Fylle opp frysen

Hadde bakt en del kanelsnurrer og puttet i frysen, men de blir jo spist opp fortløpende, joooo!!! :hilarious:
 
Så flinke dere er! Ikke laget noe her. Får se om jeg får bakeånden over meg. Er så tiltak å sette i gang... men så utrolig godt og rimelig enkelt når man først gjør det :)
 
Nå er fryseren fylt opp, men i motsetning til sist har jeg ikke laget en eneste middag! Fikk rett og slett ikke bruk for de sist, og da gidder jeg ikke nå heller. Vi får heller kjøpe litt fjordland og sånn i starten om nødvendig :p Har derimot bakt en del så har 2 eplekaker, hveteboller, kanelboller, glutenfri kanelboller og pizzaboller i fryseren. Svigermor kom med prinsessekake til frysen da frøkna var født, så satser på hun gjør det nå også :angelic:Neste uke tenkte jeg å starte med litt julebakst også, så vi kan fylle opp kakeboksene før jul :D Min mor har også sagt seg villig til å komme på besøk og hjelpe med julebaksten, så da får vi litt påfyll så vi kan spise kakene med en gang:angelic:
 
Har bakt pizzasnurrer, pestosnurrer, kanelsnurrer med og uten eple, yoghurtscones, pizza og masse lasagne. Har fulgt litt ekstra med i det siste og slått til på tilbud på frysevarer sånn som fiskegrateng, pommes frites, frosne grønnsaker etc.
Kjøpte fryser først for en to måneders tid siden så har hatt litt å fylle opp, vi er ikke så veldig rutinerte på ukeshandlingen så tenker det kan være greit å ha litt å velge i i fryseren :hungry:
Men nå klarer jeg ikke stå på bena i mer enn ti minutter før de dovner bort, så sier meg ferdig med baking for en stund! Julekaker får folk medbringe selv :chicken:
 
Back
Topp