Jozo
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Hahahah! Det er så sant altså, utrolig hvor koko man blir"Vondt i tåa ja - må være gravid"![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahah! Det er så sant altså, utrolig hvor koko man blir"Vondt i tåa ja - må være gravid"![]()

Når vi først er inne på å være litt koko og i overkant ivrig - er det noen som har kjent noen symptomer?
Jeg står på crinone denne gangen, og det er jo umulig å skille bivirkninger fra graviditetssymptomer![]()
Er vel uansett for tidlig å føle noe som helst
Men det var SÅ rart. Vet ikke hva dette kommer av, men i dag tidlig på vei ut døra, så fikk jeg akutt stramning og intens smerte i livmor området som varte i 10-15 sekunder og var så vondt at jeg knakk sammen på gulvet og begynte å gråte nesten. Også roa det seg, så gikk jeg til bilen så skjedde det samme rett før jeg gikk inn i bilen. Stakkars sønnen min ble helt satt ut fordi jeg fikk SÅ vondt. Og etter andre gangen roa det seg og har vært fin resten av dagen
skjønner ikke hva det kan ha vært!!Tusen takkHar aldri hatt hopp på en hel grad, tror haøb grad er det største jeg har hatt, så kan dessverre ikke si noe om det. Men jeg har temp opp til 37.3 hver måned (målt under armen, så det er vel nesten småfebrilt). Men om du aldri har hatt så høy temp før kan det jo bety noe dakrysser fingrene!
det betydde nok feber dessverre. Har 39 nå, og et slakt etter å ha jobbet på hjemmekontor. Må nok ta fri i morgen.Gravide bør ta paracet for å holde feberen litt nede ihvertfallTusen takkdet betydde nok feber dessverre. Har 39 nå, og et slakt etter å ha jobbet på hjemmekontor. Må nok ta fri i morgen.
Vet noen om feber i DPO-land kan påvirke noe? Jeg we 7 dpo nå.

Tusen takkdet betydde nok feber dessverre. Har 39 nå, og et slakt etter å ha jobbet på hjemmekontor. Må nok ta fri i morgen.
Vet noen om feber i DPO-land kan påvirke noe? Jeg we 7 dpo nå.
Håper du blir raskt bedre! God bedring! Varmt pledd, te med honning og drikk masse vann, som mamma alltid sier 
Tusen takk - tror jeg prøver på detGravide bør ta paracet for å holde feberen litt nede ihvertfallgod bedring
![]()

tusen takkÅh kjedeligHåper du blir raskt bedre! God bedring! Varmt pledd, te med honning og drikk masse vann, som mamma alltid sier
![]()
har funnet senga og tatt Paracet. Te med honning var også veldig god ide 
Sist PP holdt jeg helt til Ikm, men da hadde jeg tatt et bevisst valg om det, for jeg ville ikke ødelegge helga i forkant hvis det ble negativt resulat (noe det ble). Hva tenker dere om å teste tidlig kontra å vente til Ikm? Og om hvordan det påvirker en?Denne PP har jeg så lyst å begynne å teste tidlig!!Sist PP holdt jeg helt til Ikm, men da hadde jeg tatt et bevisst valg om det, for jeg ville ikke ødelegge helga i forkant hvis det ble negativt resulat (noe det ble). Hva tenker dere om å teste tidlig kontra å vente til Ikm? Og om hvordan det påvirker en?

Jeg tenker det for min del er best å teste tidlig... Venter jeg til ikm er jeg ganske sikker på at Jeg lager meg mange symptomer og overbeviser meg om at jeg er gravid. Skuffelsen blir større med et negativt resultat på ikm.Denne PP har jeg så lyst å begynne å teste tidlig!!Sist PP holdt jeg helt til Ikm, men da hadde jeg tatt et bevisst valg om det, for jeg ville ikke ødelegge helga i forkant hvis det ble negativt resulat (noe det ble). Hva tenker dere om å teste tidlig kontra å vente til Ikm? Og om hvordan det påvirker en?

Altså...
Leste nettopp at man kunne kjenne på livmortappen hvordan den lå, for å finne ut av hvor man er i syklus, el og graviditet osv.
Så da måtte jeg jo teste å kjenne littegrænne
Den lå langt nede, bakovervendt og myk men hard inni. Som da kunne være et tegn på tidlig graviditet.
Hjelpes, er bare 5 dpo, så kjente vel det jeg ville kjenne
Men, er det andre som er inne på dette?
Kanskje ikke så lurt å utforske så mye oppi der, men veldig fascinerende om man kan «lese av» noe oppi der før ikm![]()

Hadde egentlig bestemt meg for å vente til tidligst fredag med testing, men med levering av tester i natt så tror jeg ikke jeg klarer å holde megburde tatt litt lengre tid med posten
![]()
Jeg synes deg det er så fascinerende og har prøvd. Jeg har klart merket el med det. Forrige syklus som var helt tullerusk innbilte jeg meg at den stemte med graviditet fordi den var høy og bakovervendt. Jeg var ikke gravid.Altså...
Leste nettopp at man kunne kjenne på livmortappen hvordan den lå, for å finne ut av hvor man er i syklus, el og graviditet osv.
Så da måtte jeg jo teste å kjenne littegrænne
Den lå langt nede, bakovervendt og myk men hard inni. Som da kunne være et tegn på tidlig graviditet.
Hjelpes, er bare 5 dpo, så kjente vel det jeg ville kjenne
Men, er det andre som er inne på dette?
Kanskje ikke så lurt å utforske så mye oppi der, men veldig fascinerende om man kan «lese av» noe oppi der før ikm![]()

off organiseringfreaken i meg får vondt bare av å skrive det 

Ebay one step? Jeg er ikke super fan av de testene der, men håper håper håper<3Dagens tester. 10dpo. Får skygger på onestep'en, men tror ikke det er noe verre enn skygger altså.
Ebay one step? Jeg er ikke super fan av de testene der, men håper håper håper<3
Ååja.. Samme testene jeg gikk 5 på forrige ppJa, altså, denne typen. Men jeg er jo klar over at det er kina-tester, så jeg får ikke akkurat noe forhåpninger av de skyggene der![]()