Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er lov med facetime. Men ikke lov og gjøre opptak.Pga corona er det, pr tidspunkt, ikke lov å ha med partner på Ul time, i hvert fall ikke på St Olavs. Vet dere om det er lov med FaceTime eller filme selve undersøkelsen?
Partner får i alle fall være med på Sentrum Gynekologi, der har vi vært flere ganger siden covid kom.Jeg tror nok du får lov til å filme. Jeg skal også føde på st. Olavs . Det er litt dyrt, men mange gode muligheter for privat ultralyd i Trondheim også. Der antar jeg partner får være med.

Jeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige derPartner får i alle fall være med på Sentrum Gynekologi, der har vi vært flere ganger siden covid kom.

Jeg skal til privat i Oslo, og der er det ikke lov å ha med partner for tiden dessverre. Forstår jo selvfølgelig begrunnelsen for restriksjonene, men er bare livredd for å få en dårlig beskjed mens jeg ligger der alene. Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til![]()
Jeg er livredd for akkurat det samme som deg. Vet ikke hvordan det blir å få dårligw nyheter, og så har jeg ikke kjæresten der. For min del som har opplevd å få ganske mange dårlige beskjeder i den stolen, er det en angst jeg tar med meg inn i timen. Håper det ikke skal fortsette å være så strengt fremover.

Kjempetrivelige folk der jaJeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige der![]()
Nei jeg mente å ha hørt det en plass nemligDet er lov med facetime. Men ikke lov og gjøre opptak.

Vi skal også til privat i Oslo, og der vi har time får mannen være med heldigvis!Jeg skal til privat i Oslo, og der er det ikke lov å ha med partner for tiden dessverre. Forstår jo selvfølgelig begrunnelsen for restriksjonene, men er bare livredd for å få en dårlig beskjed mens jeg ligger der alene. Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til![]()
Vi skal også til privat i Oslo, og der vi har time får mannen være med heldigvis!![]()
Helt enigJeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige der![]()