Kreativitet til barnerommet?

Tritto

Glad i forumet
Himmelbarn
Snøkrystallene2021❄️
Augustmagi 2025
Noen andre som bruker ventetida til å være litt kreative? Prøver å lage litt bilder å henge på barnerommet, noen andre som har noe å vise frem? :joyful:
IMG_20200907_214329.jpg IMG_20200907_214340.jpg IMG_20200907_214336.jpg

Noen andre som bruker ventetida til å være litt kreative? Prøver å lage litt bilder å henge på barnerommet, noen andre som har noe å vise frem? :joyful:
Vis vedlegget 334902 Vis vedlegget 334903 Vis vedlegget 334904
Så gøy. Flink du er! Som kunst og håndverkslærer så skulle jeg kanskje ha mekka noe... men nå er det oppussing av rom til storjenta og stue/kjøkken som er målet å bli ferdig med før mini kommer. Satser på å ordne barnerommet til når ungen skal inn på eget rom :)

med mi på ti så starta jeg på en scrapbook i svangerskapet. Den ble fullført og gitt i gave sist bursdag, haha! Med en gang ungen kommer så har man ikke like god tid lenger!

Så gøy. Flink du er! Som kunst og håndverkslærer så skulle jeg kanskje ha mekka noe... men nå er det oppussing av rom til storjenta og stue/kjøkken som er målet å bli ferdig med før mini kommer. Satser på å ordne barnerommet til når ungen skal inn på eget rom :)

med mi på ti så starta jeg på en scrapbook i svangerskapet. Den ble fullført og gitt i gave sist bursdag, haha! Med en gang ungen kommer så har man ikke like god tid lenger!
Takk :joyful: Høres ut som om det er nok å gjøre før den lille kommer til ja! Er noen måneder til selve barnerommet blir klart her, men prøver å ha mest mulig klart til mini kommer siden det blir lite tid da, som du sier. :rolleyes:De første månedene blir det litt hengende på vårt rom som får følge med ut på eget rom når den tid kommer :D
Men sikkert arti å få en sånn gave som har blitt ordna på så lenge da! xsmile9

Haha- vi skulle male babyrommet i en dus, grålilla farge. Det ble IKKE som på fargekartet, for å si det sånn... mer migrene-lilla/LILLALILLA.... Usikker på om vi skal se om det blir bedre med teppe og møbler, eller om vi skal male om med en gang...

Vis vedlegget 334902 Vis vedlegget 334903 Vis vedlegget 334904
Oii, så fine bilder!:joyful: Med en liten en som løper rundt er det ikke mye tid til å være kreativ dessverre, så her blir det bare bestilt bilder på desenio:p

Ellers stresser jeg ikke med barnerom. Lillegull blir å sove på mitt soverom frem til hen er ca. 10-12 mnd, så fikser det etterhvert som hen har fått rutine på dagsovingen:)

Haha- vi skulle male babyrommet i en dus, grålilla farge. Det ble IKKE som på fargekartet, for å si det sånn... mer migrene-lilla/LILLALILLA.... Usikker på om vi skal se om det blir bedre med teppe og møbler, eller om vi skal male om med en gang...
Jeg er overlykkelig for at nr.3 rommet allerede var pusset opp, og at jeg tilfeldigvis fikk en jente så jeg slapp å male om. Kan anbefale fargen amber red. Veldig fin og dus rød/rosa.
Og ja, orker dere ikke male om er jeg sikker på at det blir bedre med interiør. Om dere vil ha frem mer av det lilla, så velg gjerne farger som står i kontrast til lilla, som f.eks gyldne farger/lyst tre. Det vil få frem mer av det lilla og forhåpentligvis mindre av migrenen. Haha

Jeg er overlykkelig for at nr.3 rommet allerede var pusset opp, og at jeg tilfeldigvis fikk en jente så jeg slapp å male om. Kan anbefale fargen amber red. Veldig fin og dus rød/rosa.
Og ja, orker dere ikke male om er jeg sikker på at det blir bedre med interiør. Om dere vil ha frem mer av det lilla, så velg gjerne farger som står i kontrast til lilla, som f.eks gyldne farger/lyst tre. Det vil få frem mer av det lilla og forhåpentligvis mindre av migrenen. Haha
Hehe, jeg vil nå helst ha den mer grå enn lilla, men vi får se åssen det blir. Skal vel alltids klare å venne meg til det. Får kompensere med noen bilder/wallstickers og litt sånt også. Nå er jo rommet tomt, da blir det veldig intenst.

Tenker å kanskje lage en uro av tovede garnballer. Også må vi male rommet da. Prøvde to ulike grønnfarger, men verken mannen eller jeg er fornøyde. Hm!

Av erfaring: mal om med en gang. Å male vegg tar ikke så lang tid. Enklere å ta det nå enn å ta det når lille kommer også.

Hvilken farge malte dere i?

Jeg bor i utlandet så derfor vanskelig å si. Bl.a amazon.de :p Vet ikke om de sender til Norge? Eventuelt kan du jo ta den med og si «slik farge vil jeg ha» - da kan sikkert jotun eller noen andre hjelpe til med å blande den rett? :)
Jepp- nå var det HELT merkelig- da jeg tok bilde av rommet nede så ble fargen nøyaktig lik fargen på bildene på nett/i fargekart! Tror jeg må ta bort maleteppet når vi har fått malt listene, og legge på gulvteppet som skal være der/sette inn møblene. Kanskje det ikke er så ille som jeg tror? Også lurer jeg på om jeg skal sjekke ut pærene i taklampa, om det er litt for skarpt gulskjær i dem, at det er det som gjør det. For på bilde ble det helt riktig nyanse!

Jepp- nå var det HELT merkelig- da jeg tok bilde av rommet nede så ble fargen nøyaktig lik fargen på bildene på nett/i fargekart! Tror jeg må ta bort maleteppet når vi har fått malt listene, og legge på gulvteppet som skal være der/sette inn møblene. Kanskje det ikke er så ille som jeg tror? Også lurer jeg på om jeg skal sjekke ut pærene i taklampa, om det er litt for skarpt gulskjær i dem, at det er det som gjør det. For på bilde ble det helt riktig nyanse!

i virkeligheten er den LILLALILLA! Veldig rart!

Vedlegg

• 9731253D-CA88-4872-8075-95DECEFD3EC9.jpeg
    9731253D-CA88-4872-8075-95DECEFD3EC9.jpeg
    32,4 KB · Visninger: 35
Back
Topp