Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Malins83 - 37 år - PP3(etter SA) - B3 - EL 21/11 - IKM 6/12
Velkommen skal du væreHeisann søtaNeimen hei på deg, søtaVelkommen skal du være
![]()
Heisann søtada vart det samme ikm gruppe på oss igjen
Takk, håper på full klaff denne pp
![]()

Hatt murringer, men eggløsningstesten er negativ. Satser på jeg har EL om 6 dager, hvis jeg er så heldig å har kort syklus denne gang også
Hopper inn her også jeg. Har så uregelmessig sykluser, så ikm kan være i uke 48 eller 49.ingen tegn til eggløsning på testene enda, da er det kanskje en lang syklus denne mnd.
Meg88 - 31 - P3 -B3 - EL ca 18/11 - IKM ca 2/12
Velkommen inn til oss
Det er så frustrerende!Har både korte og lange sykluser selv også, så vet hvordan det er. Plutselig kommer EL ser duVelkommen inn til oss
![]()
Det er så frustrerende!hadde mye murringer og stikkinger på høyre side hele går. Men fortsatt ikke noen tegn til eggløsning på testen. Ingen murring eller noe idag.. blir ikke helt klok på det her
![]()
Håper din EL er rett rundt hjørnet
Akkuratt samme her, da er det ikke lett å vite når EL er herÆsj ja, veit, det er skikkelig frustrerende
Har sykluser på alt fra 29-35 dager. Så El enten på dag 15- eller helt opp til dag 24Håper din EL er rett rundt hjørnet
![]()
Akkuratt samme her, da er det ikke lett å vite når EL er herfår bare legge inn aksjer en ekstra uke da
håper det for deg også, satse på en kort syklus for oss begge
![]()
Forrige syklus fortalte tempingen meg at jeg har EL samme dag som positiv el-test. Samme har UL vist
Håper for oss begge
Så spennende men samtidig veldig frustrerende når EL testene er negative. Jeg tester kun med babyplan sine EL tester. Har testet to ganger om dagen de siste dagene, får vel bare fortsette! Syns egentlig det er rart hvis jeg ikke hadde EL igår altså, med de smertene jeg haddeNei, er nettopp det som er, vanskelig å vite når EL er og når man skal legge inn aksjer. Jeg tester på både med Clearblue advanced fertilitets monitor, el-tester fra babyplan og min andre PP med temping med Ladycomp. Så da skal jeg ikke gå glipp av ELForrige syklus fortalte tempingen meg at jeg har EL samme dag som positiv el-test. Samme har UL vist
Eneste vi kan gjøre er å legge inn aksjer hver andre dag, så er vi sikretJaaah, håper på kort syklus denne gang også, forrige hadde jeg EL på CD15
Håper for oss begge
![]()

Så spennende men samtidig veldig frustrerende når EL testene er negative. Jeg tester kun med babyplan sine EL tester. Har testet to ganger om dagen de siste dagene, får vel bare fortsette! Syns egentlig det er rart hvis jeg ikke hadde EL igår altså, med de smertene jeg haddemen, kan jo være kroppen som tuller med meg
håper for oss begge jeg også![]()

Veldig svake, nesten ingen strek. Var sterkere streker for en uke siden. jeg blir virkelig ikke klok av detteKanskje du har hatt en kort lh-topp?
Var el-testene sterke, eller var de svake? Jaaa, er frustrerende å gå slik å vente![]()

Veldig svake, nesten ingen strek. Var sterkere streker for en uke siden. jeg blir virkelig ikke klok av detteKanskje det dukker opp en positiv EL test iløpet av neste uke da, men da vet jeg ikke hva de smertene var.. noen får kanskje smerter en stund før EL
![]()
Jeg har gjerne murringer lenge før EL, begynte igår på CD8. Kan gå slik i flere uker
Eneste man kan gjøre er å legge inn aksjer og fortsette testing etter EL
Håper EL kommer ila de neste dagene
Ja kanskje det. Mye rart med disse kroppeneDa har nok egget prøvd å slippe, men ikke fått til, så da går det litt tid før det da prøver å slippe igjenJeg har gjerne murringer lenge før EL, begynte igår på CD8. Kan gå slik i flere uker
Eneste man kan gjøre er å legge inn aksjer og fortsette testing etter EL
Håper EL kommer ila de neste dagene
![]()

Ja kanskje det. Mye rart med disse kroppeneer det noen grunn til at det evnt ikke slipper? Lykke til, til deg også
![]()
![]()

Neindet er sikkert og visst!Kroppene våre er det ikke alltid man kan forstå seg på?!aner ikke hva som gjør det? Takk
![]()
Åh, så fint! Det klør i fingrene her etter å pynte, men mannen i hus lar meg ikke