ned her, eller fiskekaker :hilarious:

Sist svangerskap spiste jeg endel søte pålegg. Når kvalmen tillot det. Hadde HG frem til uke 17, men hadde et lite vindu fra uke 4-9 hvor jeg fikk til å spise litt.

Feks hapå, syltetøy, prim

Det måtte være mye smak. Samme som med drikke. Vann funket ikke. Måtte være saft eller lignende.

Sist svangerskap spiste jeg endel søte pålegg. Når kvalmen tillot det. Hadde HG frem til uke 17, men hadde et lite vindu fra uke 4-9 hvor jeg fikk til å spise litt.

Feks hapå, syltetøy, prim

Det måtte være mye smak. Samme som med drikke. Vann funket ikke. Måtte være saft eller lignende.

Huff, håper du ikke er like dårlig denne gangen! Kanskje lurt med noe med mye smak.. Foreløpig har jeg kjent at det som er ferskt og friskt frister mest.

Huff, håper du ikke er like dårlig denne gangen! Kanskje lurt med noe med mye smak.. Foreløpig har jeg kjent at det som er ferskt og friskt frister mest.
Nei, har jo et håp om å gå klar av HG, men sannsynligheten øker om man har hatt det før :wtf:

Agurk, paprika og spinat er alltid forfriskende å ha på. Gjør det liksom litt lettere og mindre kvalmende, synes jeg. Jeg tipper jeg kommer til å spise mye knekkebrød uten pålegg for å dempe kvalmen.

Back
Topp