<3 IKM uke 49 <3

Håper den kommer til på onsdag på CD15, tidligst tirsdag, for mannen må sjekkes for sykdom på tirsdag. Vi har venta på svar i 3 uker nå. Så om EL brått kommer før, så blir det pp denne mnd:angel5
Åh! Da får man krysse fingrene for at den ikke dukker opp før onsdag :) jeg har ikke noe el slim idag, igår var det sykt mye. Lurer på når jeg har/hadde el :p får vel bare smøres med tålmodighet å vente å se hva som skjer vel :p

Åh! Da får man krysse fingrene for at den ikke dukker opp før onsdag :) jeg har ikke noe el slim idag, igår var det sykt mye. Lurer på når jeg har/hadde el :p får vel bare smøres med tålmodighet å vente å se hva som skjer vel :p

Ja, håper jo selvsagt jeg slipper prøvepause denne mnd:smiley-angelic001 Nei, det er vanskelig å si om el har vært eller ikke, hvis man ikke temper:wacky:

Nærmer seg her. Skal i følge Premom ha EL på mandag, så det ser ut til å stemme ganske greit. Blir vel peek i morra. Satser på litt aksjer i kveld og i morra, og eventuelt mandag om vi orker/har lyst da også :-)

Vedlegg

• IMG_20201114_162924.jpg
    IMG_20201114_162924.jpg
    13,5 KB · Visninger: 90
Haha jeg er helt lik. Hodet lever sitt eget liv! Har lagt inn aksjer annenhver dag, men eggløsning kan fortsatt ikke ha vært her, men isåfall er den nok her innen onsdag til uka. Er redd da for st han ikke orker å legge inn aksjer imorgen og tirsdag :p ikke fått noen positiv el test, men igår hadde jeg veldig nye el slim, med blod. Så det er mulig eggløsningen var igår, vanskelig dette! Vi får satse på at mannfolka våre ikke går lei, og at det blir en spire ut av det :D

Det ante meg at det måtte finnes noen som var litt lik meg her inne :hilarious: tenker akkurat det samme! Redd han ikke skal orke når det virkelig gjelder :bored: tror nok han holder ut altså.
Spennende med både slim og blod da :cat: her er det nok litt for langt unna enda. Bestilte nye eggløsningstester i går, så håper de kommer frem tidlig neste uke. Hadde sikkert hatt nok kontroll bare med tempingen også, men det er så lett å gjøre noe feil der. Så blir det kluss :banghead:

Det ante meg at det måtte finnes noen som var litt lik meg her inne :hilarious: tenker akkurat det samme! Redd han ikke skal orke når det virkelig gjelder :bored: tror nok han holder ut altså.
Spennende med både slim og blod da :cat: her er det nok litt for langt unna enda. Bestilte nye eggløsningstester i går, så håper de kommer frem tidlig neste uke. Hadde sikkert hatt nok kontroll bare med tempingen også, men det er så lett å gjøre noe feil der. Så blir det kluss :banghead:
Haha ja det er nok flere av oss også :p neste pp tror jeg at jeg ikke skal gjøre noenting, bare la det skje om det skjer :p ja det er spennende! Ikke hatt noe slim idag, så er spent på når el egentlig er/var :p

Øverste test i dag og nederste fra i går, kan virke som el er på vei, ja :D:D

Vedlegg

• 20201114_204849.jpg
    20201114_204849.jpg
    13,3 KB · Visninger: 96
Haha ja det er nok flere av oss også :p neste pp tror jeg at jeg ikke skal gjøre noenting, bare la det skje om det skjer :p ja det er spennende! Ikke hatt noe slim idag, så er spent på når el egentlig er/var :p

Regna med det! Helt supert for selvfølelsen :hilarious:
Denne pp tar jeg for første gang grapefruktkjerneekstrakt. Tidligere har jeg kun drukket grapefruktjuice (og har begynt å elske det!!! MÅ ha det om morgenen. Hata det i starten). Funderer på om jeg skal prøve wild jam etter EL. Har to bokser liggende. Men samtidig er jeg redd for å gå all inn «første» pp. Egentlig er det jo sjette pp... det bare føles som første.

Jeg har også bestemt meg for å leve så vanlig som mulig. Det vil si at i dag drikker jeg vin! For jeg elsker vin veldig høyt :angelic: og så håper jeg at noen har tips til en god alkoholfri vin, for jeg har planer om å bli gravid snaaart :yuck:

Regna med det! Helt supert for selvfølelsen :hilarious:
Denne pp tar jeg for første gang grapefruktkjerneekstrakt. Tidligere har jeg kun drukket grapefruktjuice (og har begynt å elske det!!! MÅ ha det om morgenen. Hata det i starten). Funderer på om jeg skal prøve wild jam etter EL. Har to bokser liggende. Men samtidig er jeg redd for å gå all inn «første» pp. Egentlig er det jo sjette pp... det bare føles som første.

Jeg har også bestemt meg for å leve så vanlig som mulig. Det vil si at i dag drikker jeg vin! For jeg elsker vin veldig høyt :angelic: og så håper jeg at noen har tips til en god alkoholfri vin, for jeg har planer om å bli gravid snaaart :yuck:
Jeg prøver med på ananas denne pp, så får jeg se om det funker eller ikke da :p nå kommer jo den enorme lange ventetiden :p

vin ja, det er godt! Du får kose deg så lenge du kan vettu, plutselig sitter spira! :D

Tok en test til, og den var sterkere:oops: Og har også murringer igjen. Så virker som EL brått kommer før denne gang..
20201114_222314.jpg

Jenter! Er denne el testen positiv? Første gang jeg bruker disse testene. Hadde masse slim på fredag, med blodspor i. Igår var slimet så og si borte.

Vedlegg

• F51FD9FC-901C-46C1-9DFB-CF60E0282CEC.jpeg
    F51FD9FC-901C-46C1-9DFB-CF60E0282CEC.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 88
  • B8A88031-B620-4D7C-86A3-EDC9BCDA15CA.jpeg
    B8A88031-B620-4D7C-86A3-EDC9BCDA15CA.jpeg
    21 KB · Visninger: 90
Jenter! Er denne el testen positiv? Første gang jeg bruker disse testene. Hadde masse slim på fredag, med blodspor i. Igår var slimet så og si borte.

Jeg ville nok sagt at den er ganske positiv, men fortsett å teste. Den kan være slik en stund for noen og for noen er det så sterk som den blir. Og for noen blir den enda sterkere også :)

Tok en ny nå, etter 6 timer. Denne ser litt sterkere ut enn den jeg la ut idag tidlig? Denne er vel positiv? :p

Vedlegg

• BE0A614E-2B43-4E03-832F-3287B385D16E.jpeg
    BE0A614E-2B43-4E03-832F-3287B385D16E.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 88
  • 53224BEF-F02C-4C7C-9450-02680748CF08.jpeg
    53224BEF-F02C-4C7C-9450-02680748CF08.jpeg
    9,2 KB · Visninger: 87
Her ble det positiv test i stad, så satser på litt aksjer i kveld og i morra :-)

Vedlegg

• Screenshot_20201115_200251_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20201115_200251_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    21,6 KB · Visninger: 70
Back
Topp