Starte behandling - St Olavs

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hei! Jeg bare lurte på om det er noen inputs og erfaringer her :)

I brevet jeg fikk, og meldingen etterpå på Crypho, så tolket jeg det sånn at jeg kun skulle sende navn og personnummer til dem, og deretter vente på videre kontakt fra dem.. Men, siden jeg ikke har fått noe respons, så lurte jeg på.. er det egentlig meningen jeg skal skrive noe mer? Det er ikke slik at DE egentlig "venter" på meg, om dere skjønner?
To uker er ikke så mye å vente sånn sett, men synes alt annet gikk så fort, og det pain å vente - så må bare.. ja, det bare hadde vært litt dumt å ikke komme i gang fordi JEG ikke har sendt noe.
 

Vedlegg

  • Snapchat-656579912.jpg
    Snapchat-656579912.jpg
    30,6 KB · Visninger: 58
  • P_20200921_174600_1.jpg
    P_20200921_174600_1.jpg
    40,1 KB · Visninger: 53
... eller om noen bare har et tips, eller tolket det på en annen måte enn meg, eller noe.. :)
 
Du har lastet ned appen og send det som skulle sendes? Å det står det er lest?

om det er mulig å skrive en meld til de å høre inn på appen, ville jeg gjort det.

Ellers ser det ut som om de også skal sende inn berneomsorgsattest, og egenerklæringsskjema?
 
Tror jeg ville sendt ny melding på crypho, når jeg sendte navn og personnummer så fikk jeg svar etter 1-2 dager, så mulig det har skjedd en glipp der.. Eventuelt spør om det er noe annet de behøver fra deg før dere kommer i gang eller noe sånt :)
Jeg hadde allerede egg på frys når jeg sendte mld på crypho og skulle i gang med søskenforsøk, så litt usikker hva de eventuelt vil ha når det er oppstart fra scratch..
Lykke til! :)
 
Du har lastet ned appen og send det som skulle sendes? Å det står det er lest?

om det er mulig å skrive en meld til de å høre inn på appen, ville jeg gjort det.

Ellers ser det ut som om de også skal sende inn berneomsorgsattest, og egenerklæringsskjema?

Vi har sendt samtykkeskjemaet og personalia skjemaet, lastet ned Crypho, og sendt dem det de bad om der. Politiattesten er søkt om for oss begge, jeg har fått min (han får vel sin innen en uke eller så - for skulle ta opp til 18 virkedager)..

Men hvis ingen har noe erfaringer eller andre tolkinger, så blir jeg å Sende melding når politi attesten hans er kommet, for å si fra at "alt er klart, vi venter bare på behandling" :p
 
Tror jeg ville sendt ny melding på crypho, når jeg sendte navn og personnummer så fikk jeg svar etter 1-2 dager, så mulig det har skjedd en glipp der.. Eventuelt spør om det er noe annet de behøver fra deg før dere kommer i gang eller noe sånt :)
Jeg hadde allerede egg på frys når jeg sendte mld på crypho og skulle i gang med søskenforsøk, så litt usikker hva de eventuelt vil ha når det er oppstart fra scratch..
Lykke til! :)

Såpass, ja ! Men da tror jeg jeg skal sende melding snart. Mangler gubbens politiattest, bare. Jeg fikk min på to-tre timer, men hans har tatt over to uker. (Men så ble ikke hans Digipost ordnet før ETTER han har søkt - så har sikkert noe å si).
 
Såpass, ja ! Men da tror jeg jeg skal sende melding snart. Mangler gubbens politiattest, bare. Jeg fikk min på to-tre timer, men hans har tatt over to uker. (Men så ble ikke hans Digipost ordnet før ETTER han har søkt - så har sikkert noe å si).
Da er det nok noe i det at digiposten ble laget etter :)
 
Da er det nok noe i det at digiposten ble laget etter :)

Antagelig. Men skulle ta "opp til 18 virkedager" uansett - og det er gått 10. Så burde vel komme i løpet av uka, eller senest starten av neste uke. Sjekka status, og er ikke sendt fra politiet enda i alle fall.
 
Antagelig. Men skulle ta "opp til 18 virkedager" uansett - og det er gått 10. Så burde vel komme i løpet av uka, eller senest starten av neste uke. Sjekka status, og er ikke sendt fra politiet enda i alle fall.
Kjedelig at det skal ta så lang tid da :(
Men da er det forhåpentligvis rett rundt hjørnet nå! :)
 
Kjedelig at det skal ta så lang tid da :(
Men da er det forhåpentligvis rett rundt hjørnet nå! :)

Forhåpentligvis - men da sender jeg nok bare ny melding når den er kommet. Da føler jeg at jeg har grunn til det. "Nå er attesten i boks - noe mer vi trenger før oppstart" eller noe :)
 
Forhåpentligvis - men da sender jeg nok bare ny melding når den er kommet. Da føler jeg at jeg har grunn til det. "Nå er attesten i boks - noe mer vi trenger før oppstart" eller noe :)
Det høres ut som en god plan :)
 
Vi har sendt samtykkeskjemaet og personalia skjemaet, lastet ned Crypho, og sendt dem det de bad om der. Politiattesten er søkt om for oss begge, jeg har fått min (han får vel sin innen en uke eller så - for skulle ta opp til 18 virkedager)..

Men hvis ingen har noe erfaringer eller andre tolkinger, så blir jeg å Sende melding når politi attesten hans er kommet, for å si fra at "alt er klart, vi venter bare på behandling" :p

Hei, jeg skal også komme i gang med behandling hos st olavs. De fikk nylig henvisingen min i dag. Jeg søkte attesten min forrige fredag og fikk den i digipost nesten 30 min etter. Men glemte å søke mannen sin samtidlig og søkte til han i dag. Jeg opprettet også Digipost til han RETT ETTER jeg søkte med håp om den kunne komme tidligere enn forventet dato 10/10/20 :(

Jeg venter på samtykke skjemaet fra st olavs, de sendte den i dag
 
Hei, jeg skal også komme i gang med behandling hos st olavs. De fikk nylig henvisingen min i dag. Jeg søkte attesten min forrige fredag og fikk den i digipost nesten 30 min etter. Men glemte å søke mannen sin samtidlig og søkte til han i dag. Jeg opprettet også Digipost til han RETT ETTER jeg søkte med håp om den kunne komme tidligere enn forventet dato 10/10/20 :(

Jeg venter på samtykke skjemaet fra st olavs, de sendte den i dag

Blir nok litt det samme som her, da :/ ikke kommet enda - 15 dager etter, nå. (Men type 11 virkedager, så.)
 
Ikke meningen å kuppe tråden, men har st. Olavs fortsatt innsett på helg? Noen som vet?
 
Tror ikke det dessverre. I brevet mitt står det om eggløsning skjer på man eller tirs blir det avbrutt.
Okei, før sommeren så hadde de åpent på helg sjø! Men da har de sikkert gått tilbake til sånn det var før. Vet du om det er lang ventetid nå?
 
Okei, før sommeren så hadde de åpent på helg sjø! Men da har de sikkert gått tilbake til sånn det var før. Vet du om det er lang ventetid nå?
Ikke ventetid sa de til meg når jeg kontakta de i august, kun den første uka etter åpning etter sommeren som var fullbooket :cheers
 
Back
Topp