Babypakker

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Da har jeg vært å hentet ut den første. Og den er kjempe bra.
Apotek 1 sin.
 

Vedlegg

  • E511B381-D788-4AF7-9321-A3DC9D3526FD.jpeg
    E511B381-D788-4AF7-9321-A3DC9D3526FD.jpeg
    41,2 KB · Visninger: 136
  • CF0C1329-7BB5-4818-826C-8D5D1E1F3E18.jpeg
    CF0C1329-7BB5-4818-826C-8D5D1E1F3E18.jpeg
    27,5 KB · Visninger: 137
  • 8A929FD4-EF28-4459-B63E-BC30932464E5.jpeg
    8A929FD4-EF28-4459-B63E-BC30932464E5.jpeg
    39,8 KB · Visninger: 133
  • D87B7CAA-5035-4678-A47B-BDAB39466ACD.jpeg
    D87B7CAA-5035-4678-A47B-BDAB39466ACD.jpeg
    35,4 KB · Visninger: 135
Jeg har hentet ut apoteket, rema1000 og kiwi! Veldig kjekt med massseee gratis :)
Tenkte å ta kiwi og rema i løpet av uken. En skobutikk har vist også en pakke, så vurderer den.

Men kjempe greit med sånne pakker, så får man prøvd litt forskjellig uten å kjøpe store produkter av mye forskjellig som kanskje ikke fungerer så bra.
 
Tenkte å ta kiwi og rema i løpet av uken. En skobutikk har vist også en pakke, så vurderer den.

Men kjempe greit med sånne pakker, så får man prøvd litt forskjellig uten å kjøpe store produkter av mye forskjellig som kanskje ikke fungerer så bra.

har også skobutikk her, men står de for tiden har «pause» i babypakkene...
 
Hvilken skobutikk? Og hva får man e de pakkene?
Skoringen. Men den var «på vent».

I pakken fra apoteket så får du det som er på bildene i hovedinnlegget.
I rema 1000 sin pakke får du dette:
Kiwi vet jeg ikke da jeg ikke har fått hentet den.
 

Vedlegg

  • A636AC8E-2A99-4F09-8C4F-2621177C2CE8.jpeg
    A636AC8E-2A99-4F09-8C4F-2621177C2CE8.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 114
Skoringen. Men den var «på vent».

I pakken fra apoteket så får du det som er på bildene i hovedinnlegget.
I rema 1000 sin pakke får du dette:
Kiwi vet jeg ikke da jeg ikke har fått hentet den.

Og her er det som er i Kiwi sin :):):)
 

Vedlegg

  • 116905633_2425267314426059_6448771838439579318_n.jpg
    116905633_2425267314426059_6448771838439579318_n.jpg
    43,1 KB · Visninger: 134
Er det noen som har bestilt velkomstpakke fra goboken? Er den verdt det? Man må betale for frakt (69,-)
 
Er det noen som har bestilt velkomstpakke fra goboken? Er den verdt det? Man må betale for frakt (69,-)

svigerinna mi gjorde det. Flott pakke, men det er et abonnement så du må huske å avbestille hver bok du ikke vil kjøpe telt til abonementet går ut. Når du sier opp abonementet bedriver de nesten med telefonterror for å få deg ril å bli med igjen. Men svigerinne måtte blokkere dem til slutt. Dette er fire år siden nå og det kan hende de er blitt bedre der, men jeg vet ikke om jeg tørr:rolleyes:
 
Noen som har/ tenker å hente gratis bleiebøtte hos Barnas Hus?
Har lest litt ymse om den... Vet ikke om det er vits i. MÅ man bruke de refillene som passer til, eller kan man bruke vanlige poser?
 
svigerinna mi gjorde det. Flott pakke, men det er et abonnement så du må huske å avbestille hver bok du ikke vil kjøpe telt til abonementet går ut. Når du sier opp abonementet bedriver de nesten med telefonterror for å få deg ril å bli med igjen. Men svigerinne måtte blokkere dem til slutt. Dette er fire år siden nå og det kan hende de er blitt bedre der, men jeg vet ikke om jeg tørr:rolleyes:
Har også hørt det samme, at de er rimelig ivrige. Tror jeg står over... :)
 
Noen som har/ tenker å hente gratis bleiebøtte hos Barnas Hus?
Har lest litt ymse om den... Vet ikke om det er vits i. MÅ man bruke de refillene som passer til, eller kan man bruke vanlige poser?
Må og må.. Veldig tungvingt å bruke vanlig pose i den, men vi gjorde det en liten stund.. Ikke verdt det. Vi kommer ikke til å bruke bleiebøtta denne gangen fordi posene er syyykt dyre, og her vi bor skal bleier i matavfall og det får vi gratis pose til. Like greit med ei romslig pedalbøtte el.l. Det er uansett billigere enn en pakke poser selv med rabattendu får på første pakke :p
 
Her har jeg henta rema sin pakke, skal hente på kiwi og apotek1 neste uke :) tenkte jeg skulle hatt med meg den fra skoringen også, men innen jeg kom så langt som til å sjekke igjen var den pauset.
 
svigerinna mi gjorde det. Flott pakke, men det er et abonnement så du må huske å avbestille hver bok du ikke vil kjøpe telt til abonementet går ut. Når du sier opp abonementet bedriver de nesten med telefonterror for å få deg ril å bli med igjen. Men svigerinne måtte blokkere dem til slutt. Dette er fire år siden nå og det kan hende de er blitt bedre der, men jeg vet ikke om jeg tørr:rolleyes:
De ringer hele tiden enda.. og jeg meldte meg ut for 5 år siden!
 
svigerinna mi gjorde det. Flott pakke, men det er et abonnement så du må huske å avbestille hver bok du ikke vil kjøpe telt til abonementet går ut. Når du sier opp abonementet bedriver de nesten med telefonterror for å få deg ril å bli med igjen. Men svigerinne måtte blokkere dem til slutt. Dette er fire år siden nå og det kan hende de er blitt bedre der, men jeg vet ikke om jeg tørr:rolleyes:

Jeg tør heller ikke. Hørt om dette, og terroriseres allerede av Egmont. Synd det skal være sånn, hadde virkelig vurdert de ellers. Mye fine bøker.
 
Er det noen som har bestilt velkomstpakke fra goboken? Er den verdt det? Man må betale for frakt (69,-)
Jeg bestilte for 6 år siden og de plager meg enda! De ringer med ulike nr så blokkerer hver gang. Har bedt dem slette personopplysningene de sitter på. Ikke verdt det spør du meg :)
 
Er det noen som har bestilt velkomstpakke fra goboken? Er den verdt det? Man må betale for frakt (69,-)
Jeg har abonnement til Lillemann fra goboken. Har ikke hatt noe problemer med det, men så har jeg heller ikke sagt opp avtalen. Jeg har derimot avbestilt flere pakker, og det er veldig enkelt! Synes mange av bøkene vi kjøper der er veldig fine, og det gir meg et lite puff til å lese for han og for å "henge" litt med på hvilke bøker som kan være aktuelle for hans alder. Selvfølgelig går det like greit an å kjøpe fra f.eks. godbokhandelen på nett eller andre bokhandlere, men det er kanskje litt mere tiltak og man glemmer det lettere?
 
Man må ha 3 mnd igjen til termin for å hente ut disse babypakkene, sant? Er det fra uke 28? :joyful: :smiley-angelic006
 
Man må ha 3 mnd igjen til termin for å hente ut disse babypakkene, sant? Er det fra uke 28? :joyful: :smiley-angelic006
Har termin 10 november så 3 mnd igjen var for meg nå 10 august. Er ikke 28+0 før i morgen :)
 
Back
Topp