M
Merri87
Guest
Ja! Jeg kan jo se noe svakt der, og det dukket jo opp på negativen i tillegg. Men tørr ikke helt å tro før det er en sikker strekDette ser jo veldig spennende ut!!
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Jeg kan jo se noe svakt der, og det dukket jo opp på negativen i tillegg. Men tørr ikke helt å tro før det er en sikker strekDette ser jo veldig spennende ut!!
Jepp- det var megSkjønner! Var det du som hadde sen EL forrige syklus også. CD24? Forgive me hvis jeg blander med noen andre, går litt over stokk og sten her inne. Håper du får antydning til strek snart, det ser jo så lovende ut med tempen! Blir noen spennende dager i vente.
Og må bare få kommentere at dere er virkelig flinke med aksjene, 5 barn og så aktivRelationship goals
![]()
Av det lille jeg har notert tidligere pp har jeg virket å ha sykluser på alt fra 30-40 dager med EL på dag 20-27 (før jeg fikk førstemann var det 30dager med EL dag 17/18). Har jo ammet og født om hverandre de siste 7 årene, så ikke vært regelmessig, men lutealfase på 13 dager er vanske sikkert. Har tydligvis ikke hatt noe problem med å bli gravid selv med lange sykluser, så lenge man legger inn aksjer vel å merke
Har funket bra de andre gangene også det, så er en vellykket oppskrift på baby-making
Tror jeg må ta en vanlig test i morgen 
Noen som har erfaring med Makesure sine tester? Slår de veldig sent ut?![]()
Jeg ser svak strek på den nedersteUredigert fra gårdagens og dagens tester. Nyeste nederst. Ser dere noe åsså?? Startet å teste 6 dpo, å de var blenda da![]()
Skygge på make sure?
Usikker. Positiv eltest søndagskvelden 13.9. Kanskje 9 dpo i dag da?Hvor mange dpo er du?
Usikker. Positiv eltest søndagskvelden 13.9. Kanskje 9 dpo i dag da?
12 dpo. Antydning til strek i virkeligheten. Er så lei av dette nå!! Kan det ikke bare bli skikkelige streker?! DrittesterFår prøve med babyplan senere, de stoler jeg mer på. Ååh
![]()
Hjemmekontor og tester liggende betyr bare en ting. Det må testes.. Ble lei meg pga blank test tidligere i dag, spesielt pga den ene testen var en tidlig test (metode, aldri igjen..!!). Uansett, testet på nytt nå etter å ha verken drukket vann eller gått på do for å få konsentrert urin..Det er en strek som kan sees uten lupe og lommelykt vel? Bildet er seff i helt j..kvalitet her:
Vis vedlegget 336314
Det er akkurat samme hos meg! Er så sinnsykt lei!