Brunt i trusa

Lollipopen

Blir kjent med forumet
I dag tidlig ble jeg skikkelig redd. Brunt i trusa og en del på papiret når jeg tørket meg. Las på nett at dette er vanlig. Har fremdeles litt nå på kvelden.

Flere som har opplevd dette?
 
I dag tidlig ble jeg skikkelig redd. Brunt i trusa og en del på papiret når jeg tørket meg. Las på nett at dette er vanlig. Har fremdeles litt nå på kvelden.

Flere som har opplevd dette?
Uff. Skjønner det er ekkelt :( Hvor langt på veg er du? Har du hatt noen smerter? Ikke opplevd lignende selv. Men det er oftest helt ufarlig :)
 
9+4. Ikke noen smerter nei. Men veldig ekkelt. Heldigvis ikke kommet noe friskt blod. Håper dette er helt ufarlig
 
Jeg har opplevd det 2 ganger og da var det MA. Ikke meningen å skremme deg, men når du spør så føler jeg jo at jeg burde si det.

Har du vært på ultralyd enda?
 
Jeg har opplevd det to ganger i dette svangerskapet og alt har vært bra på de påfølgende ultralydene. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg ❤️
 
Huff håper det. Men bør jeg få tatt blodprøve å måle hcg pga dette? Skal til jordmor neste onsdag og ho kan sikkert lete etter hjertelyd da
Du kan be om hcg måling, men ultralyd er jo det beste når man har kommet så langt. Da kan du også kanskje se hvor blødningen kommer fra.

Dersom du ber jordmor prøve og finne den, men det er for tidlig så kan det hende du blir enda mer bekymret.

Altså, mest sannsynlig er jo alt helt fint. Mange som opplever at det er helt uskyldig. Det er det som er så dumt med forum. Vi som har dårlige erfaringer er overrepresentert her inne og det kan by på flere bekymringer enn nødvendig når man søker etter svar her.
 
Jeg blødde en god del frisk blod og var da på ultralyd etterpå , alt var helt fint❤️Det var da 8+5☺️
 
Jeg hadde en liten blødning i uke 10 sist svangerskap. Fikk time til jordmor dagen etter og alt var fint! :)
 
Sniker fra mai 2019, hadde 2 blødninger i siste svangerskap i uke 8 og uke 10,gikk bra og har en frisk og fin gutt på 16 mnder
 
Jeg er 9+5 i dag. Fikk litt rosa på papiret i dag. Har lest at det er nå morkaken tar over og det kan gi en liten blødning. Prøver å ikke bekymre meg.
 
Har det kommet noe mer blod? Krysser fingrene for at det har stoppet.
 
Back
Topp