mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Sist jeg var gravid fikk jeg mindre «positive» tester enn du har fått her. Jeg hadde jo tydeligvis hatt en eggløsning siden jeg ble gravid, så kan det hende det har sluppet likevel.....? Forstår meg ikke helt på denne EL-testingen![]()
Det kan hende egget har slipt, da jeg har hatt positiv test i den forstand at teststreken er like sterk som kontrollstreken. (Positiv el-test er når streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken). Har dog til vanlig gjerne mye sterkere strek enn kontrollstreken. Så jeg vet rett og slett ikke om egget har slipt eller ikke, men mistenker det ikke har det
Så fortsetter å teste. Bruker clearblue advanced monitor i tillegg. Og den sier lav. Tror jeg får LH-økning i løpet av de neste dagene. Er på CD 16 nå. Syklusen er helt rar etter kjemisk i uke 4+4 den 29.august. har eggløsningssmerter og EL-slim. Så går bare å venter, egentlig
hvor ligger du ann i ruta?

Har til vanlig lange sykluser på alt mellom 32-35 dager. Forrige syklus da jeg ble gravid hadde jeg brått tidlig EL på dag 15 og positiv test på dag 14. Så går litt opp og ned detta
Håper EL kommer til planlagt tid, eller litt før, og at dere får lagt inn godt med aksjer før mannen drar bort i helga

I tillegg hadde juni vært så praktisk mtp permisjon 
Har blitt fort gravid selv også, så vært veldig heldige
Har hatt EL-slim i 3 dager og murringer, men idag er det tørt og ingen murringer. Alt er bare på bærtur etter kjemisk.
Er jo heldigvis ikke alle som opplever å miste