Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høres jo ut som du ligger veldig godt an
Kan jeg spørre hva den estimerte vekten var?
Her var han estimert til 630g igår (24+1), synes det var litt lite men skjønner jo at man skal ta slikt med en klype salt.
Apropos estimert vekt. Jeg var på overtidskontroll da jeg var gravid med førstemann. Da anslo de at han ville veie ca 3600. Han kom dagen etter og veide 4330![]()

Hun sa dessverre ikke vekt, bare at det var 7%under normal/gjennomsnitt. Skal spørre neste uke!høres jo ut som du ligger veldig godt an
Kan jeg spørre hva den estimerte vekten var?
Her var han estimert til 630g igår (24+1), synes det var litt lite men skjønner jo at man skal ta slikt med en klype salt.
Jeg var akkurat på kontroll og siden første kontroll rundt 12 uker hadde jeg gått opp 8 kger 25+6 nå. Jordmor sa det var for mye å allerede ha gått opp nesten 10 kg, det var nesten så mye som var anbefalt å gå opp i hele graviditeten. Så det var ikke noe morro. Har tenkt at jeg er aktiv og jeg spiser normalt. Så prøver å trene litt mer nå, men med full jobb i tillegg er det ikke så lett. Går turer med hunden hver dag og gjør det jeg pleier av aktivitet, utenom at jeg ikke jogger nå. Jogga mye før jeg ble gravid og i starten. Så det er vel derfor... sprang halvmaraton da jeg var 8 uker på vei.. så dette er vel konsekvensen av å ha spist det samme selv om jeg trener mye mindre. Men nå føler jeg meg bare tjukk og at jeg burde prøve å gå ned litt eller hvertfal ikke gå opp mer til neste kontroll.
Og jeg har kun gått opp 3,5 kg, så fastlegen var ikke fornøyd med at jeg har gått opp for «lite». Vil ikke anbefale deg å øke på med trening nå, lytt heller til kroppen. Er du sulten så spiser du og er du rastløs så kan man være aktiv uten å ta en treningsøkt
Har kommet litt der jeg ogTør ikke veie meg noe mer![]()

UffHar kommet litt der jeg og![]()

ikke jobber jeg og trening blir det lite av grunnet vond rygg og bekken
og matlysten er skikkelig på topp også
hei hvor det går Haha! Her er søtsuget også kommet! Men for meg hjelper heldigvis trening og tur på ryggen, det er sikkert ikke bekken relatert. Det vondeste for min rygg er faktisk å sitte så det gir meg hvertfall motivasjon til å bevege megUffikke jobber jeg og trening blir det lite av grunnet vond rygg og bekken
og matlysten er skikkelig på topp også
hei hvor det går
![]()