Cld97
Betatt av forumet
Dette ser jo skikkelig lovende ut!!Beklager sen oppdatering! Morgenen har gått litt i ett.
Svak strek i dag også. Men fortsatt strek.
8DPO, så har troen på at den blir sterkere.
Jeg tror babystrek Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser jo skikkelig lovende ut!!Beklager sen oppdatering! Morgenen har gått litt i ett.
Svak strek i dag også. Men fortsatt strek.
8DPO, så har troen på at den blir sterkere.
Jeg tror babystrek 10 dpo og ikke i tvil lenger4 måneder siden SA, og de månedene har vært lange! Endelig

Gratulerer så mye!!!10 dpo og ikke i tvil lenger4 måneder siden SA, og de månedene har vært lange! Endelig

Ville dere tolket disse som positiv eller negativ?Vis vedlegget 340136

Ps. Dette innlegget er postet i IKM uke 47 også, så beklager å «spamme» dere som følger begge gruppene
Hei dere! Jeg er litt usikker på syklusen, og har ikke fått ordentlig utslag på el-tester, men i følge FF er jeg 8 dpo (temper, men tempen svinger fælt, så skjønner ikke helt hvordan den har regnet..). I kveld skal jeg i utgangspunktet spise rakfisk (det er jo fy-fy hvis man er gravid), så jeg svidde av en clearblue tidligstest i dag tidlig. Synes jeg så svaaaaaak antydning til strek i dag tidlig, men den har i mine øyne blitt sterkere nå. Vet man ikke skal stole på tørket test, men klarte ikke dy meg fra å sjekke. Har sendt mannen ut for å kjøpe nye tidligtester nå, men hva tror dere? Er det i det hele tatt noen andre som ser strek? Hva er deres erfaring med clearblue tidlig? Er det vanlig med skyggestrek? Og hva bør jeg gjøre nå? Samle opp urin i et par timer uten å drikke, eller må jeg vente til i morgen tidlig?
Ser absolutt noe. Er denne tørket eller var det slik den så ut med én gang? Uansett er det altfor tidlig til at det skal være noe skadelig med rakfisk nå, så spis og kos deg <3 Ville testet i morgen tidligLegg ut bilde i morgen da!
Jeg er ikke sikker, men jeg bruker å få sånne tester dagen før jeg får skikkelig positiv. Kanskje du kan teste igjen i kveld og se hvordan den er?

Oppdatering. E nåkk gravid jaaVis vedlegget 340117
Denne testen tok jeg i dag, 1 dag igjen til jeg skal få mensen. Synes streken vises veldig godt æ . Er jeg gravid eller er det skyggestrek?

Gratulerer!Oppdatering. E nåkk gravid jaa![]()
Makesure 25mlu.Hei! Jeg synes også jeg ser strek på den nederste! Har du flere liggende aå du kan teste igjen I kveld?Noen som har lyst å tolke?De er helt tørket på bildet, så kan godt være skygge hvis man ser noe. Synes kanskje jeg så noe ultrasvakt på den nederste innen tiden... 11dpo i dag, tar ny i morgen
Makesure 25mlu.
ble jo så spent! hahaha
Jeg har ikke verdens beste streksyn, men jeg serTok denne i dag, ca 10 dpo. Er lloyds tidlig, og den supersvake streken kom etter 3 min. Klarer ikke se om den er rosa eller grå.. Tok en babyplan vanlig på samme urin, men ingen utslag på den. Føler liksom streken burde vært sterkere siden jeg sannsynligvis er 10 dpo og det er tidligtest? Noen med godt streksyn som vil synse?![]()

Ikke for å ødelegge noe, men plis ikke bruk Lloyds tester.... Jeg har fått falsk positiv hele to ganger på de, legger med bilder. var hos legen samme dag og hcg under 5 begge gangene.Tok denne i dag, ca 10 dpo. Er lloyds tidlig, og den supersvake streken kom etter 3 min. Klarer ikke se om den er rosa eller grå.. Tok en babyplan vanlig på samme urin, men ingen utslag på den. Føler liksom streken burde vært sterkere siden jeg sannsynligvis er 10 dpo og det er tidligtest? Noen med godt streksyn som vil synse?![]()
Ser streken, men har dessverre ikkje lest noko særleg positivt om Lloyds sine tester.. Dei viser mykje falske strekarTok denne i dag, ca 10 dpo. Er lloyds tidlig, og den supersvake streken kom etter 3 min. Klarer ikke se om den er rosa eller grå.. Tok en babyplan vanlig på samme urin, men ingen utslag på den. Føler liksom streken burde vært sterkere siden jeg sannsynligvis er 10 dpo og det er tidligtest? Noen med godt streksyn som vil synse?![]()

Hei! Jeg synes også jeg ser strek på den nederste! Har du flere liggende aå du kan teste igjen I kveld?ble jo så spent! hahaha
Så venter til i morgen ettermiddag (etter kanskje morgen???). Da burde den være synlig om man går ut fra dobling annenhver dag