I forrige svangerskap gikk jeg utelukkende til jordmor for svangerskapskontroller. I dette svangerskapet var jeg hos legen i starten og dermed har det bare blitt til at legen har tatt kontrollene. Var der i uke7, 12 og skal nå i uke 24. Jeg føler at jeg MÅ gå til jordmor også - men må man det? Jeg har null behov for å prate masse om følelser og ditt og datt
jeg og samboer har det helt supert og jeg har ikke store problemene/vanskelighetene/vondtene i svangerskapet. Er det noe så tar jeg det med legen tenkte jeg.. Føler at det er litt feil av meg å ikke ha behovet for å gå til jordmor, men hva gjør man egentlig mer av der enn hos legen?
1. Hva går du til? Og hvorfor?
2. Fordeler/ulemper med å gå til lege vs. jordmor?
1. Hva går du til? Og hvorfor?
2. Fordeler/ulemper med å gå til lege vs. jordmor?

Følte meg godt ivaretatt og alt! Men siden jeg har vært igjennom graviditet før, og fordi jeg ikke har «følt at jeg trenger noe mer» (hvis du skjønner..
) samt at alt var greit under svangerskapet sist også.. så har jeg ikke hatt samme behovet for å gå til jordmor nå egentlig.. og da fikk jeg plutselig sånn følelse om at det ikke er greit p bare gå til lege (ettersom jordmor er eksperten på svangerskap)