IKM uke 39

Jammen slo den ikke ut her også :smiley-bounce016

...rart hvor brått symptomene mine kom nå! Haha :D

Vedlegg

• 9A47E894-CFF2-4E26-B9CB-96BF2B1AA8C1.jpeg
    9A47E894-CFF2-4E26-B9CB-96BF2B1AA8C1.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 87
Last edited:
Har notert feil, har egentlig IKM idag og ikke i morgen som det står på lista.
I går kveld var jeg sikker på at TR ville komme idag, kjente det skikkelig godt, men ingen TR enda. Har ingen tester igjen heller (bare to digitale) og bor langveis fra apotek (kjøper ikke på nærbutikken, det skjer bare ikke :p). Hadde en svak strek lørdag og negativ igjen søndag.. så om TR ikke kommer i morgen tidlig tror jeg at jeg må krype til korset og ta en digital o_O Sjønner ikke, TR er aldri forsinket hos meg!

Hadde aldri klart å vente så lenge:hilarious: blir kjempe spennende å se i morgen!:):)

9A716EA4-C922-4AD6-AB62-6995B008C12C.jpeg

Ikke de testene jeg ville ha idag nei... 10 dpo og mistet helt håpet nå. Da blir det ikke baby i 2021 :(

Nei må ikke gi opp! Jeg er i PP21 og ingen barn fra før, men må bare prøve å holde motet frem til eventuelt TR dukker opp. Men skjønner godt at man mister litt av troen. Ikke vanskelig å forstå :Heartred

Ja... Vi trengte jo mange runder med prøverør med førstemann og gått nå siden fødsel (mai 2018) uten prevensjon. Ufrivillig barnløshet er noe skikkelig dritt.

Så spennende at det begynner å komme streker ❤️ For min del kjenner jeg på en følelse av at det ikke har klaffet denne gangen.. Skulle vært i uke 18 nå, hadde vi ikke mistet. Kjedelig og leit å tenke på, å kjenner jeg er mer utålmodig etter den positive testen noen dager..
Skjønner godt hvordan du har det! Skulle selv vært i uke 15, men mistet mars-spiren min. Hvor lenge er det siden du mistet? Jeg er selv i pp2 etter SA, men det føles så urettferdig å rykke tilbake til start.

Skjønner godt hvordan du har det! Skulle selv vært i uke 15, men mistet mars-spiren min. Hvor lenge er det siden du mistet? Jeg er selv i pp2 etter SA, men det føles så urettferdig å rykke tilbake til start.

Uff, ja helt enig.. Mistet i juli.. Håper på klaff med en gang, så jeg ikke ble så «forsinket» fra opprinnelig termin.. ❤️

Uff, ja helt enig.. Mistet i juli.. Håper på klaff med en gang, så jeg ikke ble så «forsinket» fra opprinnelig termin.. ❤️

Føler på det samme, vil bare bli fortest mulig gravid så kan vi bare glemme denne tiden mellom MA og ny graviditet. Mistet i MA i slutten av juli..Kommer til å være sykt nervøs for kommende graviditet..

Jeg har IKM på Fredag, tok en negativ test på Lørdag som var og nå vet jeg ikke når jeg tør å ta ny! Er så vondt med de negative testene når man håper så inderlig♥️ Flere som er litt redde for å teste igjen?

Jeg har IKM på Fredag, tok en negativ test på Lørdag som var og nå vet jeg ikke når jeg tør å ta ny! Er så vondt med de negative testene når man håper så inderlig♥️ Flere som er litt redde for å teste igjen?
Skjønner hva du mener. Man har jo håpet enda om at den første testen var negativ og at det kan fortsatt være sjanser for positiv! Så blir man redd for å få den blendahvite når det nærmer seg et sikkert resultat og konklusjon. Når den er blanda så tidlig så er det liksom «ok»..

Men det er jo fortsatt sjanse for positiv test når du har ikm på fredag ! Og ingen tegn til TR. Når tror du at du ønsker å teste på nytt? Krysser fingrene❤️

Føler på det samme, vil bare bli fortest mulig gravid så kan vi bare glemme denne tiden mellom MA og ny graviditet. Mistet i MA i slutten av juli..Kommer til å være sykt nervøs for kommende graviditet..

Forferdelig å oppleve sånt, å kjedelig når man ikke kan glede seg fult ut pga dårlige erfaringer.. Håper du får en terminspire snarest ❤️

Hvordan har det gått i dag? Mulig jeg ikke har fått med deg hvis du har lagt ut noe :)
Fortsatt like høy temp i dag, men negativ vanligtest (Babyplan 25mlu strimmel). Lurer på om IKM er i morgen istede, da det stemmer bedre, så er veldig spent på temp og evt test imorgen! :)

Skjønner hva du mener. Man har jo håpet enda om at den første testen var negativ og at det kan fortsatt være sjanser for positiv! Så blir man redd for å få den blendahvite når det nærmer seg et sikkert resultat og konklusjon. Når den er blanda så tidlig så er det liksom «ok»..

Men det er jo fortsatt sjanse for positiv test når du har ikm på fredag ! Og ingen tegn til TR. Når tror du at du ønsker å teste på nytt? Krysser fingrene❤️

ja!! Det er liksom plutselig større sjanse for at resultatet er endelig! Har vurdert å ta siste testen imorgen siden jeg skal på handletur og får et nytt lager! Men jeg vet ikke, redd for å ødelegge dagen med negativ test! Har grått som en foss igår og idag, så derfor jeg vurderer å ta en imorgen Når skal du teste igjen? Krysser fingrene for deg også♥️

Back
Topp