Ja! Litt sykt! Ting går så fortÅ så kult!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Litt sykt! Ting går så fortÅ så kult!
Får ikke være med her, dette er vårt andre barn så for oss gjør det ingenting. Men vi snakket om at hvis det hadde vært første hadde det vært utrolig tristHar også fått! 10. Des, 17+5 uker da
hvordan er det med dere, får dere ha med partner? Det får vi ikke her
Får ikke være med her, dette er vårt andre barn så for oss gjør det ingenting. Men vi snakket om at hvis det hadde vært første hadde det vært utrolig trist
Jeg ser veldig forskjell på meg og venninner av meg, jeg er veldig selvstendig og gjør ingenting av å være alene, mens noen gjerne ville ha med mannen på alt, så tror det handler litt om personlighet også Syns det er trist at ikke de som ønsker kan få ha med mannen..her er det nr 4, men synes fortsatt det er kjipt! For vår sin del har det jo vært pappas første møte med lille i magen, funnet ut kjønnet ilag og ikke minst, være begge to, i tilfelle dårlige nyheter..
Har fått 14. desember, da er jeg 18+3 får ha med mannen!
22 desember, herlig start på juleferien
Her får sambuaren være med
Då er eg 18+0 uker
Alle dere som vet om mannen får eller ikke får være med, sto det i innkallingen deres? Kanskje jeg leste min litt fortFår ikke være med her, dette er vårt andre barn så for oss gjør det ingenting. Men vi snakket om at hvis det hadde vært første hadde det vært utrolig trist
Alle dere som vet om mannen får eller ikke får være med, sto det i innkallingen deres? Kanskje jeg leste min litt fort
På min sto det i brevetAlle dere som vet om mannen får eller ikke får være med, sto det i innkallingen deres? Kanskje jeg leste min litt fort
Alle dere som vet om mannen får eller ikke får være med, sto det i innkallingen deres? Kanskje jeg leste min litt fort