Babybabywish
Elsker forumet
Tenkte bare å lage en tråd for alle som har oppstart i november enkelt og greit
jeg selv starter med nesespray den 6 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir med. 35 år- barn2- FER 2.11
er det ditt første forsøk ?koselig med gruppe 35 er vel ingen alder?
er det ditt første forsøk ?
kroppen har respondert treigt og det er blitt en del turer opp til st.olavs på kontroll.Kan du lage første innlegget slik som de har det i de andre mnd gruppene. Se oktober som eksempel. Blir lettere å følge med på alle sammen daTenkte bare å lage en tråd for alle som har oppstart i november enkelt og greitjeg selv starter med nesespray den 6
![]()

Kan du lage første innlegget slik som de har det i de andre mnd gruppene. Se oktober som eksempel. Blir lettere å følge med på alle sammen da![]()
Hopper over fra oktober og hit til november. Har stimulert siden 10.10 å skal ha uttak på mandag 02.11kroppen har respondert treigt og det er blitt en del turer opp til st.olavs på kontroll.
Sprøytestart 18.10, kontroll 29.10 og håper på uttak i starten av november. Mitt 5 forsøk.

Ok, da lager jeg en selvville ha det enkelt her hvor dem som har oppstart kan skrive litt om dem ønsker. Så kan man jo heller spørre om man lurer![]()
Vær første kom etter 2 uttak ( 4 innsett) det er tøft når der står på, men det kommer til å gå bra! Tiden føles bare så uendelig lang når man står i det!!
Slenger meg med her, ultralyd i morgen i forbindelse med andre fryseforsøk på en lillebror/søster. Er på siste eskimo fra ivf-forsøket som ble 2-åringen, og håper så inderlig at eggløsningen ikke kommer på feil dag denne syklusen også![]()
27 år, første IVF, starter med Synarela i morgen![]()
Blir 24 dager til sammen, kjenner jeg gleder meg stort til medisinfri dag på søndaghuff, ja tror det har vært litt samme her.. så skal gå et par dager ekstra med stimuleringblir spennende da og se hvor mange da
![]()
ikke bare bare når kroppene ikke vil respondere assåBlir 24 dager til sammen, kjenner jeg gleder meg stort til medisinfri dag på søndagikke bare bare når kroppene ikke vil respondere asså