Du har ikke ikm før fredag så fortsatt håp selv om det svinner hen når man bare får blenda? :-( Men så lenge du ikke har fått mensen enda så skulle jo det være et godt tegn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemmekontor og tester liggende betyr bare en ting. Det må testes.. Ble lei meg pga blank test tidligere i dag, spesielt pga den ene testen var en tidlig test (metode, aldri igjen..!!). Uansett, testet på nytt nå etter å ha verken drukket vann eller gått på do for å få konsentrert urin..Det er en strek som kan sees uten lupe og lommelykt vel? Bildet er seff i helt j..kvalitet her:
Vis vedlegget 336314
Hmm må være tungt å ikke vite, om det er det ene eller andre siden du ikke får svar fra verken kroppen eller testene. Har du noen symptomer da? Evt om du vet når du hadde EL? Hvis du hadde sen EL denne syklus så kan der jo hende at du bare er for tidlig ute til å teste. Håper du får positiv test snartSkikkelig tung morgen. Har kort syklus på 25 dager. Hadde IKM mandag 21. Og er aldri forsinket. Fremdeles ikke fått mensen, men blenda RFSU tidligtest i går (12 dpo) og «ikke gravid» CB digital idag (13 dpo). Trodde den kom til å være positiv idag, men sikkert bare ønsketenking. Rart mensen uteblir.
Det der er vel babystrek!!!! Weeeee!Hjemmekontor og tester liggende betyr bare en ting. Det må testes.. Ble lei meg pga blank test tidligere i dag, spesielt pga den ene testen var en tidlig test (metode, aldri igjen..!!). Uansett, testet på nytt nå etter å ha verken drukket vann eller gått på do for å få konsentrert urin..Det er en strek som kan sees uten lupe og lommelykt vel? Bildet er seff i helt j..kvalitet her:
Vis vedlegget 336314

Den er rosa ja!Oj jo! Og er ikke den rosa også? Øyner et liiite håp etter min blanke Metode-test i dag. Er det rart man blir tullerusk av dette![]()

Hvis du har IKM 2/10, hører du til i IKM 40Meg88 - 31 - PP1 - B3 - EL ca 17/9 - IKM 2/10
I kombi med fortsatt høy temp så lover det veldig godt for min del! Litt spent på denne dagen og evt morgendagen som er mulige IKM dager men lover godt med positiv test og fortsatt høy tempDet der er vel babystrek!!!! Weeeee!![]()
Jeg tror jeg tjuvstartet litt på dpo-land, for virker som jeg kan ha hatt EL CD22 istede for CD19I kombi med fortsatt høy temp så lover det veldig godt for min del! Litt spent på denne dagen og evt morgendagen som er mulige IKM dager men lover godt med positiv test og fortsatt høy temp
Hvordan går det med deg?

HeiMeg88 - 31 - PP1 - B3 - EL ca 17/9 - IKM 2/10
SpennendeJeg tror jeg tjuvstartet litt på dpo-land, for virker som jeg kan ha hatt EL CD22 istede for CD19I så fall er jeg 12dpo i dag- ikke 15. Tempen er fortsatt høy (steg litt mer i dag), ingen TR enda, og blenda vanligstrimmel (25mlu). I så fall er IKM på fredag, så er spent!
![]()
Hjemmekontor og tester liggende betyr bare en ting. Det må testes.. Ble lei meg pga blank test tidligere i dag, spesielt pga den ene testen var en tidlig test (metode, aldri igjen..!!). Uansett, testet på nytt nå etter å ha verken drukket vann eller gått på do for å få konsentrert urin..Det er en strek som kan sees uten lupe og lommelykt vel? Bildet er seff i helt j..kvalitet her:
Vis vedlegget 336314
Hmm må være tungt å ikke vite, om det er det ene eller andre siden du ikke får svar fra verken kroppen eller testene. Har du noen symptomer da? Evt om du vet når du hadde EL? Hvis du hadde sen EL denne syklus så kan der jo hende at du bare er for tidlig ute til å teste. Håper du får positiv test snart![]()
Nope, det var megSpennendeVar det tempgraf som fant ut at du kan ha hatt el senere?

Aner ikke dpo. Positiv eltest sent kveld 13.9. Foreløpig blenda tester, selv om jeg mener det kan være noe laaaangt bak der. Tror nok det er mest i mine ønskeøyne.Jeg er sikker på at jeg har stirret så mye på tester den siste uka, at nå kom det faktisk strek! Så bare stirr du!Er det mulig å stirre så hardt på en test at øynene går i kryss og usynlige streker viser seg?Aner ikke dpo. Positiv eltest sent kveld 13.9. Foreløpig blenda tester, selv om jeg mener det kan være noe laaaangt bak der. Tror nok det er mest i mine ønskeøyne.
Hmm...aner ikke hvor optimistisk jeg burde være nå. 10dpo.
Skjønner! Var det du som hadde sen EL forrige syklus også. CD24? Forgive me hvis jeg blander med noen andre, går litt over stokk og sten her inne. Håper du får antydning til strek snart, det ser jo så lovende ut med tempen! Blir noen spennende dager i vente.Vis vedlegget 336318 Vis vedlegget 336319
Nope, det var megJeg la inn en falsk positiv EØ-test dagen før jeg mistenker at EL var, så satt FF kryss der
Jeg hadde nemlig en runde til med EL-slim og murringer noen dager etter, og da hoppet tempen opp mer.. Tenkte det var tilfeldig da, men siden jeg verken har fått TR eller positiv test og tempen fortsatt er høy, kan det jo virke som EL var da istede! Så jeg er jo uansett 12 eller 15dpo i dag da
(skjermbildene er fra grafen i går)
Relationship goals