Mnd nr 11 2020

Sprøytestart 18.10, kontroll 29.10 og håper på uttak i starten av november. Mitt 5 forsøk.

Hopper over fra oktober og hit til november. Har stimulert siden 10.10 å skal ha uttak på mandag 02.11:angelic: kroppen har respondert treigt og det er blitt en del turer opp til st.olavs på kontroll.

Tenkte bare å lage en tråd for alle som har oppstart i november enkelt og greit :) jeg selv starter med nesespray den 6 :)
Kan du lage første innlegget slik som de har det i de andre mnd gruppene. Se oktober som eksempel. Blir lettere å følge med på alle sammen da :Heartred

Hopper over fra oktober og hit til november. Har stimulert siden 10.10 å skal ha uttak på mandag 02.11:angelic: kroppen har respondert treigt og det er blitt en del turer opp til st.olavs på kontroll.

huff, ja tror det har vært litt samme her.. så skal gå et par dager ekstra med stimulering :) blir spennende da og se hvor mange da :D

Vær første kom etter 2 uttak ( 4 innsett) det er tøft når der står på, men det kommer til å gå bra! Tiden føles bare så uendelig lang når man står i det!!

Slenger meg med her, ultralyd i morgen i forbindelse med andre fryseforsøk på en lillebror/søster. Er på siste eskimo fra ivf-forsøket som ble 2-åringen, og håper så inderlig at eggløsningen ikke kommer på feil dag denne syklusen også :smiley-angelic001

Vær første kom etter 2 uttak ( 4 innsett) det er tøft når der står på, men det kommer til å gå bra! Tiden føles bare så uendelig lang når man står i det!!

ja, har vært 3 lange år dette :) har hatt ett eneste innsett første gangen, men da tror jeg at jeg hadde puttet lutinus for langt opp :( fikk ikke forklart hvordan eller hva man skulle være forsiktig med, men man blir klokere for hvert forsøk tydeligvis :)

Blir 24 dager til sammen, kjenner jeg gleder meg stort til medisinfri dag på søndag:shy: ikke bare bare når kroppene ikke vil respondere asså

nei, det er tungt for kroppen og ikke minst topplokket :o 24 dager ja, wow! Har bare gått 8-9 dager på behandlingene, så kan trygt plusse på et par dager ekstra eller 3. Har ikke hatt tegn til noe overstimulering noen av gangene, så da kan det vel være greit å gi eggene ekstra tid på modning trooooor jeg. Det er en lettelse hver gang man kan slippe disse medisinene altså ;)

Back
Topp