IKM uke 39

Hjemmekontor og tester liggende betyr bare en ting. Det må testes.. Ble lei meg pga blank test tidligere i dag, spesielt pga den ene testen var en tidlig test (metode, aldri igjen..!!). Uansett, testet på nytt nå etter å ha verken drukket vann eller gått på do for å få konsentrert urin..Det er en strek som kan sees uten lupe og lommelykt vel? Bildet er seff i helt j..kvalitet her:

Vis vedlegget 336314

Oj jo! Og er ikke den rosa også? Øyner et liiite håp etter min blanke Metode-test i dag. Er det rart man blir tullerusk av dette :p:p:p

Skikkelig tung morgen. Har kort syklus på 25 dager. Hadde IKM mandag 21. Og er aldri forsinket. Fremdeles ikke fått mensen, men blenda RFSU tidligtest i går (12 dpo) og «ikke gravid» CB digital idag (13 dpo). Trodde den kom til å være positiv idag, men sikkert bare ønsketenking. Rart mensen uteblir.
Hmm må være tungt å ikke vite, om det er det ene eller andre siden du ikke får svar fra verken kroppen eller testene. Har du noen symptomer da? Evt om du vet når du hadde EL? Hvis du hadde sen EL denne syklus så kan der jo hende at du bare er for tidlig ute til å teste. Håper du får positiv test snart❤️

Hjemmekontor og tester liggende betyr bare en ting. Det må testes.. Ble lei meg pga blank test tidligere i dag, spesielt pga den ene testen var en tidlig test (metode, aldri igjen..!!). Uansett, testet på nytt nå etter å ha verken drukket vann eller gått på do for å få konsentrert urin..Det er en strek som kan sees uten lupe og lommelykt vel? Bildet er seff i helt j..kvalitet her:

Vis vedlegget 336314
Det der er vel babystrek!!!! Weeeee!:joyful:

Oj jo! Og er ikke den rosa også? Øyner et liiite håp etter min blanke Metode-test i dag. Er det rart man blir tullerusk av dette :p:p:p
Den er rosa ja!
Metode var noe dritt, kjøpte tidlig test og de var blanke både i går kveld og i dag tidlig. Mens make sure vanlig slår ut. Rart hvordan det kan være ulike resultat på tester..

Når jeg har fått sterkere strek går jeg nok over på cb digital. Har 3 stk liggende:happy:

Det der er vel babystrek!!!! Weeeee!:joyful:
I kombi med fortsatt høy temp så lover det veldig godt for min del! Litt spent på denne dagen og evt morgendagen som er mulige IKM dager men lover godt med positiv test og fortsatt høy temp
Hvordan går det med deg?

I kombi med fortsatt høy temp så lover det veldig godt for min del! Litt spent på denne dagen og evt morgendagen som er mulige IKM dager men lover godt med positiv test og fortsatt høy temp
Hvordan går det med deg?
Jeg tror jeg tjuvstartet litt på dpo-land, for virker som jeg kan ha hatt EL CD22 istede for CD19:p I så fall er jeg 12dpo i dag- ikke 15. Tempen er fortsatt høy (steg litt mer i dag), ingen TR enda, og blenda vanligstrimmel (25mlu). I så fall er IKM på fredag, så er spent!:wideyed:

Jeg tror jeg tjuvstartet litt på dpo-land, for virker som jeg kan ha hatt EL CD22 istede for CD19:p I så fall er jeg 12dpo i dag- ikke 15. Tempen er fortsatt høy (steg litt mer i dag), ingen TR enda, og blenda vanligstrimmel (25mlu). I så fall er IKM på fredag, så er spent!:wideyed:
Spennende❤️ Var det tempgraf som fant ut at du kan ha hatt el senere?

Vis vedlegget 336314

Den streken er jo kjempefin!! Spennende!!

Hmm må være tungt å ikke vite, om det er det ene eller andre siden du ikke får svar fra verken kroppen eller testene. Har du noen symptomer da? Evt om du vet når du hadde EL? Hvis du hadde sen EL denne syklus så kan der jo hende at du bare er for tidlig ute til å teste. Håper du får positiv test snart❤️

Takk for oppløftende ord!
Synes ikke jeg har symptomer på verken graviditet eller mensen. Det skal sies at jeg har en toåring hjemme, og mitt eneste «tegn» de første dagene etter ikm med han, var nettopp dette med ingen symptomer. Hadde aldri hatt så liten tro på graviditet den mnd jeg ble gravid med han. Alle mnd med prøving og feiling fant jeg mange symptomer. De var som sagt fraværende mnd jeg faktisk ble gravid. Sikkert derfor jeg hadde et lite håp nå! Sant som du sier at el kan ha vært senere. Det er mitt eneste håp nå, men jeg må begynne å forberede meg på at mensen kommer idag eller i morgen. Kommer uansett ikke til å teste i morgen. Blir gal av det

3E2F3BC9-18CB-4F0C-B80A-30AB16272F98.jpeg
8313C09E-5C66-4E8B-AFF4-FFBE649DC651.jpeg
Spennende❤️ Var det tempgraf som fant ut at du kan ha hatt el senere?
Nope, det var meg:) Jeg la inn en falsk positiv EØ-test dagen før jeg mistenker at EL var, så satt FF kryss der:) Jeg hadde nemlig en runde til med EL-slim og murringer noen dager etter, og da hoppet tempen opp mer.. Tenkte det var tilfeldig da, men siden jeg verken har fått TR eller positiv test og tempen fortsatt er høy, kan det jo virke som EL var da istede! Så jeg er jo uansett 12 eller 15dpo i dag da:)

(skjermbildene er fra grafen i går)

Er det mulig å stirre så hardt på en test at øynene går i kryss og usynlige streker viser seg? :hilarious::wacky: Aner ikke dpo. Positiv eltest sent kveld 13.9. Foreløpig blenda tester, selv om jeg mener det kan være noe laaaangt bak der. Tror nok det er mest i mine ønskeøyne.

Er det mulig å stirre så hardt på en test at øynene går i kryss og usynlige streker viser seg? :hilarious::wacky: Aner ikke dpo. Positiv eltest sent kveld 13.9. Foreløpig blenda tester, selv om jeg mener det kan være noe laaaangt bak der. Tror nok det er mest i mine ønskeøyne.
Jeg er sikker på at jeg har stirret så mye på tester den siste uka, at nå kom det faktisk strek! Så bare stirr du! :):)

Hei, jeg hører vist til i her gruppa. Litt sen til å melde meg inn kanskje. El rundt 10,11 sept, testet ikke her PP. Men tror det var rundt der da jeg hadde El smerter. Tok en vanlig g test idag da jeg ikke hadde tidlig liggende. Ser dere noe på den?

Redigerer da jeg tok feil av datoene. Hadde El rundt 11,12 sept. Ikke 10,11.

Vedlegg

• IMG_20200923_132213.jpg
    IMG_20200923_132213.jpg
    11,3 KB · Visninger: 135
Last edited:
Sterkere ? Tatt nå.
Jeg syns den er sterkere og rosa. Men tør ikke håpe for mye. Cb testen er tidligtest

Vedlegg

• A7E32CCD-27F7-4181-A09C-AF08607D42DB.jpeg
    A7E32CCD-27F7-4181-A09C-AF08607D42DB.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 127
  • C4C37893-2E80-4172-82E5-72E0E730338B.jpeg
    C4C37893-2E80-4172-82E5-72E0E730338B.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 125
Hmm...aner ikke hvor optimistisk jeg burde være nå. 10dpo.

Vedlegg

• 35EEADC2-A999-4833-BDAF-0BEA750606FE.jpeg
    35EEADC2-A999-4833-BDAF-0BEA750606FE.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 118
  • 865205A5-D8CD-40A0-BD20-0E45AB32E679.jpeg
    865205A5-D8CD-40A0-BD20-0E45AB32E679.jpeg
    40 KB · Visninger: 112
Vis vedlegget 336318 Vis vedlegget 336319
Nope, det var meg:) Jeg la inn en falsk positiv EØ-test dagen før jeg mistenker at EL var, så satt FF kryss der:) Jeg hadde nemlig en runde til med EL-slim og murringer noen dager etter, og da hoppet tempen opp mer.. Tenkte det var tilfeldig da, men siden jeg verken har fått TR eller positiv test og tempen fortsatt er høy, kan det jo virke som EL var da istede! Så jeg er jo uansett 12 eller 15dpo i dag da:)

(skjermbildene er fra grafen i går)
Skjønner! Var det du som hadde sen EL forrige syklus også. CD24? Forgive me hvis jeg blander med noen andre, går litt over stokk og sten her inne. Håper du får antydning til strek snart, det ser jo så lovende ut med tempen! Blir noen spennende dager i vente.

Og må bare få kommentere at dere er virkelig flinke med aksjene, 5 barn og så aktiv:joyful: Relationship goals:shy:

Back
Topp