OUL?

Har også fått! 10. Des, 17+5 uker da:happy:

hvordan er det med dere, får dere ha med partner? Det får vi ikke her:wtf:
 
Har også fått! 10. Des, 17+5 uker da:happy:

hvordan er det med dere, får dere ha med partner? Det får vi ikke her:wtf:
Får ikke være med her, dette er vårt andre barn så for oss gjør det ingenting. Men vi snakket om at hvis det hadde vært første hadde det vært utrolig trist :(
 
Får ikke være med her, dette er vårt andre barn så for oss gjør det ingenting. Men vi snakket om at hvis det hadde vært første hadde det vært utrolig trist :(

her er det nr 4, men synes fortsatt det er kjipt! For vår sin del har det jo vært pappas første møte med lille i magen, funnet ut kjønnet ilag og ikke minst, være begge to, i tilfelle dårlige nyheter.. :confused:
 
her er det nr 4, men synes fortsatt det er kjipt! For vår sin del har det jo vært pappas første møte med lille i magen, funnet ut kjønnet ilag og ikke minst, være begge to, i tilfelle dårlige nyheter.. :confused:
Jeg ser veldig forskjell på meg og venninner av meg, jeg er veldig selvstendig og gjør ingenting av å være alene, mens noen gjerne ville ha med mannen på alt, så tror det handler litt om personlighet også :happy: Syns det er trist at ikke de som ønsker kan få ha med mannen..
 
Har fått 14. desember, da er jeg 18+3 :) får ha med mannen!
 
Har fått 14. desember, da er jeg 18+3 :) får ha med mannen!
22 desember, herlig start på juleferien❤️❤️
Her får sambuaren være med ☺️❤️
Då er eg 18+0 uker ☺️
Får ikke være med her, dette er vårt andre barn så for oss gjør det ingenting. Men vi snakket om at hvis det hadde vært første hadde det vært utrolig trist :(
Alle dere som vet om mannen får eller ikke får være med, sto det i innkallingen deres? Kanskje jeg leste min litt fort :hilarious:
 
Ikkje endo, men jordmor sendte henvisning når eg var på første svangerskapskontroll i veke 6. Venter i spenning! :rolleyes:Ultralyden blir nok i midten av desember :p
 
Alle dere som vet om mannen får eller ikke får være med, sto det i innkallingen deres? Kanskje jeg leste min litt fort :hilarious:

Fikk beskjed når jeg var på TUL :)
 
Fikk time 14.12, er da mest sannsynlig enten 19+3 eller 19+6, blir spennende :Heartred
Håper på en koselig julegave i magen :love7
 
Back
Topp