Mnd nr 11 2020

nei, det er tungt for kroppen og ikke minst topplokket :eek: 24 dager ja, wow! Har bare gått 8-9 dager på behandlingene, så kan trygt plusse på et par dager ekstra eller 3. Har ikke hatt tegn til noe overstimulering noen av gangene, så da kan det vel være greit å gi eggene ekstra tid på modning trooooor jeg. Det er en lettelse hver gang man kan slippe disse medisinene altså ;)
Hvor lenge har du brukt og gått? De modner sakte her men det blir iallfall, å ja bedre st det går slow enn at man går rett på overstimulering. Hehe. Psykisk så går det faktisk ganske så fint. Men kjenner det mer på at jeg er sliten i selve kroppen:facepalm: å så veldig vims, satte bestikke i kjøleskapet av alle ting. Haha

Hvor lenge har du brukt og gått? De modner sakte her men det blir iallfall, å ja bedre st det går slow enn at man går rett på overstimulering. Hehe. Psykisk så går det faktisk ganske så fint. Men kjenner det mer på at jeg er sliten i selve kroppen:facepalm: å så veldig vims, satte bestikke i kjøleskapet av alle ting. Haha

har gått fra 8 dager til 10 bare. Er så vind over tid og glemmer, så går det liksom over til psyken av en eller annen merkelig grunn. Tror det skjer en overbelastning for noen :o så her er det tungt når jeg holder på.

hehe, ja du sier noe. Jeg har holdt på å kaste bestikket i søpla pluss glass :p å mange andre småting som er merkelig :p

har gått fra 8 dager til 10 bare. Er så vind over tid og glemmer, så går det liksom over til psyken av en eller annen merkelig grunn. Tror det skjer en overbelastning for noen :eek: så her er det tungt når jeg holder på.

hehe, ja du sier noe. Jeg har holdt på å kaste bestikket i søpla pluss glass :p å mange andre småting som er merkelig :p

det er jo ikke bare bare det, vi er et råskinn alle sammen:angelic: det er mye følelser som ulmer underliggende her nervøsitet, spenning, frustrasjon, sorg, lykke osv, en salig blanding, så tror det skal mye mindre til før det blir overbelastning når man er i denne situasjonen for glasset er allerede fyllt opp på en måte:Heartredkan heldigvis le av de vimsete situasjonene etterhvert:biggrin

det er jo ikke bare bare det, vi er et råskinn alle sammen:angelic: det er mye følelser som ulmer underliggende her nervøsitet, spenning, frustrasjon, sorg, lykke osv, en salig blanding, så tror det skal mye mindre til før det blir overbelastning når man er i denne situasjonen for glasset er allerede fyllt opp på en måte:Heartredkan heldigvis le av de vimsete situasjonene etterhvert:biggrin

yep, man må være superwomans alle her ;) så du skal også sette inn 2 stk? Det skal nemlig vi også denne gangen om alt går bra :)

Ja, her er altså glasset fylt opp til randen mens det pågår, så blir mange turer ut med hunden i marka om jeg er så frustrert at tårene presser på. Så kan dem bare falle når jeg er ute heller ;) så kommer jeg hjem når jeg er «tømt» litt på en måte..

jeg blingset her litt på en annen side :p er vist vimsete allerede her ;) den øverste delen av innlegget skulle ikke hit :p

Hei:-)
Jeg henger meg gjerne på her. Skal i gang med 4. forsøket mitt om noen uker. Skal ha lang protokoll denne gangen, aldri hatt det før. Har fått ut et greit antall egg med kort protokoll, men mange faller i fra etter befruktning og embryoene er av dårlig kvalitet.

Skal også ta endometrietest. Noen som har erfaring med det?

Blir kjekt å følge dere alle :-)

Hei:)
Jeg henger meg gjerne på her. Skal i gang med 4. forsøket mitt om noen uker. Skal ha lang protokoll denne gangen, aldri hatt det før. Har fått ut et greit antall egg med kort protokoll, men mange faller i fra etter befruktning og embryoene er av dårlig kvalitet.

Blir kjekt å følge dere alle :)
Hei, så koselig å «se» deg her inne. Håper vi lykkes denne perioden begge to❤️❤️Jeg har hatt lang en gang, og kort de andre gangene.

Hei, så koselig å «se» deg her inne. Håper vi lykkes denne perioden begge to❤️❤️Jeg har hatt lang en gang, og kort de andre gangene.

Veldig kjekt å «se» deg også!! Ja, håper dette er siste månedsforumet vi trenger å være med på ;-)

yep, man må være superwomans alle her ;) så du skal også sette inn 2 stk? Det skal nemlig vi også denne gangen om alt går bra :)

Ja, her er altså glasset fylt opp til randen mens det pågår, så blir mange turer ut med hunden i marka om jeg er så frustrert at tårene presser på. Så kan dem bare falle når jeg er ute heller ;) så kommer jeg hjem når jeg er «tømt» litt på en måte..
Jeg har begynt å male stua:hilarious: reiv tapeten igår. Så sa har jeg å gjørra på si:facepalm:

Hei:)

Blir kjekt å følge dere alle :)

heihei :) ja, jeg skal ha lang nå selv igjen. 1 av 5 forsøk har vært kort, men dag gikk ikke.. så lang fungerer bedre. Har blitt en teser på å ta vitaminer nå iallefall :p jeg fikk det påvist under fjerning av eggledere. Mye vev som var rundt oooooveralt å gjorde bare vondt. Så fikk forklaringen på hvorfor jeg har hatt så mange vonde år :)

Jeg er så spent på å begynne med sprøyter over helga :))
Skal hente ut medisiner i morgen (da er jeg 10dpo, og har regnet på at testen jeg tar, har 66% sannsynlighet for å vise riktig - dersom negativ. Så forhåpentligvis får jeg ikke negativ test i morgen, og positiv etter jeg har hentet medisiner.)

Jeg er så spent på å begynne med sprøyter over helga :))
Skal hente ut medisiner i morgen (da er jeg 10dpo, og har regnet på at testen jeg tar, har 66% sannsynlighet for å vise riktig - dersom negativ. Så forhåpentligvis får jeg ikke negativ test i morgen, og positiv etter jeg har hentet medisiner.)

skal du på sprøyter når du er 10dpo? :o muligens jeg ikke henger med siden man er i en vimsete tid :p

skal du på sprøyter når du er 10dpo? :o muligens jeg ikke henger med siden man er i en vimsete tid :p

Nei, jeg må hente ut sprøytene i dag, sånn at jeg har de klare. Tr kommer på mandag, men i tilfelle jeg har telt en dag for kort, eller evt tr kommer for tidlig, så kan jeg ikke hente dem PÅ mandag. :)
(Skal starte cd2)

åååh. Sånn å forstå :) gikk også på fyremadel sist. Tror det var en av de tyngste forsøkene mine pluss menopur 450. Det er veldig ulik praksis ser det ut som :eek:
Jeg har fyremadel, Menopur 450 og rekovelle. På min 13 dag i dag. Men kjenner faktisk ikke noe, heldig tenker jeg. Men kort protokoll, da var det ille.

Jeg har fyremadel, Menopur 450 og rekovelle. På min 13 dag i dag. Men kjenner faktisk ikke noe, heldig tenker jeg. Men kort protokoll, da var det ille.

samme som jeg skal starte med, bare at jeg har synarella spray å ikke fyremadel :) skal ta menopur 450 etter 14 dager med synarella, så lang her. Kort protokoll var tyngst her også. De lange er liksom bedre av en eller annen grunn både på humør og eggene. Skal aldri h kort mer :p

Nei, jeg må hente ut sprøytene i dag, sånn at jeg har de klare. Tr kommer på mandag, men i tilfelle jeg har telt en dag for kort, eller evt tr kommer for tidlig, så kan jeg ikke hente dem PÅ mandag. :)
(Skal starte cd2)

okei, cd 2 er jo mer vanlig i min Ivf verden :) synarella 14 dager her før oppstart på menopur 450 :)

okei, cd 2 er jo mer vanlig i min Ivf verden :) synarella 14 dager her før oppstart på menopur 450 :)

Jess. Jeg blir jo ikke å starte før over helgen - poenget var bare at dagens g-test (10dpo) BURDE være riktig, for det føles så dumt å hente ut så dyre medisiner, og deretter ikke få bruk for dem.. >< men, ingen antydning til strek i morges. Skal ta en ny om en halvtime ish. Siste sjanse for strek før jeg henter sprøyter. :)

Back
Topp