Babypakker

Hadde gitt opp håpet om å få velkomstpakken fra farmasiet med diverse nødvendigheter til halv pris. Har ventet i kanskje to måneder og fikk beskjed om at det var tomt på lager og jeg snart ville få returnert pengene. Men nåå er den på vei, jippi :)

Det var lenge! Men topp at den nå er på vei! :)
 
Flere som fortsatt har liggende babypakken (alle de enkelttingene) fra Rema1000 i appen selv om man har hentet det ut? o_O
 
Noen som har fått med stelleveske når de har bestilt babypakken fra Kiwi? Ser at det er bilde av en på fremsiden når man trykker seg inn for å bestille og ble litt nysgjerrig på om det er noe nytt de har begynt med.
 
Får med nyfødtpakke om man bestiller noe fra gullbarna.no. Med bl.a prøver på bambusbleier.
Jeg har akkurat bestilt, og venter spent på hva den inneholder
 
Noen som har fått med stelleveske når de har bestilt babypakken fra Kiwi? Ser at det er bilde av en på fremsiden når man trykker seg inn for å bestille og ble litt nysgjerrig på om det er noe nytt de har begynt med.
Er gammelt bilde, man fikk stelleveske før. Men det har de sluttet med.
 
Får man velge selv hvilken kiwi butikk man kan hente pakken i når man bestiller?
 
Får man velge selv hvilken kiwi butikk man kan hente pakken i når man bestiller?
Fikk ikke opp noe valg, fikk bare beskjed om at det nå var registrert en pakke på trumfkortet mitt og at det bare var å hente en i en butikk og bruke trumfkortet eller Visa-kortet som er registrert på trumf.
 
For å hente ut Kiwi-pakke.. Jeg har ikke eget Trumf-kort, og Trumf er knyttet til en konto og ikke et kort. Har jo et kort til denne kontoen, er det det som da menes?
 
For å hente ut Kiwi-pakke.. Jeg har ikke eget Trumf-kort, og Trumf er knyttet til en konto og ikke et kort. Har jo et kort til denne kontoen, er det det som da menes?
Jepp, trakk bare bankkortet jeg vanligvis betaler med.
 
Su
For å hente ut Kiwi-pakke.. Jeg har ikke eget Trumf-kort, og Trumf er knyttet til en konto og ikke et kort. Har jo et kort til denne kontoen, er det det som da menes?
Blant jo alltids logge deg inn på Trumph profilen din på nett og se der om noen av kortene dine er knyttet til. Tror at du må ha et kort knyttet til Trumph for å få registrert poeng.
 
Su

Blant jo alltids logge deg inn på Trumph profilen din på nett og se der om noen av kortene dine er knyttet til. Tror at du må ha et kort knyttet til Trumph for å få registrert poeng.

Ja, står bare konto og ikke noe om kort. Har jo litt bonus, så noe må ha funket, men fikk nytt kort for ikke så lenge siden (ikke så lenge kan være flere måneder..) så da ble jeg plutselig i tvil. Fant ikke noe sted for å legge til kort, da, kun konto. Satser på at det funker.
 
Får med nyfødtpakke om man bestiller noe fra gullbarna.no. Med bl.a prøver på bambusbleier.
Jeg har akkurat bestilt, og venter spent på hva den inneholder

Har du fått din pakke? Ser vi har bestilt samme dag og jeg venter ennå på pakken...
 
Back
Topp