Er seff veldig nysgjerrig på hva terminen bli OM dette går bra, og jeg ser at termindatoene varierer. Er den egen app for oss IVF kvinner? Eller bruker vi mensenstart som resten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen app jeg har funnet, men bruker denne siden og plusser på 3 dager siden Norge regner at et svangerskap varer i 283 dager. (Andre land 280 dager)Er seff veldig nysgjerrig på hva terminen bli OM dette går bra, og jeg ser at termindatoene varierer. Er den egen app for oss IVF kvinner? Eller bruker vi mensenstart som resten?
Den må du forklare litt nærmere for meg. Kommer vel an på hva man setter inn og når, eller?14dpo er 4+0 på vei![]()
Nei, ved uttak/befruktning er du 2+0Den må du forklare litt nærmere for meg. Kommer vel an på hva man setter inn og når, eller?
Haha ja jeg leste 12 dpoNei, ved uttak/befruktning er du 2+0setter du inn 2, 3 eller 5 dagers så er du fortsatt 14 dager ved 14 dpo, altså 2 uker til = 4+0. Håper du skjønte
Du vet jo når befruktning skjer ved ivf, så man er alltid 2+0 da.

HahaHaha ja jeg leste 12 dpo
Men om man setter inn frys så trenger det nødvendigvis ikke være rett å regne på den måten.

Jo, det er det. Da kan du ikke nødvendigvis ta utgangspunkt i uttak, men hvor mange dager embryo er + 2 ukerHaha ja jeg leste 12 dpo
Men om man setter inn frys så trenger det nødvendigvis ikke være rett å regne på den måten.
Ja var det jeg mente, men ikke klarte å stotre det ut av meg. Har jo hatt mange frysforsøk, men da med styrt syklus og har da også satt inn gjerne 3 uker etter ordinær el. Så det ble så feil i hode mitt med 14 dpo = 4+0. Kanskje på tide å ta kveldJo, det er det. Da kan du ikke nødvendigvis ta utgangspunkt i uttak, men hvor mange dager embryo er + 2 uker![]()