Brunt i trusa

I dag tidlig ble jeg skikkelig redd. Brunt i trusa og en del på papiret når jeg tørket meg. Las på nett at dette er vanlig. Har fremdeles litt nå på kvelden.

Flere som har opplevd dette?

Ja, bare med friskt blod.. Litt i trusa og to ganger når jeg tørket meg.. Verken sjekket eller tatt det opp med lege, da jeg ikke har hatt ork til det, har hett nok med kvalmen... Men leser at det er helt vanlig :)
 
Nei i går var det pitte litt brun utflod. Ingen blod. Så avventer og hører med jordmor neste uke om ho kan finne hjerelyd med dobbler :)
Fikk du sjekket opp dette? Jeg har hatt flere dager de siste ukene med litt brunlig utflod deler av dagen før den blir frisk hvit igjen. Ikke noe friskt blod ingen smerter.!Jeg var på første kontroll hos jordmor på tirsdag hun mente det ikke var noe å bekymre seg for. Ba meg ta kontakt om det kommer ordentlig blødning. Jeg er 10+6 i dag. Har ikke vært på tidlig ul. Så kjenner jeg bekymrer meg en del nå. Men kvalmen har har toppet seg denne uka og er skikkelig ille så prøver å tenke at alt er ok. Har bestilt ultralyd 12+6
 
Fikk du sjekket opp dette? Jeg har hatt flere dager de siste ukene med litt brunlig utflod deler av dagen før den blir frisk hvit igjen. Ikke noe friskt blod ingen smerter.!Jeg var på første kontroll hos jordmor på tirsdag hun mente det ikke var noe å bekymre seg for. Ba meg ta kontakt om det kommer ordentlig blødning. Jeg er 10+6 i dag. Har ikke vært på tidlig ul. Så kjenner jeg bekymrer meg en del nå. Men kvalmen har har toppet seg denne uka og er skikkelig ille så prøver å tenke at alt er ok. Har bestilt ultralyd 12+6


Nei. Jordmor sa det samme til meg i går. Ikke noe å bekymre seg over. Så går nok helt fint ;)
 
Back
Topp