OUL?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Noen som har fått innkalling til OUL enda?

Jeg fikk idag! 03.12.2020 :dance008
 
Jeg har ikke vært hos legen enda, så henvisning er ikke sendt :p
 
Så gøy! :D

Jeg har ikke bestilt time til legen engang :wideyed:
Denne gangen er jeg heeeelt ute å sykler...
Når bør man gjøre det da? :oops::p
 
Så spennende! Har ikke vært til lege enda :) De andre gangene tror jeg at jeg var forbi 12 uker før de sendte henvisning.
 
Så spennende!!
Jeg blir nok ikke henvist før etter uke 12 tenker jeg, men er vel rundt uke 18 man får det. Desember føles jo ikke lenge til da!!:woot::smiley-bounce016
 
Var tidlig hos jordmor for jeg har aldri gjort dette før:p
så hadde en litt tidlig første samtale kanskje :joyful:
Da er jeg 19 uker akkurat :nailbiting::woot:
 
Har ikke bestilt legetime jeg heller.... Tenker å gjøre det når jeg har vært på TUL fredag. Greit å ha dato for OUL å se frem til. :)
 
Så gøy! Jeg har fått time 26. november :joyful:
 
Var jo veldig tidleg hos legen og ho tok timen som første svangerskapskontroll, men ikkje fått noko time til oul. Så reknar med jordmor fiksar det når eg skal dit, 11+1 :D
 
Så gøy å få OUL rett rundt jul:):) Gleder meg allerede.
 
Så spennende :smiley-bounce016 Har foreløpig bare fått time til fosterdiagnostikk i uke 12
 
Skal til samme gyn eg ska på oul hos på fredag så rekne med eg får time då. Men rekne med eg ska på KUB test før den tid uansett på grunn av alder :)
 
Hvor lang tid ca tok det fra det ble søkt fødested til dere fikk dato for OUL?
 
Jeg spurte jordmor i går om ho kunne sende henvisning allerede nå siden jeg fikk så sen oul sist gang. Ho syns det var veldig tidlig, men jeg fikk overtalt ho :joyful: Blir så frustrert når det er så forskjellig praksis overalt :confused:
 
Jeg spurte jordmor i går om ho kunne sende henvisning allerede nå siden jeg fikk så sen oul sist gang. Ho syns det var veldig tidlig, men jeg fikk overtalt ho :joyful: Blir så frustrert når det er så forskjellig praksis overalt :confused:
Min sendte uten at jeg ba om det en gang? Ja er merkelig at det er så stor forskjell :confused:
 
Jeg spurte jordmor i går om ho kunne sende henvisning allerede nå siden jeg fikk så sen oul sist gang. Ho syns det var veldig tidlig, men jeg fikk overtalt ho :joyful: Blir så frustrert når det er så forskjellig praksis overalt :confused:
Sist hadde eg legetime i veke 6 for blodprøver og sånt og då fekk eg plutselig brev om oul nåken dager seinere :) litt absurd å vera 6-7 veker på vei og få skjema til innskriving i posten (her får me da med innkallelsen til oul så kan me fylle ut og levere då)

denne gongen hadde eg tilfeldigvis time hos gyn nå så rekne med at om alt ser bra ut i måro får eg time til oul då :) veldig spent på kor langt eg e på vei og sånn siden eg har litt dårlig kontroll denne gongen :p
 
Back
Topp