Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å se, men aldri opplevd få annet en en positiv så vet ikke hvordan skygge er. Men om det er vanlig med skygge på de så må jeg kanskje kjøpe noen andre i morgen.Er vært en del skygger ja. Jeg har fått en del, mens syns dine ser rosa ut?

Jeg er 10 dpo. Testet ut ovitrelle , så blank to dager før denne.For meg ser ikke dette ut som skygge. Jeg har opplevd å få det kun en gang med disse testene og da lå den på vasken mens jeg tok en dusj. Dampen gjorde at det kom frem en svak men grå strek. Alle andre ganger disse har gitt strek har jeg vært gravid. Hvor mange dpo er du?
Har trua jeg altså! Spennende dager i vente!Jeg er 10 dpo. Testet ut ovitrelle , så blank to dager før denne.
VeldigHar trua jeg altså! Spennende dager i vente!
her er bilde fra kvelden.VeldigTusen takk
her er bilde fra kvelden.
Får ta en etter jobb i dag, så håper jeg den er like finTror nok du er gravid ja![]()
VeldigTusen takk
her er bilde fra kvelden.
Nei, ikke noe. Så håper ikke det var en falsk positiv. Er jo bare 11dpo. Kjenner du noe ?Så fantastisk!! Har du noen symptomer? Gratulerer <3
Nei, ikke noe. Så håper ikke det var en falsk positiv. Er jo bare 11dpo. Kjenner du noe ?
Blir spennende å se hva testen din sier, og siden du er flink til å vente så kommer den til å være sikker også. Ikke slik som mineNei, lite. Har mensmurringer på kvelden. Puppene er mindre ømme enn de har vært (eggløsningssprøyten).
Kanskje en antydning til kvalme, hvis jeg kjenner godt etter:-D

Tørr ikke tenke tanken enda, må se en test til som er så finGratulerer så utrolig mye!!![]()
Du er uten tvil gravid, men forstår det!Tørr ikke tenke tanken enda, må se en test til som er så finmen tusen takk.

Gikk på en test nå før jobb, annen test en i går. Og den er neg. Så da var den feil i går, rart at tester kan slå ut så klart.