IKM uke 39

Så gøy! Gratulerer♥️ Jeg kvir meg veldig for å ta ny test nå, de blir ikke noe særlig sterkere fra dagen før...men venter på svar fra blodprøven imorgen! Kommer også til å be om henvisning til tidlig UL siden jeg mistet i August...klarer ikke helt roe meg denne gangen:wideyed:
Tør ikke tro på det! :nailbiting: Må få avkreftet exu først og se liv osv før jeg evt tror på det!
krysser fingrene for deg :Heartred
 
Har hatt svake positive streker de siste dagene, og FULLT av symptomer. Tok hcg-blodprøve idag, og den var dessverre negativ :( Vet ikke hva jeg skal tro..kan jeg ha hatt EL senere enn antatt? Kanskje jeg ikke har hatt EL i det hele tatt? Kanskje jeg har EL akkurat nå pga symtomene? Ikke godt å si. Kjenner jeg blir superfrustrert og lei meg :oops: Har ikke hatt mensen siden 27 august. Vet ikke om løpet er kjørt eller om jeg fortsatt skal håpe på at noe skal skje om noen dager. Hatt en del murringer de siste par dagene, men ingen tegn på at tanta skal komme. Noen som har vært borti det samme?
 
Har hatt svake positive streker de siste dagene, og FULLT av symptomer. Tok hcg-blodprøve idag, og den var dessverre negativ :( Vet ikke hva jeg skal tro..kan jeg ha hatt EL senere enn antatt? Kanskje jeg ikke har hatt EL i det hele tatt? Kanskje jeg har EL akkurat nå pga symtomene? Ikke godt å si. Kjenner jeg blir superfrustrert og lei meg :oops: Har ikke hatt mensen siden 27 august. Vet ikke om løpet er kjørt eller om jeg fortsatt skal håpe på at noe skal skje om noen dager. Hatt en del murringer de siste par dagene, men ingen tegn på at tanta skal komme. Noen som har vært borti det samme?

Har ikke hadd mensen siden 20.august, var til legen idag å tok urinprøve, testen var negativ. Men skal inne i morgen tidlig å ta blodprøve for å se om det er noe hcg der :). Har hadd murringer jeg også som om tanta er på vei, men ser ingenting av hu. Legen min mente at jeg mest sannsynlig ikke er gravid siden testen viste negativit, men man kan ikke utelukke det helt før jeg tok en blodprøve. Så får svar på fredagen om det.

Håper du finner snart ut hva som skjer i din kropp❤️men min lege sa hvertfall når man er prøver å ikke mensen dukker opp, så kan det være stress også, at du så inderlig håper å stresser litt med det.
 
Fink svar på siste Hcg prøve idag og den hadde gått ned fra 33 til 32 på 2 dager så må inn igjen imorgen og ta en ny! Fikk såvidt frem en strek på hjemmetest idag, så dette var veldig leit:sorry:
 
Har hatt økning på hcg på hjemmetest idag, men er redd det kanskje kan være graviditet utenfor livmor...eller kan det være jeg har hatt en tvillingabort? Blødde kraftig fra Fredag kveld til Lørdag morgen forrige helg, og fikk positiv test først på Mandag!
Forbereder meg så godt jeg kan på dårlige nyheter til uka igjen men har et ørlite håp bakerst i hjertet♥️
Øverste er midt på dagen, nederste er morgen!
 

Vedlegg

  • 294B9E57-20EA-49EF-B730-D6FE949D29EF.jpeg
    294B9E57-20EA-49EF-B730-D6FE949D29EF.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 89
  • 662670F3-16B0-46EA-B627-7D14AFBCA3E4.jpeg
    662670F3-16B0-46EA-B627-7D14AFBCA3E4.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 86
Har hatt økning på hcg på hjemmetest idag, men er redd det kanskje kan være graviditet utenfor livmor...eller kan det være jeg har hatt en tvillingabort? Blødde kraftig fra Fredag kveld til Lørdag morgen forrige helg, og fikk positiv test først på Mandag!
Forbereder meg så godt jeg kan på dårlige nyheter til uka igjen men har et ørlite håp bakerst i hjertet♥️
Øverste er midt på dagen, nederste er morgen!
Håper for deg :Heartred ufattelig slitsomt å ikke vite helt sikkert, vært mye lettere å takle om det det var den ene eller andre veien det gikk, enn å gå rundt med et «kanskje» :Heartred
 
Håper for deg :Heartred ufattelig slitsomt å ikke vite helt sikkert, vært mye lettere å takle om det det var den ene eller andre veien det gikk, enn å gå rundt med et «kanskje» :Heartred
Ja! Det er litt sånn «kan ikke bare blødningen komme og bli ferdig med det» eller et ordentlig positivt svar! Det er fryktelig slitsomt å gå sånn:(
 
Aafff.. I går kom pittepittelitt blod i trusa. Tenkte det var TR men lar vente på seg i dag.. skjønner iiiiingenting av denne syklusen. Vil bare ha ny pp
 
Jeg har fått svar på blodprøven å hadde ingen hcg i blodet. Tr er 12 dager forsein. Skjønner ingenting... Vil bare få tr nå å få en ny PP!
 
Tusen takk :Heartred Hvordan går det med deg? :Heartred
Nå fikk jeg nettop beskjed om at hcg synker og var på 20 på Fredag! Så da er det bare å prøve igjen! Jeg har jo ikke peiling på når eggløsning er nå, og hele denne uka som i utgangspunktet er eggløsningsuke er jeg bortreist, men vi prøver igjen når jeg kommer hjem♥️
Nå har jeg tenkt å ta det litt med ro, ikke teste tidlig og bare vente på signaler fra kroppen! De bruker å komme ganske tidlig på meg, så nå blir det bare å se det litt an fremover♥️ Det er jo litt vondt også, å miste to ganger på rad når man er så klar for en liten spire, så tenker at de tankene skal få lov å tenke seg ferdig også♥️
 
Oppdatering herfra
Tatt ny blodprøve idag, men ser jo på hjemmetestene at hcg synker. Spotter/småblør hele tiden, har ikke hatt en sånn stor blødning som jeg trodde en SA/kjemisk ville medføre. Ingen svar på hvorfor hcg steg så mye etter den første/største blødningen.
Det som er frustrerende er å ikke vite hvordan syklus er. Blir ikke enig med meg selv om å vente en syklus eller ikke (tenker det er lurt), føles så lenge når man ikke vet hvordan syklus er lenger. Hadde EL-følelse søndag, som jo kan stemme hvis de første blødningene kan regnes som TR. Merker at det jobbes med «noe» i livmor, kroppen prøver vel å kvitte seg med alt.

Mister totalt håper og motet, etter å brukt ett år på å få det til å klaffe første gangen for så å miste, så prøve i ca 9 mnd før det klaffet igjen og så miste.. føler ikke vi gjør annet enn å vente. Hvor lenge må vi vente nå liksom? Nettaviser som annenhver dag kan annonsere at noen er gravide eller har fått baby, venner og naboer som er gravide, venner som var gravide da vi begynte å prøve får neste barn før vi sannsynligvis er gravide igjen. Man kan jo ikke grave seg ned heller og må takle aller andres lykke.

Skikkelig negativ nå kjenner jeg, positiviteten kommer nok når man får mer kontroll på syklus og kan prøve igjen, selv om det føles så lenge til
 
Oppdatering herfra
Tatt ny blodprøve idag, men ser jo på hjemmetestene at hcg synker. Spotter/småblør hele tiden, har ikke hatt en sånn stor blødning som jeg trodde en SA/kjemisk ville medføre. Ingen svar på hvorfor hcg steg så mye etter den første/største blødningen.
Det som er frustrerende er å ikke vite hvordan syklus er. Blir ikke enig med meg selv om å vente en syklus eller ikke (tenker det er lurt), føles så lenge når man ikke vet hvordan syklus er lenger. Hadde EL-følelse søndag, som jo kan stemme hvis de første blødningene kan regnes som TR. Merker at det jobbes med «noe» i livmor, kroppen prøver vel å kvitte seg med alt.

Mister totalt håper og motet, etter å brukt ett år på å få det til å klaffe første gangen for så å miste, så prøve i ca 9 mnd før det klaffet igjen og så miste.. føler ikke vi gjør annet enn å vente. Hvor lenge må vi vente nå liksom? Nettaviser som annenhver dag kan annonsere at noen er gravide eller har fått baby, venner og naboer som er gravide, venner som var gravide da vi begynte å prøve får neste barn før vi sannsynligvis er gravide igjen. Man kan jo ikke grave seg ned heller og må takle aller andres lykke.

Skikkelig negativ nå kjenner jeg, positiviteten kommer nok når man får mer kontroll på syklus og kan prøve igjen, selv om det føles så lenge til
Huff, sender deg en stor klem :Heartred Vi har selv prøvd og ventet på førstemann i 1,5 år, og til slutt trengt hjelp... Så jeg vet hvor slitsomt det er å se alle andre rundt seg bli gravid uten en gang å prøve aktivt. Vet at jeg ikke takler en like lang prøveperiode nå når vi skal prøve på nr. 2. Det tar all min energi, og man blir bare dratt lenger og lenger ned. Så vi har time hos fastlegen i morgen for å sende henvisning til IFV for søskenforsøk. Prøver nå selv mens vi venter på å komme i gang med forsøket, men kjenner det hjelper å vite at vi har en plan B.
Jeg håper syklusen din fort kommer tilbake til normalen, og jeg krysser fingrene for det klaffer igjen snart!:Heartred
 
Huff, sender deg en stor klem :Heartred Vi har selv prøvd og ventet på førstemann i 1,5 år, og til slutt trengt hjelp... Så jeg vet hvor slitsomt det er å se alle andre rundt seg bli gravid uten en gang å prøve aktivt. Vet at jeg ikke takler en like lang prøveperiode nå når vi skal prøve på nr. 2. Det tar all min energi, og man blir bare dratt lenger og lenger ned. Så vi har time hos fastlegen i morgen for å sende henvisning til IFV for søskenforsøk. Prøver nå selv mens vi venter på å komme i gang med forsøket, men kjenner det hjelper å vite at vi har en plan B.
Jeg håper syklusen din fort kommer tilbake til normalen, og jeg krysser fingrene for det klaffer igjen snart!:Heartred
Takk :Heartred håper dere slipper å vente like lenge på nr 2 :Heartred
Tror vi får bli henvist til utredning ganske snart, selv om vi egentlig må vente til desember med å bli henvist, legen nevnte sist jeg snakket med han at vi kanskje skulle begynne å tenke på henvisning snart da hcg-nivåene mine var så lave. Vet ikke hvor lang tid det tar før man får time til utredning, men tenker det er godt å ha hjelp «der fremme» mens man prøver selv :)
 
Back
Topp