ja!! Det er liksom plutselig større sjanse for at resultatet er endelig! Har vurdert å ta siste testen imorgen siden jeg skal på handletur og får et nytt lager! Men jeg vet ikke, redd for å ødelegge dagen med negativ test! Har grått som en foss igår og idag, så derfor jeg vurderer å ta en imorgen Når skal du teste igjen? Krysser fingrene for deg også![]()
Skjønner, dagen får jo en utrolig dårlig start.. Men man vil jo så gjerne vite ! Jeg hadde tenkt å teste på onsdag (10dpo) men røk på en test i dag 8 dpo. Ekstremt tidlig. Du har ikm på fredag men hvor mange dpo er du? Kanskje prøve å vente til du får et sikrere resultat hvis du føler det gjør at du klarer de kommende dagene bedre enn hvis du våkner opp til blendatest som gjerne ville vært det uansett pga det er tidlig? Må se hva som er best for deg
Jeg kommer nok til å teste igjen alle dagene fremover, har bare vanlige tester igjen nå så spent på om de vil slå ut. Skal bruke opp strimlene fra make sure først og så har jeg 3 digitale jeg kan ta etter det. Kommer nok til å (forsøke) å slå meg til ro med positive strimler ut uken og sp heller ta digital om 1-2 uker. Får se hva testetrangen/nysgjerrigheten finner på