~ IKM uke 40 ~

Mine eggløsningstester er veldig svake om dagen.. premom sier high fertility, og eggløsning om 5 dager. Ville dere begynt å lagt inn aksjer med så svake ELtester? Redd mannen blir lei dersom vi begynner for tidlig :p:p

Har ikke noe å si om de er svake. Man kan gå rett fra nesten blank test til positiv neste dag :) Er ikke tilsvarende graviditetstester der det alltid er stigning.

Mine eggløsningstester er veldig svake om dagen.. premom sier high fertility, og eggløsning om 5 dager. Ville dere begynt å lagt inn aksjer med så svake ELtester? Redd mannen blir lei dersom vi begynner for tidlig :p:p

Skader ikke å begynne nå..!:) Vi starta for ei uke siden, fikk positiv EL i dag.. Mannen sukka litt når jeg sa at jeg gjerne ville ha meg ei runde i kveld også :p Men det går til en god sak, som han sier :D

Hva med en aksje i kveld og så fortsette annenhver dag? Eller blir det risky for å få han med på hele perioden da også :facepalm:

CD23 og monitor sier maks, og EL-tester er positive:talk017 Endelig snart i dpoland:happy119
20200920_095133.jpg

20200920_095152.jpg

Merkelig altså. Svak strek på make sure igår, men helt negativ Metode fra apotek 1. Tok en RFSU nå, og ser strek. Men fått skygge på RFSU før, så stoler ikke ett sekund på en slik strek. Men blir spennede for det da! :p Hvilken test vil dere anbefale i morgen?

Vedlegg

• 58655EB1-F6EC-4899-B5AE-56A323524E3F.jpeg
    58655EB1-F6EC-4899-B5AE-56A323524E3F.jpeg
    58,8 KB · Visninger: 131
Har egentlig først EL imorgen, men holder meg her i gruppa:rolleyes: Orker ikke bytte gruppe én gang til:hilarious: Aksjer er lagt inn og nå gjenstår bare ventetiden:angel5 Måtte juni bli mnd vår, jenter:smiley-angelic001:Heartred

Jeg kan flyttes fra ikm 29.sep til ikm 4.okt:rolleyes:

Veldig kjekt om alle sjekker at de er ført opp, og ført opp riktig i første innlegget - er så redd for å ha glemt noen!

Kjekt at du blir værende her med oss likevel!:happy: Nå krysser vi det vi har for at det blir baby på oss alle!:happy:

Nårh:Heartpink
Ja, nå krysser vi alt som krysses kan for at vi alle kan snike oss inn i juni-gruppa:Heartred:smiley-angelic001

Har egentlig først EL imorgen, men holder meg her i gruppa:rolleyes: Orker ikke bytte gruppe én gang til:hilarious: Aksjer er lagt inn og nå gjenstår bare ventetiden:angel5 Måtte juni bli mnd vår, jenter:smiley-angelic001:Heartred
Ble nyskjerrig, hvordan regner du dpo- dagene etter EL? Hadde du positiv test for to dager siden? Har fulgt med her, men var sikker på at du hadde positiv for noen dager siden. Jeg hadde positiv eltest fredag og regnet eggløsning lørdag og 1dpo søndag, blir det feil da? Jeg glemmer alt det her hver måned :hilarious:

Ble nyskjerrig, hvordan regner du dpo- dagene etter EL? Hadde du positiv test for to dager siden? Har fulgt med her, men var sikker på at du hadde positiv for noen dager siden. Jeg hadde positiv eltest fredag og regnet eggløsning lørdag og 1dpo søndag, blir det feil da? Jeg glemmer alt det her hver måned :hilarious:

Jeg regner samme som deg:happy: jeg hadde også positiv test fredag, regnet El lørdag og 2 dpo idag (mandag):)

Jeg regner fra monitor slår ut:) jeg får gjerne positiv test utover dagen, dagen før cbam slår ut. Fikk min første negative EL-test idag:happy: Den slo ut med lh-økning på monitor igår, men fikk første positive el-test lørdag:). Den dagen el-test er negativ, da er EL. Noen sier man skal regne fra første positive EL-test, men!? Så monitor sier EL er idag.
Nei, du har regnet riktig, du:happy119 Det er bare det at jeg gjerne har positiv test i 2 dager, ikke kun én dag. Så virker som jeg har lang LH-topp.

Jeg regner fra monitor slår ut:) jeg får gjerne positiv test utover dagen, dagen før cbam slår ut. Fikk min første negative EL-test idag:happy: Den slo ut med lh-økning på monitor igår, men fikk første positive el-test lørdag:). Den dagen el-test er negativ, da er EL. Noen sier man skal regne fra første positive EL-test, men!? Så monitor sier EL er idag.
Nei, du har regnet riktig, du:happy119 Det er bare det at jeg gjerne har positiv test i 2 dager, ikke kun én dag. Så virker som jeg har lang LH-topp.

hmmm, så hvis jeg hadde positiv EL-test lørdag formiddag, og negativ EL-test lørdag ettermiddag, så hadde jeg altså EL på lørdag...? Blir ikke klok på dette jeg...! Noen steder leser jeg at EL kommer 12-48 timer etter første positive test og at EL har vært når den blir negativ igjen, mens andre steder leser jeg EL 12-48 timer etter negativ test igjen...:confused004

hmmm, så hvis jeg hadde positiv EL-test lørdag formiddag, og negativ EL-test lørdag ettermiddag, så hadde jeg altså EL på lørdag...? Blir ikke klok på dette jeg...! Noen steder leser jeg at EL kommer 12-48 timer etter første positive test og at EL har vært når den blir negativ igjen, mens andre steder leser jeg EL 12-48 timer etter negativ test igjen...:confused004

Nei, nei, da regner du EL neste dag. EL er dagen etter positiv test. Om man har positiv over flere dager, så er EL dagen hvor man får negativ test:) Skjønner godt du blir forvirret:hilarious:

Hei!

Eg sniker meg inn her :)
Sjølv tok eg 3 el testar for 1 1/2 veke siden som alle var positive( litt el slim onsdagen). Har sjølv rekna el den 16/9, men testane i forrige veke var negative. El slim fekk eg fredag (slim med litt blod i), ein del slim igår. Er skikkelig forvirra og skjønnar ingenting av det :)
Har alltid hatt regelmessig mens, så har alltid vore greit å rekne ut når el skal komme, sånn ca. Har i tillegg hatt ein del murringer i nedre del av magen, som om mensen er på veg, men den skal eg ikkje ha før i vertfall 1/10.

Last edited:
Nei, nei, da regner du EL neste dag. EL er dagen etter positiv test. Om man har positiv over flere dager, så er EL dagen hvor man får negativ test:) Skjønner godt du blir forvirret:hilarious:

Akkuratja... Så da er jeg 1 dpo nå, med andre ord....? Hjelpes, skulle ikke tro jeg allerede har greid å få 2 barn når det virker så komplisert :hilarious: Får håpe det har funka med aksjer fredag og lørdag kveld da..

Takk for svar, skjønner hva du mener :joyful:
Jeg hadde to defekte tester på torsdag, så fikk ikke noe svar den dagen. Så fikk jeg positiv fredag, så dermed tenkte jeg det kunne være mulig den var positiv torsdag også. Så da regnet jeg meg iallefall frem til 1dpo søndag, er så komplisert det her :p Jeg hadde faktisk sju defekte tester i denne pakningen fra clearblue... sykt kjedelig når de er så dyre! Har brukt de noen ganger, så gjorde riktig, men den siste jeg tok funka heldigvis og var positiv :hungover: flaks, gomler ananas nå 2dpo og håper på det beste :D

Back
Topp