Starte behandling - St Olavs

Hei, jeg skal også komme i gang med behandling hos st olavs. De fikk nylig henvisingen min i dag. Jeg søkte attesten min forrige fredag og fikk den i digipost nesten 30 min etter. Men glemte å søke mannen sin samtidlig og søkte til han i dag. Jeg opprettet også Digipost til han RETT ETTER jeg søkte med håp om den kunne komme tidligere enn forventet dato 10/10/20 :(

Jeg venter på samtykke skjemaet fra st olavs, de sendte den i dag

Har dere fått attest? For gubben sin var bare.. fraværende (i å bli sendt fra dem).. så jeg sendte dem mail og forklarte, og de skulle ordne det - og sende den digitalt ♥️♥️ De svarte på minutter på mail, helt fantastisk!!

Da tror jeg vi enten bør finne den eller lage ny :D veldig greit å kunne samle sånne spørsmål på et sted. :)
(Forsåvidt, gjør meg ingenting at tråden her blir kuppet, altså, men er vel greit å ha en egen en :p)

Fant den gamle og har skrevet i den nå, så den ligger på første side her. Den heter «Prøvere ved St. Olavs»

Har dere fått attest? For gubben sin var bare.. fraværende (i å bli sendt fra dem).. så jeg sendte dem mail og forklarte, og de skulle ordne det - og sende den digitalt ♥️♥️ De svarte på minutter på mail, helt fantastisk!!

Hei du!! Så flott. Jeg tror vi to tenker veldig likt :Heartred Jeg sendte også mail til de og skrev HASTE SAK i emnefeltet haha. De sendte attesten til mannen på digipost etter noen timer.

Hei du!! Så flott. Jeg tror vi to tenker veldig likt :Heartred Jeg sendte også mail til de og skrev HASTE SAK i emnefeltet haha. De sendte attesten til mannen på digipost etter noen timer.

Haha, så bra! Men da blir det ordning på det :D

... eller om noen bare har et tips, eller tolket det på en annen måte enn meg, eller noe.. :)

Hei hei :) Tror de også er litt treige med å svare for tiden, iaf når det ikke er hastesak. Mannen sendte spørsmål i går (ikke IVF) og har ikke fått svar ennå, men vi ser ingen grunn til å purre. Tror det skader ikke hvis du holder kontakt og spør når dere har fått ordnet barneomsorgsattest

... eller om noen bare har et tips, eller tolket det på en annen måte enn meg, eller noe.. :)
Oppdatering: mannen fikk svar til spørsmål på Crypho etter kl 15 i dag, så det tok to hele virkedager. Verken han eller jeg fikk svar etter at vi skrev våre fødselsnummre, så du skal ikke trenge å vente for dem å ta kontakt hvis du lurer på noe :)

Nå er det bare å vente på invitasjon fra st. olavs da. Lurer på hvor lang tid det kommer til å ta :nailbiting: Jeg regner med de tar kontakt for å høre hvor vi er i syklusen.
Oppdatering: mannen fikk svar til spørsmål på Crypho etter kl 15 i dag, så det tok to hele virkedager. Verken han eller jeg fikk svar etter at vi skrev våre fødselsnummre, så du skal ikke trenge å vente for dem å ta kontakt hvis du lurer på noe :)

Nå sendte jeg fødselsnr osv den 7. September, uten å ha hørt noe mer der, så blir å melde den og si fra at vi er klare, i kveld. Ønsker jo å få startet opp. Vil bare.. se an testene i kveld først :p

Back
Topp