Ja.....når fortelle? Sist graviditet slet jeg mye med kvalme, som kom rundt uke seks/syv. Jobber som pedagogisk leder i en barnehage i Oslo, og det er jo en fysisk krevende jobb, spesielt nå under korona. Mye flyging frem og tilbake, for foreldrene får jo ikke komme inn i barnehagen. Så det er mye annet som vi også må håndtere nå, pluss at vi sitter ikke akkurat i ro i barnehagen fra før av heller
Bekymret for korona som gravid er jeg også! Aah, lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette etterhvert 

Bekymret for korona som gravid er jeg også! Aah, lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette etterhvert 

Har allerede fortalt flere kollegaer og sjefen, så skulle jeg bli dårlig og kvalm så vet de hvorfor, men kjenner jeg er litt urolig mtp korona og de litt for hektiske hverdagene 
Vil liksom ikke bare «forsvinne»... 

Jeg var SÅ dårlig (kvalm, trøtt, svimmel), og pga veldig høy aktivitet på jobb ble det forventet at jeg skulle jobbe ekstra lange dager (16 timer), mange dager i strekk. Måtte rett og slett bare si at vet du, det her går ikke og så la jeg kortene på bordet. Det var veldig fint ❤ Hun var vikar og så lett å prate med, og lovet å ikke dele det videre. Den andre lederen måtte jeg fortelle det til etter TUL, pga tilrettelegging. Han klarte å røpe det til kollegaene mine, så var ikke sånn veldig lett å dra tilbake på jobb når jeg mistet babyen. Denne gangen er jeg fryktelig usikker på hvordan jeg skal gjøre det... Trenger tilrettelegging og leder trenger å vite det slik at de kan ordne en erstatter (opplæring tar litt tid...), men har ikke lyst til at det samme skal skje igjen og stoler ikke på at vedkommende klarer å la være å røpe det. Har bedriftshelsetjenesten jeg kan snakke med da ihvertfall.